08.12.22, 14:15

Kuźniar Media w wyniku przetargu poprowadzi działania promocyjne firmy Skłodowscy

Logo agencji Kuźniar Media, fot.: materiały prasowe

Agencja Kuźniar Media zadba o komunikację firmy Skłodowscy, producenta burgerów wołowych. Marka rozpoczyna swoje działania na rodzimym rynku planując rozwijać się w kanale HoReCa i retail. 

Produkty od Skłodowskich są popularne na francuskim rynku w kanale gastronomicznym. Firma bazuje na wielopokoleniowym doświadczeniu. Marka w nadchodzących miesiącach chce dotrzeć do nowych klientów we Francji oraz wejść na lokalny rynek B2B i B2C z mrożonymi burgerami premium. Kuźniar Media wygrało przetarg na obsługę Skłodowskich.

We współpracy ze Skłodowskimi agencja Kuźniar Media opracowała strategię komunikacji dla marki i jest odpowiedzialna za prowadzenie działań komunikacyjnych, w tym za obsługę kanałów Social Media, działania PR, realizację eventów oraz produkcję contentu, m.in.wideo, animacje, podcasty i szkolenia. Marka buduje relacje z mediami branżowymi i organizacjami branżowymi, takimi jak Forum Rynku Spożywczego i Handlu czy Polskim Towarzystwem Wspierania Przedsiębiorczości.

"Odpowiadamy za budowanie marki zgodnie z jej wartościami. Ze względu na dynamiczny rozwój naszego klienta na rynku francuskim i plany dotyczące rynku polskiego, Skłodowscy zdecydowali się na kompleksowe wsparcie Kuźniar Media. Stawiamy na dobry storytelling, bo to opowieść współcześnie rodzi zaangażowanie. Technologia ułatwia nawiązywanie kontaktów i relacji, ale dopiero zgrabne poruszanie się w online i offline, z przemyślaną strategią, przynosi oczekiwane rezultaty. Lubimy wyzwania, które wymagają dobrej, nowoczesnej komunikacji” – mówi Jarosław Kuźniar, założyciel i CEO Kuźniar Media.

Komunikowanie aktywności marki jest zgodne z jej wartościami, takimi jak zrównoważony rozwój, ograniczanie wpływu na środowisko czy edukacja w kontekście świadomej konsumpcji i zrównoważonego gospodarowania żywnością. Skłodowscy chcą także zmienić podejście klientów do mrożenia mięsa.

"Startujemy z budowaniem wizerunku i świadomości marki ,,Skłodowscy” na nowym poziomie. Szykujemy smaczny, Kulinarny content w komunikacji B2C na rynku polskim, a w B2B będziemy przełamywać stereotypy związane z mrożonym mięsem i zdobywać zaufanie polskiej branży HoReCa. Równolegle głosem marki budujemy relacje B2B we Francji. Pokażemy naturalność Skłodowskich i ich charakter za pomocą dźwięku, wideo i edukacyjnych artykułów w mądrze poukładanych krokach” – dopowiada Anna Parysz, Marketing Strategist agencji Kuźniar Media.

Komentarze

Powiązane

26.01.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Good One rozpoczęła pracę dla marki Getaway
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. 
26.01.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Serduszka WOŚP w specjalnej kolekcji marki Herlitz
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
26.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Hubert Pokrowiecki (Funktional)
Hubert Pokrowiecki, CEO & Founder agencji Funktional podsumowuje 2022 rok na rynku reklamy.
25.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania stworzona przez TESTA Agency. Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Bafra Kebab powierzył TESTA Agency przygotowanie swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, której twarzą został Mariusz Pudzianowski.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
25.01.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Carat wygrywa w przetargu Ryanair
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair (linii lotniczej).
25.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy, podsumowuje  2022 rok w digital marketingu (obszar gaming i influencer marketing).
24.01.23, 17:58
| reklama & PR » informacje
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
24.01.23, 15:20
| reklama & PR » ludzie
Maciej Dulski Dyrektorem E-Commerce & Trade Marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.
24.01.23, 09:21
| reklama & PR » ludzie
Izabela Świątkowska w zespole Havas PR Warsaw
Na początku stycznia br. Izabela Świątkowska dołączyła jako Consultant Managerka do zespołu Havas PR Warsaw.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.