17.11.22, 11:58

Sport.pl w Katarze. Serwis promuje mundialową ofertę

KV kampanii serwisu Sport.pl, fot.: materiały prasowe

Zespół Sport.pl (Agora) przygotował wielokanałowy plan relacjonowania nadchodzącego mundialu. Do Kataru poleci trzech korespondentów serwisu. 16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze” promująca działania serwisu w trakcie mundialu.

Sport.pl stawia na komunikację mistrzostw świata we wszystkich kanałach, w tym w mediach społecznościowych. Zadba o to głównie Dominik Wardzichowski, który będzie pokazywał kulisy wydarzenia na profilach Sport.pl na platformie YouTube, Tik Toku, Instagramie i Twitterze. Do Kataru pojadą również Bartłomiej Kubiak i Dawid Szymczak. Cała trójka będzie nie tylko relacjonowała mecze, ale również prezentowała specyfikę mundialu w Katarze, uwzględniając jego blaski i cienie. W czasie mundialu zespół serwisu wyprodukuje też co najmniej 10 odcinków programu „Sport.pl Live”, w których dziennikarze i eksperci będą rozmawiać o meczach Polaków – od omówienia składów aż po analizę każdego aspektu rozegranego spotkania.

Piłkarskie mistrzostwa świata to niezwykle gorący okres dla wszystkich miłośników sportu” – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl. „Wysyłamy do Kataru aż trzech korespondentów, aby jak najlepiej oddać atmosferę turnieju i być jak najbliżej naszej drużyny. Jako portal zaangażowany społecznie nie zapominamy jednak o pokazywaniu kulisów całego przedsięwzięcia, opowiadając też o jego mroczniejszej stronie” – dodaje Ceglińśki.

16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze”, promująca obecność trzech korespondentów serwisu na mundialu oraz cały dziennikarski zespół obsługujący formaty wideo związane z wydarzeniem. Jak tłumaczy wydawca, data rozpoczęcia akcji nie jest przypadkowa – to właśnie tego dnia reprezentacja Polski rozegrała na stadionie Legii w Warszawie swój ostatni sparing z Chile przed wylotem do Kataru. Wielkie odliczanie do mistrzostw trwa, a kibice dojeżdżający warszawskimi autobusami na mecz mogli poznać plany Sport.pl na najważniejszą piłkarską imprezę. Wraz z początkiem mundialu rozpocznie się natomiast kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski. Materiały promujące korespondentów Sport.pl znajdą się również na profilach serwisu w mediach społecznościowych oraz na stronach Gazeta.pl i Sport.pl.

Mundial z przymrużeniem oka

Sport.pl dla fanów futbolu – w dniach meczów reprezentacji Polski i dzień po nich Instastories Sport.pl i rolki na profilu Sport.pl na Facebooku będą tworzone przez ekipę Klubu Komediowego.

Część pozapiłkarskich relacji i komentarzy związanych z mundialem powstaje we współpracy z zespołem TOK FM. Na początku listopada uruchomiono podcast „Zakatarzeni”, w którym korespondenci Sport.pl na mundial oraz Przemysław Pozowski, dziennikarz TOK FM rozmawiają o sportswashingu, współczesnym niewolnictwie, przyznawaniu największych światowych imprez krajom autorytarnym i o związanych z tym dylematach piłkarskich korespondentów. Finałowy odcinek cyklu zaplanowany jest na 18 listopada br.

Komentarze

Powiązane

23.01.23, 13:08
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Godlewski przechodzi ze Sport.pl do redakcji Przeglądu Sportowego Onet
Łukasz Godlewski przechodzi do redakcji Przeglądu Sportowego Onet i obejmie funkcję zastępcy redaktora naczelnego serwisu, Jacka Stańczyka.
17.01.23, 20:28
| radio » informacje | internet » informacje
Pierwszy podcast rzeka z Aleksandrem Kwaśniewskim w Gazeta.pl
„Kwaśniewski Story. Podcast rzeka z prezydentem Aleksandrem Kwaśniewskim” to pięć godzinnych rozmów przeprowadzonych przez Grzegorza Sroczyńskiego z byłym prezydentem Polski. Podcastów będzie można posłuchać na stronie głównej Gazeta.pl, w serwisie Wiadomosci.Gazeta.pl oraz na najpopularniejszych platformach podcastowych.
13.01.23, 21:30
| internet » informacje
Drożeją abonamenty w usłudze Legimi
Legimi, pionier modelu subskrypcyjnego na polskim rynku e-książki, 28 grudnia 2022 r. wprowadził nowe ceny abonamentów. Jest to pierwsza podwyżka od ponad pięciu lat.
12.01.23, 13:48
| internet » e-commerce
Koniec Shopee Polska. Gigant wycofuje się z polskiego rynku
Niespodziewanie platforma Shopee Polska kończy działalność i to w trybie natymiastowym.
12.01.23, 11:44
| prasa » informacje | internet » informacje
Jan Rybicki laureatem projektu Weekend.Gazeta.pl Polska Stories
„Polska Stories” to projekt Weekend.Gazeta.pl, w ramach którego redakcja serwisu poszukiwała, a następnie szkoliła młodych reportażystów i reportażystki. Finaliści konkursu wzięli udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikowali swoje reportaże na łamach Weekend.Gazeta.pl. Zwycięzcą pierwszej edycji został Jan Rybicki.
11.01.23, 22:00
| internet » informacje
Agencja K2 Precise z Grupy K2 zaczyna współpracę z Urvis Bike
Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.
11.01.23, 13:30
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Turystyczni Dziennikarze Roku 2021 wybrani. Sława Bieńczycka laureatką konkursu w kategorii audycja radiowa
Polska Organizacja Turystyczna po raz czwarty przyznała tytuły Turystycznego Dziennikarza Roku w czterech kategoriach: artykuł, audycja radiowa, fotoreportaż oraz wideo. Laureatką w kategorii audycji radiowej została dziennikarka Jedynki Polskiego Radia - Sława Bieńczycka.
10.01.23, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
LTTM i IMOK tworzą oficjalnie zawód Influencer Managera
LTTM przy współpracy z Instytutem Marki Online i Komunikacji (IMOK) otwiera nowy kierunek nauczania „Influencer Manager”. Szkolenie posiada certyfikację Ministerstwa Edukacji i Nauki z kodem zawodu, co jednocześnie oznacza, że influencer manager stanie się dzięki temu oficjalnie zawodem.
09.01.23, 18:47
| internet » informacje
Hyundai pozostaje partnerem strategicznym Onet Rano także w 2023 roku
Hyundai Motor Poland i Onet Rano przedłużają strategiczne partnerstwo. Od stycznia br. poranny program Onetu będzie nadal realizowany z samochodu o napędzie w 100% elektrycznym - Hyundai IONIQ 5.
05.01.23, 10:00
| internet » informacje
Powstaje The Hero Hub – polska platforma wspierająca tworzenie produktów influencerskich
W 2023 r. na polskim rynku zadebiutuje The Hero Hub – platforma wspierająca influencerów i marki w tworzeniu autorskich, limitowanych wersji produktów. Projekt powstał z inicjatywy wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.