26.11.22, 15:55
Kristofer Hivju twarzą kampanii MOWI
Kristofer Hivju, bohater serialu „Gra o tron” jest twarzą globalnej kampanii reklamowej marki MOWI. W Polsce spoty z udziałem serialowego Tormunda Giantsbane’a pojawią się w Internecie i w telewizji.
Nakręcona na Lofotach w Norwegii kampania w humorystyczny sposób wykorzystuje stereotypy norweskiej kultury, w tym zainteresowanie i troskę o środowisko naturalne. W trakcie filmiku Kristofer Hivju zajada się łososiem od MOWI.
„Salmon is good. MOWI is goodness” - to reklamowe przesłanie Mowi. Firma jest jedyną globalną marką, która kontroluje cały proces produkcji wyrobów z łososia, począwszy od zapłodnienia ryb, poprzez ich hodowlę, karmienie i przetwórstwo.
Cel kampanii, realizowanej poprzez wielokanałową komunikację to dalsze wzmocnienie świadomości marki i kreowanie jej wizerunku. Za kreację kampanii odpowiada agencja MOTOR Kommunikation z Niemiec. Adaptację polskiej wersji spotów przygotowała agencja Ten Zacharski. Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada dom mediowy Media Plus.
Oprócz kampanii telewizyjnej i na wybranych portalach internetowych, 11 miniklipów pojawi się także w mediach społecznościowych Mowi. Partnerem strategicznym Mowi w zakresie obecności marki w mediach społecznościowych jest agencja Beeffective. Start spotów telewizyjnych zaplanowano na 28 listopada br. Reklamy zaplanowano także, m.in. w aplikacjach mobilnych.
Mowi dostarcza swoje produkty do 70 państw
Pozycjonowany w segmencie premium łosoś MOWI, jako marka od 2019 r. obecny jest na rynku polskim, włoskim, francuskim, hiszpańskim, angielskim i amerykańskim. Zaznacza swoją obecność także na rynkach azjatyckich. Firma Mowi to producent łososia, działający w 25 krajach, dostarczający produkty do 70 państw. W Polsce, w Duninowie Mowi posiada największy na świecie kompleks fabryk. Globalnie Mowi zaspokaja 1/5 światowego zapotrzebowania na wyroby z łososia.
Specjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertyPEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze