06.12.22, 08:00

Defence24.pl z płatną strefą premium

Logo strefy premium Defence24.pl, fot.: materiały prasowe

Defence24.pl to największy polski serwis poświęcony szeroko rozumianej tematyce bezpieczeństwa, w szczególności bezpieczeństwu militarnemu, przemysłowi zbrojeniowemu, strategii i bezpieczeństwu międzynarodowemu.

Od początku grudnia br. część analiz i artykułów portalu Defence24.pl będzie udostępniana tylko w wersji dla zarejestrowanych użytkowników w strefie Premium. Dostęp do specjalnej strefy będzie możliwy po opłaceniu abonamentu. Zarejestrowani użytkownicy serwisu oprócz dostępu do poszerzonych treści zyskają ponadto możliwość zamieszczania komentarzy, uczestniczenia w specjalnych webinarach i czatach tematycznych z redakcją oraz zaproszonymi gośćmi. Dodatkowo abonenci otrzymają dostęp do specjalnych raportów, analiz i całego archiwum artykułów niedostępnych dla czytelników niezarejestrowanych w strefie Premium.

Wprowadzenie strefy Premium to kolejny etap rozwoju Grupy Defence24. Nasze treści mają charakter specjalistyczny i zazwyczaj są efektem wielogodzinnych analiz, researchu i zaangażowania naszych ekspertów. To materiał bardzo często wykorzystywany w pracy, dający kompleksową informację o poruszanych zagadnieniach. Stawiamy na profesjonalizm i liczymy, że nasi stali czytelnicy to zrozumieją, dołączając do grona użytkowników zaangażowanych w rozwój serwisu” – mówi Piotr Małecki, prezes Defence24.

Wprowadzenie artykułów Premium to dla nas kolejne wyzwanie. Nasze teksty czy analizy są cenione przez Czytelników – zarówno indywidualnych, jak też instytucjonalnych. Często praca naszych redaktorów oraz ekspertów jest wykorzystywana w dalszych pracach – zarówno naukowych, jak i analitycznych. Chcemy jednak zaoferować jeszcze więcej treści najwyższej jakości, a także chcemy dać Czytelnikom możliwość szerszej interakcji oraz uzyskania wiedzy bezpośrednio od autorów podczas webinarów czy czatów prowadzonych specjalnie dla abonentów” – dodaje Jędrzej Graf, redaktor naczelny Defence24.pl.

Ile kosztuje dostęp do strefy premium?

Strefa Premium została wprowadzona w serwisie Defence24.pl od początku grudnia. Cena abonamentu miesięcznego wynosi 19,90 zł, przy zakupie abonamentu całorocznego z góry wynosi 199 zł za rok. Dla osób, które zdecydują się na zakup abonamentu rocznego w grudniu przewidziana jest zniżka. Dla osób pracujących w wybranych instytucjach zajmujących się bezpieczeństwem Państwa – dostęp będzie bezpłatny. Jak zapowiada serwis, wszystkie wywiady z osobami pełniącymi funkcje publiczne będą dostępne w strefie otwartej.

Grupa Defence24 to sześć serwisów

Grupę Defence24 tworzą serwisy Defence24, Energetyka24, InfoSecurity24, Cyberdefence24, Space24. Defence24.pl - to główny serwis grupy medialnej Defence24. Portal ten specjalizuje się w tematyce przemysłu zbrojeniowego, sił zbrojnych i geopolityki. Z kolei Energetyka24.com to serwis poświęcony tematyce związanej z bezpieczeństwem energetycznym, klimatem, przemysłem chemicznym oraz surowcami. InfoSecurity24.pl to portal kompleksowo opisujący kwestie związane ze służbami mundurowymi. CyberDefence24.pl to portal poruszający problematykę cyberbezpieczeństwa, cyfryzacji i technologii, którego celem jest informowanie i edukowanie odbiorców w dziedzinie cybersecurity. W portfolio znajduje się także Space24.pl - serwis dostarczający informacji, analiz oraz komentarzy ze świata technologii i badań kosmicznych prezentując zarówno perspektywę cywilną, jak i militarną.

Komentarze

Powiązane

23.01.23, 13:08
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Godlewski przechodzi ze Sport.pl do redakcji Przeglądu Sportowego Onet
Łukasz Godlewski przechodzi do redakcji Przeglądu Sportowego Onet i obejmie funkcję zastępcy redaktora naczelnego serwisu, Jacka Stańczyka.
17.01.23, 20:28
| radio » informacje | internet » informacje
Pierwszy podcast rzeka z Aleksandrem Kwaśniewskim w Gazeta.pl
„Kwaśniewski Story. Podcast rzeka z prezydentem Aleksandrem Kwaśniewskim” to pięć godzinnych rozmów przeprowadzonych przez Grzegorza Sroczyńskiego z byłym prezydentem Polski. Podcastów będzie można posłuchać na stronie głównej Gazeta.pl, w serwisie Wiadomosci.Gazeta.pl oraz na najpopularniejszych platformach podcastowych.
13.01.23, 21:30
| internet » informacje
Drożeją abonamenty w usłudze Legimi
Legimi, pionier modelu subskrypcyjnego na polskim rynku e-książki, 28 grudnia 2022 r. wprowadził nowe ceny abonamentów. Jest to pierwsza podwyżka od ponad pięciu lat.
12.01.23, 13:48
| internet » e-commerce
Koniec Shopee Polska. Gigant wycofuje się z polskiego rynku
Niespodziewanie platforma Shopee Polska kończy działalność i to w trybie natymiastowym.
12.01.23, 11:44
| prasa » informacje | internet » informacje
Jan Rybicki laureatem projektu Weekend.Gazeta.pl Polska Stories
„Polska Stories” to projekt Weekend.Gazeta.pl, w ramach którego redakcja serwisu poszukiwała, a następnie szkoliła młodych reportażystów i reportażystki. Finaliści konkursu wzięli udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikowali swoje reportaże na łamach Weekend.Gazeta.pl. Zwycięzcą pierwszej edycji został Jan Rybicki.
11.01.23, 22:00
| internet » informacje
Agencja K2 Precise z Grupy K2 zaczyna współpracę z Urvis Bike
Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.
11.01.23, 13:30
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Turystyczni Dziennikarze Roku 2021 wybrani. Sława Bieńczycka laureatką konkursu w kategorii audycja radiowa
Polska Organizacja Turystyczna po raz czwarty przyznała tytuły Turystycznego Dziennikarza Roku w czterech kategoriach: artykuł, audycja radiowa, fotoreportaż oraz wideo. Laureatką w kategorii audycji radiowej została dziennikarka Jedynki Polskiego Radia - Sława Bieńczycka.
10.01.23, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
LTTM i IMOK tworzą oficjalnie zawód Influencer Managera
LTTM przy współpracy z Instytutem Marki Online i Komunikacji (IMOK) otwiera nowy kierunek nauczania „Influencer Manager”. Szkolenie posiada certyfikację Ministerstwa Edukacji i Nauki z kodem zawodu, co jednocześnie oznacza, że influencer manager stanie się dzięki temu oficjalnie zawodem.
09.01.23, 18:47
| internet » informacje
Hyundai pozostaje partnerem strategicznym Onet Rano także w 2023 roku
Hyundai Motor Poland i Onet Rano przedłużają strategiczne partnerstwo. Od stycznia br. poranny program Onetu będzie nadal realizowany z samochodu o napędzie w 100% elektrycznym - Hyundai IONIQ 5.
05.01.23, 10:00
| internet » informacje
Powstaje The Hero Hub – polska platforma wspierająca tworzenie produktów influencerskich
W 2023 r. na polskim rynku zadebiutuje The Hero Hub – platforma wspierająca influencerów i marki w tworzeniu autorskich, limitowanych wersji produktów. Projekt powstał z inicjatywy wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.