04.12.22, 17:00
Bank Pocztowy reklamuje kredyt ze stałym oprocentowaniem
Trwa kampania Banku Pocztowego reklamującego kredyt ze stałym oprocentowaniem. Działania marketingowe rozpoczęły się 16 listopada i potrwają do 13 grudnia br.
Bohaterem kampanii jest kredyt o stałym oprocentowaniu, którego celem jest wsparcie konsumentów w ich potrzebach. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia oraz w Internecie, m.in. na Facebooku i Instagramie.
"Kampania adresowana jest do osób, które planują jeszcze w tym roku finansowanie większych potrzeb przy pomocy kredytu. Celem działań jest zbudowanie przyjaznego wizerunku Banku Pocztowego oraz zintensyfikowanie ruchu klientów w placówkach Banku i na stronie internetowej, co w efekcie powinno przyczynić się do zwiększenia liczby składanych wniosków kredytowych. Dostrzegamy, że kampanie radiowe komunikujące kredyty przyniosły nam najlepsze wyniki sprzedażowe. Liczymy, że kolejna kampania, prowadzona w największych stacjach radiowych, pozwoli nam dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców zainteresowanych kredytami. Idea kreatywna reklamy jest kontynuacją pomysłu opartego na dialogu kobiet, które rozmawiają o mężczyźnie – „kredycie”. Spot główny, 60-cio sekundowy, jest poświęcony kredytowi ze stałym oprocentowaniem, natomiast krótkie 15-sto sekundowe spoty opowiadają o potrzebach, które można zrealizować z pomocą Banku Pocztowego. Wierzymy, ze krótkie, żartobliwe, wychodzące poza kategorię finansową spoty, będą budowały świadomość, a także szeroki zasięg i przekierują ruch na stronę www Banku" - mówi Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.
Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była Agencja GRANDESI Digital Toolkit Agency, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.
Specjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertyPEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze