01.12.22, 14:00

Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023

Paweł Bylicki, fot.: materiały prasowe

Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.

Przyszłoroczna gala SABRE Awards odbędzie się w marcu we Frankfurcie. Nagrodę może otrzymać każda kampania public relations, która chociaż częściowo została przygotowana w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny. Prace do tegorocznej edycji można zgłaszać do 9 grudnia br.

"SABRE Awards to konkurs, który od lat stanowi punkt odniesienia dla całej branży. Projekty nagradzane przez jury to wybitne realizacje zgłaszane zarówno przez agencje jak i marketerów. W tym roku będę szczególnie ciekawy nadesłanych zgłoszeń, ponieważ wszyscy wiemy jak ostatnie lata, ze względu na pandemię i sytuację geopolityczną, były wymagające, także dla ekspertów od komunikacji” – mówi Paweł Bylicki.

Skład jury zasili także Rafał Czechowski, Prezes Imago Public Relations.

Kim jest Paweł Bylicki?

Paweł Bylicki jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Posiada członkostwo w Stowarzyszeniu Public Relations, International Branding Association (IBA), oraz w Radzie ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod SKM SAR i IAB Poland. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Jest autorem książki „Marka korporacyjna i jej komunikacja- Przewodnik po teorii i praktyce” 2018. Prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards, PR Wings, Effie Awards, a także Złotych Spinaczy i Innovation Awards (SKM SAR).W latach 2018-2019 Prezes Zarządu IPRN (International Public Relations Network).

Komentarze

Powiązane

08.06.23, 10:43
| reklama & PR » informacje
Sztuka grillowania z kampanią Dan Cake
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka Dan Cake chce przekonać odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
07.06.23, 20:26
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer
Marka PZU wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.
07.06.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Daj sobie czas. W Warszawie pojawił się mural promujący kampanię PayPo
PayPo – polski operator BNPL (buy now, pay later) – ruszył z kampanią „Daj sobie czas”, w której zachęca do przemyślanych zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonych. Mural promujący akcję można podziwiać w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.
07.06.23, 15:10
| reklama & PR » informacje
Cape Morris zwycięża w przetargu na obsługę marki Morliny
Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny (polska spółka Animex). Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja br.
07.06.23, 14:02
| reklama & PR » informacje
MullenLowe wprowadza nową globalną tożsamość
Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca br. wygląda inaczej. Zmiany mają oddawać nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.
07.06.23, 10:50
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative ponownie zwycięża w przetargu Audi
Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres trzech lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.
07.06.23, 09:37
| reklama & PR » ludzie
Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO GroupM CEE. Teraz zarządza 10 rynkami regionu
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje aż 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
07.06.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w agencji Good One PR
W strukturach Good One PR awansowały trzy osoby. W kwietniu br. Marta Paczka objęła funkcję Account Managera, a miesiąc później Jakub Macyszyn Senior Account Executive’a. Na stanowisko Account Executive w marcu br. awansowała natomiast Angelika Zarzycka.
06.06.23, 20:58
| reklama & PR » informacje
Janusz Walczuk ambasadorem marki Garage
Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper.
06.06.23, 20:08
| reklama & PR » informacje
Agencja Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.