07.12.22, 09:00

Popcorn, Coca-Cola i Frozen Fanta w formacie XXL promują Multikino

Witryna w Szczecinie, fot.: materiały prasowe

Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.

W czerwcu br. w Centrum Handlowym Galaxy, w którym jest Multikino Szczecin pojawiła się pierwsza trójwymiarowa witryna reklamująca produkty Coca-Cola dostępne w kinowym popcornbarze. Forma realizacji ma zwracać uwagę klientów ze względu na jakość wykonania produktów w rozmiarze XXL oraz podświetlenie napojów Frozen Fanta.

Witryna w szczecińskim Centrum Handlowym Galaxy cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony osób odwiedzających sklepy. Wiemy, że klienci chętnie robili sobie zdjęcia z wielkim popcornem, napojami Coca-Cola i Frozen Fanta. Sukces pierwszej realizacji skłonił nas do wykorzystania przestrzeni witryn sklepowych w innych lokalizacjach” – mówi Magdalena Cieplińska, Starszy Specjalista ds. Promocji i Marketingu Multikino S.A.

Sześć kolejnych reklam 3D z produktami z popcornbarów kin sieci Multikino pojawiło się w październiku br. w witrynach w: Galerii Młociny i Atrium Reduta w Warszawie, pruszkowskiej Nowej Stacji, DL City w Zgorzelcu, Galerii Handlowej Focus Park w Rybniku oraz radomskiej Galerii Słonecznej. Reklamy w centrach handlowych w Pruszkowie i Rybniku są zlokalizowane w witrynach, które można zobaczyć z zewnątrz.

Poza przyciągającymi uwagę popcornem, Coca-Colą czy Frozen Fantą osoby przechodzące obok witryny sklepowej mogły zapoznać się również z ofertę cenową biletów kupowanych online do kina sieci Multikino w danej lokalizacji.

Za projekt i realizację witryn sklepowych Multikina z produktami Coca-Cola odpowiadała agencja PigArt. Wykonanie nietypowych reklam 3D było współfinansowane przez producenta Coca-Cola i sieć kin Multikino.

Komentarze

Powiązane

26.01.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Good One rozpoczęła pracę dla marki Getaway
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. 
26.01.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Serduszka WOŚP w specjalnej kolekcji marki Herlitz
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
26.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Hubert Pokrowiecki (Funktional)
Hubert Pokrowiecki, CEO & Founder agencji Funktional podsumowuje 2022 rok na rynku reklamy.
25.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania stworzona przez TESTA Agency. Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Bafra Kebab powierzył TESTA Agency przygotowanie swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, której twarzą został Mariusz Pudzianowski.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
25.01.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Carat wygrywa w przetargu Ryanair
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair (linii lotniczej).
25.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy, podsumowuje  2022 rok w digital marketingu (obszar gaming i influencer marketing).
24.01.23, 17:58
| reklama & PR » informacje
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
24.01.23, 15:20
| reklama & PR » ludzie
Maciej Dulski Dyrektorem E-Commerce & Trade Marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.
24.01.23, 09:21
| reklama & PR » ludzie
Izabela Świątkowska w zespole Havas PR Warsaw
Na początku stycznia br. Izabela Świątkowska dołączyła jako Consultant Managerka do zespołu Havas PR Warsaw.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.