15.12.22, 17:45
ICAN Institute członkiem IAA Polska
ICAN Institute przystępuje do Stowarzyszenia w ramach kurii mediów, IAA Polska. Od początku 2022 roku grono członków IAA Polska poszerzyło się o 16 nowych podmiotów.
ICAN Institute prowadzi działania w Europie Środkowej i Wschodniej. Dostarcza praktyczną i aktualną wiedzę biznesową menedżerom i przedsiębiorcom, w zakresie przywództwa, zarządzania i sprzedaży. Jest jedynym w Europie przedstawicielem „MIT Sloan Management Review”, jak również twórcą polskiej edycji „Harvard Business Review” (2003-2020). Współpracuje z wieloma ośrodkami naukowo-badawczymi na całym świecie. ICAN Institute działa na rynku od 1997 roku. Dostosowuje swoją ofertę do zmiennych warunków i wspierania polskich przedsiębiorców w osiągnięciu sukcesu.
,,We współczesnym świecie, gdzie komunikacja za pomocą social mediów zaczyna dominować ilościowo, ważne jest, aby działać na rzecz jakości komunikacji. IAA Polska i ICAN od początku swojego powstania zgodnie dbają o jakość przekazu i jego profesjonalizm, jak i ramy aksjologiczne” – mówi Andrzej Jacaszek, DBA, wiceprezes ICAN Institute.
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą reprezentacją branży reklamowej w Polsce. Organizacja skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 170 i to grono stale się powiększa. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej. Wartości IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog. IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 r. W Polsce działa od 1993 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze