08.12.22, 21:15
Pracownicy HalfPrice w świątecznej kampanii marki
HalfPrice rusza z świąteczną kampanią. W projekcie pracownicy sklepu wcielą się w rolę łowców szukających okazji.
W nowej kampanii, będącej drugą świąteczną w historii HalfPrice, miejsce modeli i influencerów zajęli pracownicy sklepów oraz biura. Wcielili się w rolę łowców okazji – głównego konceptu komunikacji marki. Pracownicy szukając okazji w HalfPrice swobodnie wyrażają siebie. Różnorodność obsadzonych w kampanii osób ma oddawać dystans do siebie i dostępność dla klienta marki HalfPrice. Za zdjęcia kampanijne odpowiada fotografka Zuza Krajewska.
Referent ds. mediów
Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze