24.11.22, 15:30

Małgorzata Głódź-Adamkiewicz i Michał Łazowski w agencji Noise PR

Małgorzata Głódź-Adamkiewicz i Michał Łazowski, fot.: materiały prasowe

Do zespołu agencji Noise PR dołączyli w ostatnim czasie Michał Łazowski, jako starszy doradca w zespole komunikacji społecznej, oraz Małgorzata Głódź-Adamkiewicz, która objęła stanowisko eksperta w zespole ds. nowych mediów i komunikacji w mediach społecznościowych.

Michał Łazowski z szeroko pojmowaną komunikacją społeczną związany jest od dwudziestu lat. Z wykształcenia politolog, z doświadczenia analityk społeczno-polityczny, copywriter i strateg. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej i marketingu społecznym dla instytucji publicznych, NGO oraz organizacji biznesowych. Swoje doświadczenie zdobywał podczas działalności i pracy w administracji rządowej i publicznej (Ministerstwo Obrony Narodowej, Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy, Biuro Programu „Niepodległa”), organizacjach pozarządowych (Związek Harcerstwa Polskiego, Polski Czerwony Krzyż) oraz mediach i sektorze prywatnym (Defence24). Jest ekspertem w obszarze gospodarki i bezpieczeństwa narodowego. W Noise PR Łazowski odpowiada przede wszystkim za realizację projektów związanych z komunikacją inwestycji infrastrukturalnych, dialog społeczny oraz doradztwo strategiczne w oparciu o analizy polityczne, społeczne oraz gospodarcze.

Małgorzata Głódź-Adamkiewicz z komunikacją związana jest od ponad 10 lat. Z wykształcenia dziennikarka. W mediach pracowała przez kilka lat, zajmując, m.in. stanowisko redaktor naczelnej jednego z portali lokalnych. Współpracowała także z ogólnopolskimi redakcjami. Doświadczenie z zakresu kreowania contentu oraz zarządzania projektami zdobywała również po stronie agencyjnej (Goldbach Interactive Poland, DIFERENTE, Tailor Made PR, Project: People) i podczas realizacji własnych projektów. W agencji Głódź-Adamkiewicz odpowiada za współtworzenie i realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych, kreowanie contentu na potrzeby nowych mediów, analizy efektywności podejmowanych działań oraz wdrożenia nowych rozwiązań cyfrowych.

Komentarze

Powiązane

08.02.23, 14:14
| reklama & PR » informacje
Pure City rozwija sieć elektrostacji. Umowa z N-Park
Pure City, operator innowacyjnej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, realizuje plan rozwoju sieci elektrostacji. Zielone stacje ładowania PureCity w tym roku staną w parkach handlowych N-Park. 
08.02.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Maciej Leonard Żybula i Maciej Robak (Bees & Honey)
Maciej Leonard Żybula i Maciej Robak z Bees & Honey podsumowują 2022 rok na szero rozumianym rynku reklamy i marketingu. 
07.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Zadbane dłonie o każdej porze roku. Kampania marki Cztery Pory Roku
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku prowadzona pod hasłem „Zadbane dłonie o każdej porze roku”, która jest skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry.
07.02.23, 20:04
| reklama & PR » informacje
Linkleaders marki obsłuży markę ESET na polskim rynku
Do grona klientów praktyki Tech & Services agencji PR i EB Linkleaders dołączyła marka ESET działająca w obszarze rozwiązań cyberbezpieczeństwa. Agencja odpowiada za relacje z mediami i pozycjonowanie ekspertów marki w polskich mediach.
07.02.23, 18:14
| reklama & PR » informacje
Karolina Pilarczyk promuje bezpieczeństwo na drodze w zimowych warunkach w kampanii Alior Bank
Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne. Głównym elementem kampanii są materiały video z udziałem Karoliny Pilarczyk.
07.02.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ze Snickers ogarniesz zimę. Kampania outdoorowa marki Snickers
Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania marki Snickers, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
07.02.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Sebastian Huber na czele LifeTube Content Lab
LifeTube (Grupa LTTM) uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które mają zwiekszyć przychody pasywne twórcom. W tym celu powołano nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
07.02.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
Bauer wprowadza znak jakości i rozpoczyna kampanię kampanię promocyjną swoich tytułów
Od lutego br. na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się nowy znak - „Dobra Prasa!”. Dodatkowo wydawnictwo rozpoczęło kampanię mająca na celu promocję swoich tytułów.
07.02.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria marki Grześki. Do wygrania vouchery ze strony Wyjątkowy Prezent
1 lutego br. ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian. Do wygrania są vouchery na oferty ze strony Wyjątkowy Prezent.
07.02.23, 08:58
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby na pokładzie Tigers. Krakowski oddział przenosi się do AFI Europe
Na początku br. Do zespołu agencji marketingowej Tigers dołączyli: Katarzyna Mıstaçoğlu, Oscar Dąbkowski, Joanna Dubielewska, Łucja Faszczewska i Patryk Karmoliński. Dodatkowo, krakowski oddział Tigers przenosi się do nowej siedziby - AFI EUROPE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.