25.11.22, 07:00
Green Black Friday. Pozwól meblom urządzić się na nowo z IKEA
21 listopada br. IKEA rozpoczęła kampanię „Green Black Friday”. Celem akcji jest uświadomienie konsumentom, że meble także mają drugie życie. Kampania potrwa do 11 grudnia br.
Kampania, podobnie jak w zeszłym roku, promuje usługę „Oddaj i Zyskaj”, dzięki której klienci mogą odsprzedać swoje niepotrzebne lub niechciane meble IKEA. Dzięki akcji można zyskać do 50 proc. ich wartości na karcie refundacyjnej IKEA. Odkupione produkty, które wyglądają „jak nowe” lub ze śladami użytkowania, ponownie trafiają do sprzedaży w okazyjnych cenach w działach circular hub w sklepie, przez co zyskają szansę na nowy dom oraz dłuższe życie. Marka stworzyła circular hub online, dzięki któremu można przeglądać dostępne artykuły w danym sklepie, zarezerwować wybrany przedmiot na 24 godziny i w tym czasie odebrać go oraz zapłacić na miejscu.
Kto odpowiada za najnowszą kampanię IKEA?
Ogólnopolska kampania „Green Black Friday” potrwa do 11 grudnia br. Do rozpowszechnienia kampanii wykorzystywane są zasięgowe emisje digitalowe. Prowadzone są działania programatyczne display w mediach społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram), na platformie ogłoszeniowej OLX, a także video na YT. Za strategię, przygotowanie kreacji i produkcję odpowiada VMLY&R, mediami, planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy WaveMaker, a komunikacją PR Garden of Words.
Specjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertyPEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze