08.12.22, 14:15

Kuźniar Media w wyniku przetargu poprowadzi działania promocyjne firmy Skłodowscy

Logo agencji Kuźniar Media, fot.: materiały prasowe

Agencja Kuźniar Media zadba o komunikację firmy Skłodowscy, producenta burgerów wołowych. Marka rozpoczyna swoje działania na rodzimym rynku planując rozwijać się w kanale HoReCa i retail. 

Produkty od Skłodowskich są popularne na francuskim rynku w kanale gastronomicznym. Firma bazuje na wielopokoleniowym doświadczeniu. Marka w nadchodzących miesiącach chce dotrzeć do nowych klientów we Francji oraz wejść na lokalny rynek B2B i B2C z mrożonymi burgerami premium. Kuźniar Media wygrało przetarg na obsługę Skłodowskich.

We współpracy ze Skłodowskimi agencja Kuźniar Media opracowała strategię komunikacji dla marki i jest odpowiedzialna za prowadzenie działań komunikacyjnych, w tym za obsługę kanałów Social Media, działania PR, realizację eventów oraz produkcję contentu, m.in.wideo, animacje, podcasty i szkolenia. Marka buduje relacje z mediami branżowymi i organizacjami branżowymi, takimi jak Forum Rynku Spożywczego i Handlu czy Polskim Towarzystwem Wspierania Przedsiębiorczości.

"Odpowiadamy za budowanie marki zgodnie z jej wartościami. Ze względu na dynamiczny rozwój naszego klienta na rynku francuskim i plany dotyczące rynku polskiego, Skłodowscy zdecydowali się na kompleksowe wsparcie Kuźniar Media. Stawiamy na dobry storytelling, bo to opowieść współcześnie rodzi zaangażowanie. Technologia ułatwia nawiązywanie kontaktów i relacji, ale dopiero zgrabne poruszanie się w online i offline, z przemyślaną strategią, przynosi oczekiwane rezultaty. Lubimy wyzwania, które wymagają dobrej, nowoczesnej komunikacji” – mówi Jarosław Kuźniar, założyciel i CEO Kuźniar Media.

Komunikowanie aktywności marki jest zgodne z jej wartościami, takimi jak zrównoważony rozwój, ograniczanie wpływu na środowisko czy edukacja w kontekście świadomej konsumpcji i zrównoważonego gospodarowania żywnością. Skłodowscy chcą także zmienić podejście klientów do mrożenia mięsa.

"Startujemy z budowaniem wizerunku i świadomości marki ,,Skłodowscy” na nowym poziomie. Szykujemy smaczny, Kulinarny content w komunikacji B2C na rynku polskim, a w B2B będziemy przełamywać stereotypy związane z mrożonym mięsem i zdobywać zaufanie polskiej branży HoReCa. Równolegle głosem marki budujemy relacje B2B we Francji. Pokażemy naturalność Skłodowskich i ich charakter za pomocą dźwięku, wideo i edukacyjnych artykułów w mądrze poukładanych krokach” – dopowiada Anna Parysz, Marketing Strategist agencji Kuźniar Media.

Komentarze

Powiązane

16.09.24, 23:32
| reklama & PR » informacje
Smak pełen wspomnień. Konkurs marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rozpoczęła aktywację prowadzoną pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień.
16.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Spokojnie, to HAMMER. Kampania wizerunkowa polskiej marki telefonów
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER, promująca wytrzymałość, dostarczanych przez firmę, telefonów wzmocnionych oraz programy wspierające klientów.
16.09.24, 12:53
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha polską ambasadorką gamy kosmetyków ANTI-ÂGE GLOBAL od Yves Rocher. Nowe logo marki
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
16.09.24, 12:19
| reklama & PR » informacje
ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY. Logotyp marki pojawi się na koszulkach meczowych
ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki klubu.
16.09.24, 09:28
| reklama & PR » informacje
Smakujemy z JemyJemy. Profi rusza z akcją akcja cashback zup JemyJemy
10 września br. ruszyła promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”.
16.09.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Performance Media zmienia się w Performance Group. Rebranding i nowa identyfikacja wizualna
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach, nową wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Rozszerza także portfolio oferowanych produktów i usług. Od tej pory agencja będzie działać pod nazwą Performance Group.
15.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami. Kampania marki Venus z udziałem influencerek
Trwa kampania reklamowa marki Venus z portfolio (Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
14.09.24, 12:28
| reklama & PR » informacje
Halowe Mistrzostwa w Kaufland. Kampania promująca pracę w logistyce
Siec Kaufland ruszyła z kampanią „Halowe Mistrzostwa”, która promuje akcję rekrutacyjną w centrach dystrybucyjnych. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce, są sami pracownicy magazynów.
14.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kultowa gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency.
13.09.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Kia promuje w sieci i TV model Sportage
Kia Polska ruszyła z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.