10.12.22, 14:00

Piotr Depta-Kleśta laureatem 23. konkursu Galerii Plakatu AMS

Piotr Depta-Kleśta zwycięzcą 23. konkursu Galerii Plakatu AMS. Nagrodzona praca laureata, fot.: materiały prasowe

Piotr Depta-Kleśta wygrał 23. konkurs Galerii Plakatu AMS. Oprócz tego wyróżnieni zostali: Máté Knapecz, Agata Piątkowska, Aleksandra Wojciechowska, Żaneta Żakowska oraz Magdalena Wosik, która otrzymała dodatkowo nagrodę specjalną mBanku. Zadaniem uczestników tegorocznej odsłony konkursu była interpretacja hasła „Najważniejszy projekt to TY”.

„Po długiej, merytorycznej dyskusji wybraliśmy prace, które ilustrują temat edycji w sposób niejednoznaczny i skłaniający do refleksji. Podczas obrad jury doszliśmy do wniosku, że nie zawsze najlepszy graficznie plakat to ten, który najlepiej trafia w temat. Gratuluję zwycięzcy i wyróżnionym!” – mówi Filip Tofil, juror i członek zarządu STGU.

„Temat konkursu – że jestem własnym najważniejszym projektem – szczególnie urzekł mnie jako psychoterapeutkę – mówi jurorka konkursu Katarzyna Miller. – Wraz z jurorami spieraliśmy się o ostateczny werdykt i wielką przyjemność sprawiło mi to, że do finału dostały się „nóżki”, czyli projekt Máté Knapecza. Plakat w uroczy sposób obrazuje, że lenistwo, luz, oddech i wytchnienie są niezbędne do budowania własnego projektu” – dodaje Katarzyna Miller.

Zwycięskie prace pojawią się na citylightach AMS w całej Polsce w 2023 r.

Wyboru laureatów dokonało jury w składzie: Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS; Rafał Borkowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBank; Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie; Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny i współzałożyciel LVOV; Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS; Katarzyna Miller, psychoterapeutka, publicystka, filozofka; Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU; Jacek Wielebski, artysta grafik, aktywista, założyciel stowarzyszenia Traffic Design; Agnieszka Ziemiszewska – artystka graficzka, nauczycielka akademicka.

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje jego audytor – EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji Galerii Plakatu AMS jest mBank, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo, partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Komentarze

Powiązane

23.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla past Wawrzyniec
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Kampania jest jednym z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca.
23.03.23, 11:36
| reklama & PR » informacje
Lubella podkreśla, że w makaronach wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Produkty będą widoczne zarówno w TV, jak i na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
23.03.23, 09:47
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Teodorczyk Dyrektorem Zarządzającym Channel Factory Polska
W marcu br. nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla.
23.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
iCEA Group oLIVE rozpoczynają współpracę
Agencje iCEA Group i oLIVE media rozpoczynają współprace partnerską, dzięki czemu mają poszerzyć zakres oferowanych usług.
23.03.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Media Ready wyprodukowała spoty do kampanii Enterol Forte
Agencja Media Ready przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii TV i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
22.03.23, 20:32
| reklama & PR » informacje
Krakus na Wielkanoc. Marka promuje żurek
W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na wielkonocny żurek.
22.03.23, 17:44
| reklama & PR » informacje
KENWOOD rozszerza współpracę z LoveBrands Group
Marka KENWOOD działająca w sektorze sprzętu drobnego AGD, związana jest z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group od kilku lat. W tym roku współpraca z KENWOOD rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
22.03.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
VeloBank sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich VeloBank VIA Dolny Śląsk
VeloBank rozpoczął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszeniem kultury fizycznej i sportu, organizatorem największego cyklu kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters VIA Dolny Śląsk.
22.03.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Plan na spokój wg firmy Provident w wiosennej odsłonie kampanii
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała wiosenną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident, która będzie prowadzona pod hasłem „Mam plan”. 
22.03.23, 14:29
| reklama & PR » informacje
Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach
E.Wedel wprowadza na rynek czekolady, które przeszły design. Nowa identyfikacja ma wydobywać charakter marki, z jakim kojarzona jest od lat przez Polaków oraz akcentować to, co konsumenci cenią zdaniem firmy w Wedlu najbardziej – pełnię czekoladowego smaku.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.