08.12.22, 14:15
Kuźniar Media w wyniku przetargu poprowadzi działania promocyjne firmy Skłodowscy
Agencja Kuźniar Media zadba o komunikację firmy Skłodowscy, producenta burgerów wołowych. Marka rozpoczyna swoje działania na rodzimym rynku planując rozwijać się w kanale HoReCa i retail.
Produkty od Skłodowskich są popularne na francuskim rynku w kanale gastronomicznym. Firma bazuje na wielopokoleniowym doświadczeniu. Marka w nadchodzących miesiącach chce dotrzeć do nowych klientów we Francji oraz wejść na lokalny rynek B2B i B2C z mrożonymi burgerami premium. Kuźniar Media wygrało przetarg na obsługę Skłodowskich.
We współpracy ze Skłodowskimi agencja Kuźniar Media opracowała strategię komunikacji dla marki i jest odpowiedzialna za prowadzenie działań komunikacyjnych, w tym za obsługę kanałów Social Media, działania PR, realizację eventów oraz produkcję contentu, m.in.wideo, animacje, podcasty i szkolenia. Marka buduje relacje z mediami branżowymi i organizacjami branżowymi, takimi jak Forum Rynku Spożywczego i Handlu czy Polskim Towarzystwem Wspierania Przedsiębiorczości.
"Odpowiadamy za budowanie marki zgodnie z jej wartościami. Ze względu na dynamiczny rozwój naszego klienta na rynku francuskim i plany dotyczące rynku polskiego, Skłodowscy zdecydowali się na kompleksowe wsparcie Kuźniar Media. Stawiamy na dobry storytelling, bo to opowieść współcześnie rodzi zaangażowanie. Technologia ułatwia nawiązywanie kontaktów i relacji, ale dopiero zgrabne poruszanie się w online i offline, z przemyślaną strategią, przynosi oczekiwane rezultaty. Lubimy wyzwania, które wymagają dobrej, nowoczesnej komunikacji” – mówi Jarosław Kuźniar, założyciel i CEO Kuźniar Media.
Komunikowanie aktywności marki jest zgodne z jej wartościami, takimi jak zrównoważony rozwój, ograniczanie wpływu na środowisko czy edukacja w kontekście świadomej konsumpcji i zrównoważonego gospodarowania żywnością. Skłodowscy chcą także zmienić podejście klientów do mrożenia mięsa.
"Startujemy z budowaniem wizerunku i świadomości marki ,,Skłodowscy” na nowym poziomie. Szykujemy smaczny, Kulinarny content w komunikacji B2C na rynku polskim, a w B2B będziemy przełamywać stereotypy związane z mrożonym mięsem i zdobywać zaufanie polskiej branży HoReCa. Równolegle głosem marki budujemy relacje B2B we Francji. Pokażemy naturalność Skłodowskich i ich charakter za pomocą dźwięku, wideo i edukacyjnych artykułów w mądrze poukładanych krokach” – dopowiada Anna Parysz, Marketing Strategist agencji Kuźniar Media.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze