01.12.22, 06:00

Przenieś firmowy numer komórkowy do VoIP

Fot.: materiały prasowe

Telefonia internetowa (VoIP) TeleCube wprowadziła możliwość przenoszenie do niej polskich, firmowych numerów komórkowych. Procedura jest stosunkowo prosta, a przeniesienie jest możliwe do zrealizowania nawet w przeciągu 2 dni, od podpisania Umowy. Po przeniesieniu, za pomocą danego numeru można realizować połączenia telefoniczne oraz korzystać z bramki SMS już w ramach telefonii VoIP.

Operator telefonii internetowej TeleCube od dawna oferuje polskie numery stacjonarne, ze wszystkich stref numeracyjnych, a oprócz tego stacjonarne numery zagraniczne i polskie numery komórkowe. Do TeleCube można również od wielu lat przenosić polskie i niektóre zagraniczne firmowe numery stacjonarne. Teraz operator poszedł jednak krok dalej. Wdrożył możliwość przeniesienia do swojej telefonii także aktualnie używanych u innego dostawcy polskich, firmowych numerów komórkowych. Jest to stosunkowo innowacyjny projekt na polskim rynku telekomunikacyjnym.

Wiele możliwości po przeniesieniu numeru

Dzięki przeniesieniu numeru firma zyskuje wiele możliwości i może w pełni korzystać z atutów telefonii internetowej TeleCube. Są nimi m.in.   

  • szeroki wybór urządzeń (np. telefon VoIP, laptop, komputer czy telefon komórkowy) do realizowania połączeń, które można dopasować do trybu pracy (w biurze, home office, hybryda) czy preferencji pracowników,
  • infolinia oparta o przeniesiony numer, wykorzystująca numery wewnętrzne do kierowania rozmów do odpowiedniego odbiorcy, poprzez automatyczne, tonowe menu i komunikaty powitalne,
  • bogaty wachlarz narzędzi i funkcjonalności np. wirtualna centrala z opcjami: menu IVR, kolejkowanie, nagrywanie rozmów, biling online, widget callback i innymi,
  • infrastruktura, którą można szybko i łatwo wdrożyć w siedzibie czy oddziale firmy,
  • możliwość prezentowania się jednakowym numerem przez wielu pracowników, nawet w przypadku prowadzenia przez nich rozmów w tym samym momencie,
  • rozbudowany, ale intuicyjny Panel Klienta do zarządzania TeleCube, dostępny poprzez przeglądarkę internetową,
  • wysyłanie i odbierania wiadomości SMS poprzez Panel Klienta. Możliwość przesyłania danej wiadomości do dużej grupy odbiorców (hurtowo) i automatyzowania wysyłki korespondencji SMSowej według określonych reguł np. po zakończonej rozmowie.

Należy jednak też wziąć pod uwagę, że po przeniesieniu numeru utracimy ofertę, z której korzystaliśmy u obecnego dostawcy np. no limit na połączenia czy możliwość korzystania z karty SIM. Aczkolwiek warto tu nadmienić, że w przypadku niektórych usług TeleCube po podpisaniu Umowy okresowej (np. na pakiet wirtualnej centrali) jest przydzielana Klientowi miesięczna pula darmowych minut i/lub SMSów.   

Jak przebiega proces przeniesienia?

Proces przeniesienia numeru komórkowego do TeleCube może trwać od 2 dni do kilku tygodni licząc od dnia podpisania Umowy. Jest to zależne od wyboru trybu przeniesienia przez Klienta, ale również od dotychczasowego operatora.

Procedura jest stosunkowo prosta i nieobciążająca zanadto firmy, która przenosi numer. Wystarczy w Panelu Klienta TeleCube wypełnić odpowiedni formularz i wydrukować powstały na jego podstawie Wniosek, a następnie podpisać go i przesłać drogą mailową do TeleCube. TeleCube realizuje pozostałe formalności z obecnym dostawcą, a po ustaleniu ostatecznej daty przeniesienia przygotowuje Umowę i wysyła ją do Klienta. Po podpisaniu i przesłaniu Umowy przez Klienta wraz z oryginałem Wniosku następuje finalizacja procesu przeniesienia, w ustalonym terminie.

Terminem, w którym następuje przeniesienie numeru komórkowego może być dowolny dzień, również przypadający w święta bądź weekend.

Więcej informacji na temat przeniesienia numeru komórkowego do TeleCube znajduje się na stronie: przenies-numer-komorkowy.telecube.pl/

Ile kosztuje użytkowanie przeniesionego numeru?

Za realizację procesu przeniesienia telefonia VoIP TeleCube nie pobiera opłat. Aby jednak aktywować numer w wybranej usłudze należy uiścić jednorazową opłatę aktywacyjną. Za użytkowanie numeru komórkowego TeleCube pobiera miesięczne opłaty, chyba że dany numer stanowi element konkretnego pakietu Wirtualnej Centrali, wtedy można go używać w ramach opłat abonamentowych uiszczanych za określony pakiet.

Promocja - brak opłaty aktywacyjnej

Z okazji wdrożenia możliwości przenoszenia numerów komórkowych do TeleCube, operator  wprowadził okresową promocję. W ramach promocji firmy, które podpiszą Umowę z telefonią TeleCube i przeniosą do niej swoje numery komórkowe w dniach od 1 grudnia br. do 31 stycznia 2023 roku, nie będą musiały płacić opłaty aktywacyjnej za przeniesione numery. Warto dodać, że TeleCube oferuje okres próbny dla nowych firm, które chcą przetestować takie rozwiązania jak: wirtualna centrala czy pakiet telefoniczny Mini. Okres testowy jest niezobowiązujący i trwa 14 dni.

Komentarze

Powiązane

06.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów
Sieć Kaufland od lat sprawdza nowe sposoby i technologie mające ułatwić zakupy swoim klientom. Tym razem sieć testuje takie nowe rozwiązania jak maszynę do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą oraz regionalne nazwy kategorii produktowych.
06.01.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Zimowy PGE Narodowy w Trasie. Agencja TESTA startuje z drugą edycją projektu
Po ubiegłorocznym sukcesie dodatkowej formuły Zimowego Narodowego rusza jej druga edycja. Wspierany przez pomysłodawcę  konceptu - TESTA Agency, Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedzi szesnaście lokalizacji w dwa miesiące.
05.01.23, 17:41
| biznes i technologie » informacje
W 2022 r. nastroje konsumentów blisko negatywnego rekordu według badania GfK. Grudzień nie przyniósł przełamania
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 r. ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK.
01.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Hot dog ulubioną przekąską Polaków kupowaną na stacjach paliw
Z okazji 25-lecia hot doga na stacjach Circle K w Polsce, sieć zrealizowała badanie preferencji konsumentów dotyczące zakupu kultowej przekąski. Jak się okazało, hot dog jest ulubioną ciepłą przekąską Polaków w ofercie stacji paliw oraz najczęściej wybieranym sposobem szybkiego zaspokojenia głodu w drodze.
01.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Skotan zmienia się w onesano. Nowa wizja producenta naturalnych suplementów diety
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będziefunkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowegopodejścia do rozwoju spółki.
01.01.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ALDI w świątecznych akcjach pomocowych
Współpraca z Caritasem w ramach świątecznej akcji pomocy rodzinom z Ukrainy, wsparcie dzieci z domów dziecka, dołączenie do inicjatywy 4U HUB rozwijanej przez Grupę Dentsu Polska oraz wewnętrzny projekt #teamALDI Razem możemy więcej to działania, na które ALDI szczególnie stawia w okresie świąt Bożego Narodzenia.
30.12.22, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Dwa jubileuszowe sklepy Żabka na autostradzie A2
22 grudnia br. zaczęły funkcjonować dwa nowe sklepy Żabka. Sklepy zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec oraz Sosna. Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001.
30.12.22, 13:30
| biznes i technologie » informacje
Trzy nowe sklepy sieci SPAR otwarte
Nowe sklepy SPAR w sieci już zostały otwarte – dwie placówki SPAR Mini w Pilznie (woj. małopolskie) oraz Kożuchowie (woj. lubuskie), a także format SPAR Express przy stacji benzynowej w Bysławiu (woj. kujawsko-pomorskie).
23.12.22, 07:30
| biznes i technologie » informacje
Największa emisja obligacji korporacyjnych firmy prywatnej w PLN. Grupa Polsat Plus chce pozyskać 3,1 mld zł
Grupa Polsat Plus jako pierwsza polska firma wyemituje obligacje, powiązane z celami zrównoważonego rozwoju, wg międzynarodowego standardu International Capital Market Association. Łączna skala emisji przekroczy 3,1 mld PLN.
21.12.22, 20:30
| biznes i technologie » informacje
Fundacja Maraton Warszawski przedłużyła współpracę z New Balance
Fundacja „Maraton Warszawski” przedłużyła współpracę z sponsorem technicznym, marką New Balance. Umowa została podpisana na cztery kolejne lata. 
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.