23.11.22, 20:17

Mecz Polska – Meksyk z ogromną widownią

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Mecz Polska – Meksyk, co było do przewidzenia, cieszył się ogromnym zainteresowaniem widzów. Co ciekawe, świetny wynik zanotował kanał TVP 4K. Również w sieci padł rekord.

Według Nielsen Media mecz Polska – Meksyk rozegrany 22 listopada br. i transmitowany na antenach TVP1, TVP Sport, TVP 4K w piku obejrzało 10,1 mln widzów, a łączny udział był na poziomie 67,4 proc. Średnia łączna widownia spotkania wyniosła ponad 8,5 mln widzów przy udziale prawie 62 proc. Świetne wyniki uzyskał kanał TVP 4K. Mecz w wysokiej rozdzielczości UHD obejrzało 255 tys. osób. Jest to prawie trzy razy więcej niż podczas pierwszego meczu Polaków na Euro 2020 w czerwcu 2021.

Dla Jedynki uzyskane tego dnia dzienne udziały na poziomie 18,9 proc. były najwyższe w tym roku. Rekordowy, najlepszy od 2018 r. wynik, z udziałem na poziomie 5,8 proc. zanotował kanał TVP Sport (dane NM).

Telewizja Polska po raz kolejny ustanowiła rekord polskiego internetu. Podczas meczu strona nadawcy zanotowała 2,5 mln odtworzeń oraz 1,8 mln widzów (unikalnych użytkowników). Rzut karny Polaków na stronie internetowej i w aplikacjach TVP Sport oglądało ok. 800 tys. równoczesnych użytkowników (800 tys. użytkowników na sekundę). Użytkownicy wygenerowali na sieciach TVP rekordowy ruch 3Tbps (terabity/sekundę). Jest to wzrost o ponad 50 proc. w stosunku do Euro 2020.

Komentarze

Powiązane

02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
02.02.23, 07:45
| telewizja / VOD » badania rynku
Polacy planują oszczędności w wydatkach na rozrywkę i gastronomię
Z powodu trudnej sytuacji ekonomicznej oszczędności gospodarstw domowych najbardziej odbiją się na wydatkach na rozrywkę i jedzenie na mieście - wynika z badania firmy doradczej Bain & Company.
01.02.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
FIGHTIME HD w ofercie AVIOS
Sieć IPTV AVIOS jako pierwsza w Polsce wprowadziła do oferty program FIGHTIME HD dostępny dotychczas jedynie poprzez przeglądarkę internetową.
31.01.23, 20:30
| telewizja / VOD » seriale
HBO zamawia II sezon serialu The Last of Us
Serial „The Last of Us" powróci z drugim sezonem. Serial Craiga Mazina i Neila Druckamanna to drugi największy debiut HBO w pierwszym tygodniu premiery, tuż za „Rodem smoka".
31.01.23, 08:38
| telewizja / VOD » informacje
SkyShowtime zadebiutuje w Polsce 14 lutego
SkyShowtime, nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego br. będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Cena za miesięczny dostęp na polskim rynku wyniesie 24,99 zł.
30.01.23, 16:47
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
XTB będzie współpracować z Kanałem Sportowym
Kanał Sportowy rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu światowym.
30.01.23, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
Cały sezon nowego serialu Lulu w reżyserii Kingi Dębskiej w Polsat Box Go
W Polsat Box Go udostępniono cały sezon nowego serialu „Lulu” z Anną Dereszowską w roli głównej. Za reżyserię i scenariusz produkcji odpowiada Kinga Dębska.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
28.01.23, 23:11
| telewizja / VOD » informacje
Magdalena Wolińska-Riedi odsunięta od obowiązków zawodowych. TVP: słowa godzą w polską rację stanu
Włoska korespondentka Telewizji Polskiej została odsunięta od obowiązków służbowych po zamieszczonych komentarzach na Twitterze.
28.01.23, 10:25
| telewizja / VOD » informacje
Nowe pakiety abonamentowe dostępne od marca dla polskich klientów Viaplay
Od marca 2023 roku polscy subskrybenci platformy streamingowej Viaplay będą mogli wybierać spośród trzech różnorodnych i dostosowanych do ich potrzeb pakietów abonamentowych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.