17.11.22, 11:58

Sport.pl w Katarze. Serwis promuje mundialową ofertę

KV kampanii serwisu Sport.pl, fot.: materiały prasowe

Zespół Sport.pl (Agora) przygotował wielokanałowy plan relacjonowania nadchodzącego mundialu. Do Kataru poleci trzech korespondentów serwisu. 16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze” promująca działania serwisu w trakcie mundialu.

Sport.pl stawia na komunikację mistrzostw świata we wszystkich kanałach, w tym w mediach społecznościowych. Zadba o to głównie Dominik Wardzichowski, który będzie pokazywał kulisy wydarzenia na profilach Sport.pl na platformie YouTube, Tik Toku, Instagramie i Twitterze. Do Kataru pojadą również Bartłomiej Kubiak i Dawid Szymczak. Cała trójka będzie nie tylko relacjonowała mecze, ale również prezentowała specyfikę mundialu w Katarze, uwzględniając jego blaski i cienie. W czasie mundialu zespół serwisu wyprodukuje też co najmniej 10 odcinków programu „Sport.pl Live”, w których dziennikarze i eksperci będą rozmawiać o meczach Polaków – od omówienia składów aż po analizę każdego aspektu rozegranego spotkania.

Piłkarskie mistrzostwa świata to niezwykle gorący okres dla wszystkich miłośników sportu” – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl. „Wysyłamy do Kataru aż trzech korespondentów, aby jak najlepiej oddać atmosferę turnieju i być jak najbliżej naszej drużyny. Jako portal zaangażowany społecznie nie zapominamy jednak o pokazywaniu kulisów całego przedsięwzięcia, opowiadając też o jego mroczniejszej stronie” – dodaje Ceglińśki.

16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze”, promująca obecność trzech korespondentów serwisu na mundialu oraz cały dziennikarski zespół obsługujący formaty wideo związane z wydarzeniem. Jak tłumaczy wydawca, data rozpoczęcia akcji nie jest przypadkowa – to właśnie tego dnia reprezentacja Polski rozegrała na stadionie Legii w Warszawie swój ostatni sparing z Chile przed wylotem do Kataru. Wielkie odliczanie do mistrzostw trwa, a kibice dojeżdżający warszawskimi autobusami na mecz mogli poznać plany Sport.pl na najważniejszą piłkarską imprezę. Wraz z początkiem mundialu rozpocznie się natomiast kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski. Materiały promujące korespondentów Sport.pl znajdą się również na profilach serwisu w mediach społecznościowych oraz na stronach Gazeta.pl i Sport.pl.

Mundial z przymrużeniem oka

Sport.pl dla fanów futbolu – w dniach meczów reprezentacji Polski i dzień po nich Instastories Sport.pl i rolki na profilu Sport.pl na Facebooku będą tworzone przez ekipę Klubu Komediowego.

Część pozapiłkarskich relacji i komentarzy związanych z mundialem powstaje we współpracy z zespołem TOK FM. Na początku listopada uruchomiono podcast „Zakatarzeni”, w którym korespondenci Sport.pl na mundial oraz Przemysław Pozowski, dziennikarz TOK FM rozmawiają o sportswashingu, współczesnym niewolnictwie, przyznawaniu największych światowych imprez krajom autorytarnym i o związanych z tym dylematach piłkarskich korespondentów. Finałowy odcinek cyklu zaplanowany jest na 18 listopada br.

Komentarze

Powiązane

18.02.24, 12:59
| internet » ludzie
Krzysztof “Chris” Sulenta awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna, awansowała Krzysztofa Sulentę na stanowisko senior music creative.
17.02.24, 12:00
| internet » informacje | kultura » informacje
Rusza ósma edycja Plebiscytu O!Lśnienia – Nagród Kulturalnych Onetu i Miasta Krakowa
Po raz ósmy zostaną przyznane O!Lśnienia, nagrody kulturalne Onetu i Miasta Krakowa. Zwycięzców wybiorą internauci, a głosowanie potrwa do północy 1 marca br. 
16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
16.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Co to będzie. Polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rusza z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany  w każdy czwartek. Pierwszy odcinek został wyemitowany 15 lutego br.
15.02.24, 15:00
| radio » informacje | internet » informacje
Sprawa Rusałki. Nowa superprodukcja Audioteki
15 lutego br. udostępniono dwa pierwsze odcinki z sześciu odcinków nowej superprodukcji Audioteki – „Sprawa Rusałki”.
15.02.24, 12:48
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wziął udział w kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to już kolejna wspólna akcja marek z właścicielem Kanału Zero.
14.02.24, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
NOIZZ uruchamia podcast Komfort Guys
W czwartek, 15 lutego br., w Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na wybranych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie.
14.02.24, 14:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Nie żyje Mariusz Jabłoński
Zmarł Mariusz Jabłoński, właściciel portalu OstrowiecNews.pl.
14.02.24, 10:26
| internet » badania rynku
Pomponik.pl pozostaje liderem wśród serwisów plotkarskich
Pomponik.pl (Interia) w styczniu 2024 r. osiągnął rekordowy wynik – 8,8 mln RU. Serwis zdecydowanie wyprzedził inne serwisy plotkarskie. 
08.02.24, 17:30
| radio » informacje | internet » informacje
newonce zmienia strategię i odchodzi od modelu subskrypcyjnego
newonce odchodzi od modelu subskrypcyjnego. Od dłuższego czasu nowe treści tworzone przez tę platformę udostępniane były nieodpłatnie, natomiast 1 lutego br. otwarto archiwum, dzięki czemu wszyscy użytkownicy ponownie zyskali dostęp do pełnych wersji materiałów.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.