25.11.22, 13:01
Trzy nowe osoby w Tigers
Tigers rozbudowuje zespół i poszerza kompetencje w obszarze digital marketingu. W listopadzie br. do zespołu dołączyły trzy nowe osoby: Katarzyna Płachecka, Yossarian Malewski i Mateusz Śledź.
Yossarian Malewski został Strategy Plannerem w Tigers. Jest współtwórcą kampanii społecznej „Patrz dziecku w oczy” stworzonej na zlecenie Kancelarii Prezydenta RP. Jako strateg współtworzył platformę komunikacyjną Lotto „Warto zostać milionerem”. Towarzyszył także marce Cisowianka w zdobywaniu drugiej pozycji na polskim rynku.
Katarzyna Płachecka zajęła stanowisko Social Media Specialist w krakowskim oddziale Tigers. Z mediami społecznościowymi związana jest od dziewięciu lat, w tym pięć lat po stronie własnej agencji.
Mateusz Śledź objął w agencji stanowisko New Business Specialist. Ze sprzedażą B2B związany jest od siedmiu lat, w tym trzy lata z rzędu z najlepszym wynikiem sprzedażowym w firmie.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze