17.11.22, 17:30
MullenLowe Group kampanie wygrywa przetarg Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Mullenlowe Group, którą tworzą dom mediowy Mediahub i agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, wygrała kolejny przetarg na obsługę Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
W związku z planowanymi przez NFOŚiGW w ciągu dwóch najbliższych lat nowymi zielonymi kampaniami, Mediahub zajmie się planowaniem i zakupem mediów, a z kolei agencja MullenLowe Warsaw strategią komunikacji i kreacją.
MLW Group (w przetargu jej marki startowały pod handlową nazwą Octopus Media i Octopus Warsaw) współpracuje z NFOŚiGW od dłuższego czasu. W przeszłości zrealizowała kilka projektów, m.in. akcję edukacyjną o elektromobilności Jazda z ElektroMaćkiem.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze