03.12.22, 20:00

Klarna z pierwszą świąteczną kampanią w Polsce. Najlepszy prezent − więcej czasu

Najlepszy prezent − więcej czasu, fot.: materiały prasowe

Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. W swoim projekcie Szwedzki fintech prezentuje usługę „Zapłać za 30 dni”.

,,W okresie przedświątecznych przygotowań wielu z nas staje przed wyzwaniem kupienia wymarzonych prezentów dla bliskich w krótkim czasie i w ramach ograniczonego budżetu. W takich warunkach świąteczne przygotowania stają się nerwowym wyścigiem z czasem. W naszej świątecznej kampanii, chcemy pokazać, że nie musi tak być. Klarna pozwala zaplanować świąteczne wydatki i zrobić zakupy w najlepszych cenach. Nasi partnerzy oferują atrakcyjne promocje na Black Friday, a dodatkowo możliwość zapłaty za zakupy z Klarną - w ciągu 30 dni, bez żadnych dodatkowych kosztów.” – komentuje Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C marketing manager Klarny w Polsce.

Kto odpowiada za kampanię?

Kampania „Najlepszy prezent − więcej czasu” wystartowała w połowie listopada i potrwa do 17 grudnia br. Jest prowadzona równolegle na dziewięciu rynkach, w Polsce, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Austarlii, Nowej Zelandii, Czechach i Grecji. Łącznie weźmie w niej udział ponad 60 sklepów partnerskich. W kampanii prowadzonej na polskim rynku bierze udział 10 merchantów Klarny: m.in. Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora. Działania są prowadzone w kanałach digital (Meta, Google Display Network i Snapchat), outdoor (OOH w centrum Warszawy), PR oraz kanałach własnych Klarny i jej partnerów.

Kampania będzie wspierana także poprzez działania influencerów. Za strategię mediową i współpracę z partnerami w Polsce odpowiada Agnieszka Jabłońska-Twaróg, a za egzekucję zespół Paid Media Klarny. Zakupu nośników reklamy zewnętrznej dokonał dom mediowy MediaCom. Działania komunikacyjnie będzie wspierać agencja Havas PR Warsaw.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
22.05.24, 15:20
| reklama & PR » informacje
Własne M w Wielkim Mieście. Alior Bank promuje kredyty hipoteczne
Alior Bank rozpoczął kampanię marketingową, która promuje nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy