05.12.22, 19:28

Bistronaut startuje ze swoją aplikacją i stroną Internetową

Bistronaut x Artegence, fot.: materiały prasowe

Bistronaut, producent diety pudełkowej, wystartował ze swoją aplikacją i stroną internetową. Narzędzia umożliwiają dobór diety dostosowany do potrzeb klienta. Za koncecję działań odpowiada agencja Artegence.

Aplikacja i strona Bistronaut to narzędzia, które umożliwiają łączenie restauratorów z foodies. Producent dedykuje te rozwiązania osobom poszukującym diety pudełkowej. Aplikacja umożliwia wirtualne skomponowanie diety, dostosowane do potrzeb żywieniowych klienta.

Za UX/UI design oraz development projektu odpowiadała agencja Artegence. Agencja uczestniczyła w tworzeniu serwisu i aplikacji Bistronaut. Odpowiadała także za koncepcję i wdrożenie narzędzia.

,,Stworzyliśmy Bistronaut, szukając rozwiązania bazującego na bardzo popularnej idei diet pudełkowych, jednak dopasowanego do preferencji wymagających foodies. Oferujemy idealną opcję dla osób, które – w kontekście żywienia – bardziej cenią sobie walory smakowe i różnorodność niż klasyczne liczenie kalorii. Potrzebowaliśmy do tego odpowiedniego partnera, który posiada duże doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu tego typu narzędzi oraz myśli w równie nieszablonowy sposób, co my w kontekście biznesu. Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z Artegence” - mówi Julia Sokołowska, Co-founder w Bistronaut.

Bistronaut pozwala wybrać swój indywidualny styl odżywiania. W aplikacji lub za pośrednictwem strony wybiera się najpierw rodzaj kuchni, która nas interesuje, lub od razu konkretną restaurację. W dalszych krokach, rozwiązanie pozwala na dobranie wielkości porcji oraz na elastyczne opcje dostawy.

"Naszym celem było stworzenie innowacyjnego narzędzia dla równie innowacyjnej usługi gastronomicznej jaką jest Bistronaut. Skupiliśmy się na umożliwieniu korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i strony w maksymalnie łatwy,intuicyjny sposób. Wszystko to w zestawieniu z przyjemnym dla oka, nowoczesnym designem oraz dobrze dopasowaną technologią pozwala zbliżyć Bistronaut do klientów i restauratorów jeszcze bardziej” – mówi Łukasz Szmel, Co-managingDirector w Artegence.

Czym zajmuje się Artegence?

Artegence zajmuje się komunikacją 360°. Działa od 1995 r. i jest jedną z najdłużej funkcjonujących agencji komunikacji digitalowej w Polsce. Artegence ma na swoim koncie projekty dla globalnych brandów. Kampanie agencji zdobyły wiele branżowych nagród w polskich i międzynarodowych konkursach.

Komentarze

Powiązane

23.01.23, 13:08
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Godlewski przechodzi ze Sport.pl do redakcji Przeglądu Sportowego Onet
Łukasz Godlewski przechodzi do redakcji Przeglądu Sportowego Onet i obejmie funkcję zastępcy redaktora naczelnego serwisu, Jacka Stańczyka.
17.01.23, 20:28
| radio » informacje | internet » informacje
Pierwszy podcast rzeka z Aleksandrem Kwaśniewskim w Gazeta.pl
„Kwaśniewski Story. Podcast rzeka z prezydentem Aleksandrem Kwaśniewskim” to pięć godzinnych rozmów przeprowadzonych przez Grzegorza Sroczyńskiego z byłym prezydentem Polski. Podcastów będzie można posłuchać na stronie głównej Gazeta.pl, w serwisie Wiadomosci.Gazeta.pl oraz na najpopularniejszych platformach podcastowych.
13.01.23, 21:30
| internet » informacje
Drożeją abonamenty w usłudze Legimi
Legimi, pionier modelu subskrypcyjnego na polskim rynku e-książki, 28 grudnia 2022 r. wprowadził nowe ceny abonamentów. Jest to pierwsza podwyżka od ponad pięciu lat.
12.01.23, 13:48
| internet » e-commerce
Koniec Shopee Polska. Gigant wycofuje się z polskiego rynku
Niespodziewanie platforma Shopee Polska kończy działalność i to w trybie natymiastowym.
12.01.23, 11:44
| prasa » informacje | internet » informacje
Jan Rybicki laureatem projektu Weekend.Gazeta.pl Polska Stories
„Polska Stories” to projekt Weekend.Gazeta.pl, w ramach którego redakcja serwisu poszukiwała, a następnie szkoliła młodych reportażystów i reportażystki. Finaliści konkursu wzięli udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikowali swoje reportaże na łamach Weekend.Gazeta.pl. Zwycięzcą pierwszej edycji został Jan Rybicki.
11.01.23, 22:00
| internet » informacje
Agencja K2 Precise z Grupy K2 zaczyna współpracę z Urvis Bike
Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.
11.01.23, 13:30
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Turystyczni Dziennikarze Roku 2021 wybrani. Sława Bieńczycka laureatką konkursu w kategorii audycja radiowa
Polska Organizacja Turystyczna po raz czwarty przyznała tytuły Turystycznego Dziennikarza Roku w czterech kategoriach: artykuł, audycja radiowa, fotoreportaż oraz wideo. Laureatką w kategorii audycji radiowej została dziennikarka Jedynki Polskiego Radia - Sława Bieńczycka.
10.01.23, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
LTTM i IMOK tworzą oficjalnie zawód Influencer Managera
LTTM przy współpracy z Instytutem Marki Online i Komunikacji (IMOK) otwiera nowy kierunek nauczania „Influencer Manager”. Szkolenie posiada certyfikację Ministerstwa Edukacji i Nauki z kodem zawodu, co jednocześnie oznacza, że influencer manager stanie się dzięki temu oficjalnie zawodem.
09.01.23, 18:47
| internet » informacje
Hyundai pozostaje partnerem strategicznym Onet Rano także w 2023 roku
Hyundai Motor Poland i Onet Rano przedłużają strategiczne partnerstwo. Od stycznia br. poranny program Onetu będzie nadal realizowany z samochodu o napędzie w 100% elektrycznym - Hyundai IONIQ 5.
05.01.23, 10:00
| internet » informacje
Powstaje The Hero Hub – polska platforma wspierająca tworzenie produktów influencerskich
W 2023 r. na polskim rynku zadebiutuje The Hero Hub – platforma wspierająca influencerów i marki w tworzeniu autorskich, limitowanych wersji produktów. Projekt powstał z inicjatywy wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.