09.12.22, 15:34

Pierwszy konkurs F1 in Schools w Polsce. Bluerank zbuduje widoczność marki

Bluerank, fot.: materiały prasowe

Polscy uczniowie po raz pierwszy wezmą udział w międzynarodowym konkursie F1 in Schools pod patronatem F1. Komunikację polskiej edycji konkursu poprowadzi agencja Bluerank. 

Bluerank będzie prowadzić komunikację polskiej edycji F1 in Schools Poland w mediach społecznościowych. Wśród sponsorów F1 in Schools Poland są również: TME, Forvia , Diverse, K-Flex. Partnerami akcji zostali: Politechnika Łódzka, Polski Związek Motorowy i Arkance Systems.14 maja 2023 na Politechnice Łódzkiej odbędą się Finały Krajowe, gdzie wyłonieni zostaną pierwsi mistrzowie Polski. Dwa zespoły otrzymają przepustkę do udziału w Finałach Światowych, które odbędą się na jednym z oficjalnych torów Formuły 1 w sezonie 2023.

,,Organizatorzy konkursu w Polsce, ale również poszczególne zespoły, będą potrzebowały wsparcia merytorycznego i sponsorów. Naszą rolą jest pomóc im zbudować widoczność zawodów w Internecie, tak, aby wysoka świadomość ich marki, przyczyniła się do zaangażowania jak największej liczby potrzebnych podmiotów.”- Maciej Gałecki, CEO Bluerank, agencji marketingu internetowego

O konkursie

F1 in Schools jest uznawany za najbardziej ekscytujący projekt edukacyjny na świecie oparty na STEM (Sciences-Technology-Engineering-Mathematics). Zapoczątkowany został 23 lata temu w 8 szkołach w Wielkiej Brytanii. Aktualnie jest obecny w 26 tys. szkół w 51 krajach. Jest to również jedyna globalna platforma promocji filozofii Formuły 1 wśród młodzieży. Polską edycję stworzyli prof. Tomasz Liśkiewicz i prof. Grzegorz Liśkiewicz, zasiadający w zarządzie Fundacji Academya, która organizuje konkurs w Polsce.

,,F1 in Schools to konkurs, który istnieje na arenie międzynarodowej od wielu lat. Daje nam ogromną satysfakcję fakt, że reprezentacja Polski będzie w stanie rywalizować w tej prestiżowej imprezie. Uczniowie podczas konkursu mają okazję zbliżyć się do środowiska Formuły 1, co jest inspiracją do dalszego rozwoju umiejętności i wiedzy w zakresie motosportu na światowym poziomie.”- prof. Tomasz Liśkiewicz, prezes Fundacji Academya, współzałożyciel F1 in Schools Poland

,,Ten konkurs to rewelacyjna zabawa, w której uczestniczą zarówno uczennice i uczniowie. Wyścigi są bardzo spektakularnym widowiskiem przyciągającym wielu obserwatorów. Jesteśmy dumni, że Polska dołączyła do tej inicjatywy, która jest pierwszym obecnym w Polsce oficjalnym wydarzeniem F1.”- prof. Grzegorz Liśkiewicz, vice-prezes Fundacji Academya, współzałożyciel F1 in Schools Poland

Jak zbudować bolid?

Rywalizacja polega na budowie miniaturowego bolidu F1. Grupa uczniów (od 3 do 6 osób) projektuje go z wykorzystaniem oprogramowania CAD, do projektowania wspomaganego komputerowo i produkcji wspomaganej komputerowo. Wymyśla się nazwę zespołu i rozdziela role (inżynier projektu, inżynier produkcji, manager ds. zasobów, osoba odpowiedzialna za sponsoring oraz marketing i projekt graficzny). Samochód musi spełniać wymagania techniczne, określone w regulaminie konkursu. Bolidy są napędzane skompresowanym powietrzem, które wydobywa się z pojemnika na pokładzie samochodu. Takie konstrukcje osiągają prędkość ponad 75 km/h.

Dzięki zawodom młodzież w wieku 9-19 lat ma okazję rozwijać swoje zainteresowania związane z motoryzacją i inżynierią, ale również pozyskać umiejętności zarządzania projektem, marketingowe, nauczyć się pracy zespołowej, tworzenia innowacji i komunikacji. Udział w konkursie oznacza również konieczność przygotowania prezentacji na temat swojego projektu. Wielu z uczestników wchodzi na ścieżkę rozwoju, która prowadzi ich do pracy motorsporcie, a nawet do padoku Formuły 1.

Komentarze

Powiązane

04.02.23, 15:43
| reklama & PR » informacje
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię Dziękuję Ci, Polsko!
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum działające przy Ambasadzie przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!”.
04.02.23, 10:18
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię Working with Cancer
W ramach inicjatywy „Working with Cancer” rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.
03.02.23, 08:51
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Stańczak dołączył do Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
03.02.23, 07:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Grażyna Gołębiowska (AMS)
Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka marketingu AMS SA., podsumowuje 2022 r. na rynku reklamy zewnętrznej. 
02.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
02.02.23, 13:57
| reklama & PR » informacje
Marka Velvet w przetargu wybiera Red8
Agencja Red8 (dentsu Polska) wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
02.02.23, 13:32
| reklama & PR » informacje
IT depends. On you. Kampania the:protocol
theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.
02.02.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Podsumowanie 2022 r.: Łukasz Jarota (agencja Grow)
Podsumowanie 2022 roku według Łukasza Jaroty (agencja Grow).
01.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Miasto Wołów zmienia swoje logo i identyfikację wizualną
Władze Wołowa zaprezentowały nowy logotyp. Znak stał się podstawą do stworzenia całego systemu identyfikacji wizualnej i będzie systematycznie wdrażany w projektach promocyjnych Urzędu Miejskiego oraz komunikacji z mieszkańcami. Projekt zrealizowała agencja Publicon.
01.02.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Design by HARIBO. Konkurs marki Haribo
Marka HARIBO ruszyła z konkursem w którym do zdobycia jest kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop ze specjalnym etui.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.