17.11.22, 11:58
Sport.pl w Katarze. Serwis promuje mundialową ofertę
Zespół Sport.pl (Agora) przygotował wielokanałowy plan relacjonowania nadchodzącego mundialu. Do Kataru poleci trzech korespondentów serwisu. 16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze” promująca działania serwisu w trakcie mundialu.
Sport.pl stawia na komunikację mistrzostw świata we wszystkich kanałach, w tym w mediach społecznościowych. Zadba o to głównie Dominik Wardzichowski, który będzie pokazywał kulisy wydarzenia na profilach Sport.pl na platformie YouTube, Tik Toku, Instagramie i Twitterze. Do Kataru pojadą również Bartłomiej Kubiak i Dawid Szymczak. Cała trójka będzie nie tylko relacjonowała mecze, ale również prezentowała specyfikę mundialu w Katarze, uwzględniając jego blaski i cienie. W czasie mundialu zespół serwisu wyprodukuje też co najmniej 10 odcinków programu „Sport.pl Live”, w których dziennikarze i eksperci będą rozmawiać o meczach Polaków – od omówienia składów aż po analizę każdego aspektu rozegranego spotkania.
„Piłkarskie mistrzostwa świata to niezwykle gorący okres dla wszystkich miłośników sportu” – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl. „Wysyłamy do Kataru aż trzech korespondentów, aby jak najlepiej oddać atmosferę turnieju i być jak najbliżej naszej drużyny. Jako portal zaangażowany społecznie nie zapominamy jednak o pokazywaniu kulisów całego przedsięwzięcia, opowiadając też o jego mroczniejszej stronie” – dodaje Ceglińśki.
16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze”, promująca obecność trzech korespondentów serwisu na mundialu oraz cały dziennikarski zespół obsługujący formaty wideo związane z wydarzeniem. Jak tłumaczy wydawca, data rozpoczęcia akcji nie jest przypadkowa – to właśnie tego dnia reprezentacja Polski rozegrała na stadionie Legii w Warszawie swój ostatni sparing z Chile przed wylotem do Kataru. Wielkie odliczanie do mistrzostw trwa, a kibice dojeżdżający warszawskimi autobusami na mecz mogli poznać plany Sport.pl na najważniejszą piłkarską imprezę. Wraz z początkiem mundialu rozpocznie się natomiast kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski. Materiały promujące korespondentów Sport.pl znajdą się również na profilach serwisu w mediach społecznościowych oraz na stronach Gazeta.pl i Sport.pl.
Mundial z przymrużeniem oka
Sport.pl dla fanów futbolu – w dniach meczów reprezentacji Polski i dzień po nich Instastories Sport.pl i rolki na profilu Sport.pl na Facebooku będą tworzone przez ekipę Klubu Komediowego.
Część pozapiłkarskich relacji i komentarzy związanych z mundialem powstaje we współpracy z zespołem TOK FM. Na początku listopada uruchomiono podcast „Zakatarzeni”, w którym korespondenci Sport.pl na mundial oraz Przemysław Pozowski, dziennikarz TOK FM rozmawiają o sportswashingu, współczesnym niewolnictwie, przyznawaniu największych światowych imprez krajom autorytarnym i o związanych z tym dylematach piłkarskich korespondentów. Finałowy odcinek cyklu zaplanowany jest na 18 listopada br.
Komentarze