23.11.22, 07:00
Tandem Audio Broker i Helios Media. Agora wprowadza zmiany w zespołach sprzedażowych
Tandem Media, broker reklamy radiowej i podcastowej od grudnia 2022 r. będzie funkcjonować jako Tandem Audio Broker. Zmiana ma wiązać się z koncentracją działań zespołu na obszarze reklamy FM i digital audio, a także z rozwojem współpracy z wydawcami treści audio. Z kolei pod szyldem Helios Media znajdą znajdzie się oferta reklamowa sieci kin Helios.
Od grudnia br..Tandem Audio Broker będzie oferować klientom agencyjnym reklamę oraz akcje specjalne realizowane na antenach, w streamach internetowych i bibliotece podcastów rozgłośni Grupy Radiowej Agory: Radia TOK FM, Radia Złote Przeboje, Rock Radia i Radia Pogoda, a także w serwisie Tuba. Pozostanie też brokerem reklamy radiowej, ściśle współpracującym z ogólnopolskimi i lokalnymi nadawcami.
Ważnym elementem w portfolio usług Tandem Audio Broker ma być nowa oferta z zakresu cyfrowych kampanii spotowych o nazwie Audio Reach. Propozycja będzie oparta o treści cyfrowe Grupy Radiowej Agory, Gazeta.pl oraz Onnetwork.
Oprócz tego Tandem Audio Broker nadal będzie pośredniczyć w zakupie komunikacji reklamowej przy produkcjach ponad 100 niezależnych podcasterów oraz innych cyfrowych podmiotów. Dodatkowo eksperci z tego zespołu mogą wesprzeć reklamodawców w produkcji własnych serii podcastowych, czyli tzw. branded podcasts.
Zespół Tandem Audio Broker liczy ponad 20 osób. Dyrektorem zarządzającym jest Maciej Moszczyński, a dyrektorką handlową Agnieszka Handerska.
Helios Media przejmuje obsługę reklamową kin
Do startu działań, który nastąpi na początku 2023 r., przygotowuje się zespół sprzedażowy sieci kin Helios, który będzie funkcjonować jako osobna spółka w grupie Helios pod nazwą Helios Media. Przejmie ona od Tandem Media reklamową obsługę agencyjną sieci kin Helios wraz z zespołem, który do tej pory prowadził te działania.
Dzięki temu oferta Helios Media skierowana będzie nie tylko do klientów bezpośrednich, ale także agencyjnych. Złożą się na nią propozycje związane z emisją komunikacji reklamowej na ekranach kin i działaniami w obiektach kinowych, a także partnerstwa oraz szeroka gama rozwiązań niestandardowych. Zespół jest też otwarty na współpracę z innymi podmiotami z rynku kinowego, którym może zaoferować brokerskie wsparcie.
Zespół Helios Media stworzą dotychczasowi specjaliści ds. sprzedaży ze spółki Helios, zajmujący się obsługą klientów bezpośrednich i współpracą z dystrybutorami filmów, a także kilkuosobowy zespół handlowy na czele z Edytą Mirończuk, wcześniej pracujący w strukturach Tandem Media z klientami agencyjnymi. Prezesem spółki Helios Media jest Marcin Jamróz, a Edyta Mirończuk jej wiceprezesem.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze