16.11.22, 20:05

Użytkownicy katowickiej komunikacji miejskiej wybiorą lokalizacje zielonych przystanków w akcji AMS i Miasta Katowice

Mieszkańcy Katowic wybiora lokalizację ekologicznych przystanków, fot.: materiały prasowe

Od 15 do 30 listopada br. mieszkańcy Katowic i osoby korzystające z katowickiej komunikacji miejskiej, będą mogli zdecydować o lokalizacji i ostatecznym wyglądzie 22 ekologicznych, zielonych przystanków w mieście.

Wspólny projekt Miasta Katowice i AMS (operatora reklam OOH) - ”Zielony przystanek na wiosnę”, zakłada wybudowanie w mieście 22 wiat z zielonym dachem. Wiosną 2023 r. w każdej dzielnicy Katowic pojawi się zielony przystanek. O jego lokalizacji i akcentach kolorystycznych elementów wieńczących wiatę - zdecydują mieszkańcy, wypełniając ankietę dostępną na stronie akcji. Ankietowani będą wybierać jedną z trzech lokalizacji w każdej dzielnicy oraz zdecydują o tym, czy elementy wieńczące przystanek mają być zielone i nawiązywać do ekologicznego charakteru projektu, czy żółte - zgodne z barwami miasta.

System zielonych przystanków w Katowicach ma miećznaczący wpływ na środowisko, tworząc nieoczywiste oazy zieleni w mieście. Jest to rozwiązanie typu nature-based solution – inspirowane i wspierane przez naturę, zapewniające korzyści środowiskowe, społeczne i ekonomiczne. Dach przystanku pokryty jest dywanem rozchodnikowym, dzięki czemu magazynuje 150 litrów wody deszczowej przy jednorazowym opadzie, obniża o 3-5 °C temperaturę powietrza wokół przystanku w upalne dni, a także zmniejsza zapylenie wokół wiaty aż o 15-20% i absorbuje 7,2 kg CO2 rocznie.

(…) Akcja “Zielony przystanek na wiosnę” w Katowicach to pierwsza realizacja, w której na tak dużą skalę angażujemy mieszkańców tego regionu, oddając w ich ręce wybór lokalizacji i personalizacji wyglądu EKO wiat” – mówi Wojciech Zdanowicz, członek zarządu AMS.

System EKO wiat AMS w Polsce liczy aktualnie 63 lokalizacji w ośmiu miastach: Warszawie, Krakowie, Lublinie, Chorzowie, Poznaniu, Szczecinie, Sosnowcu i Katowicach.

Komentarze

Powiązane

20.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nie wiem. Nie jestem lekarzem. Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk zaangażowani w kampanię Galdermy
Galderma producent innowacyjnych produktów dermatologicznych do pielęgnacji, estetyki i leczenia schorzeń skóry rozpoczął kampanię „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającej na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
20.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Traw beton, krzew zieleń. Ruszyła kampania grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1.
20.03.23, 12:50
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. 
20.03.23, 11:37
| reklama & PR » informacje
Mateusz Gessler ambasadorem marki Somat
Marka Somat znana z produktów do zmywania naczyń w zmywarkach, nawiązuje długofalową współpracę z Mateuszem Gesslerem, szefem kuchni, właścicielem restauracji i prowadzącym programy o tematyce kulinarnej.
20.03.23, 09:38
| reklama & PR » informacje
Łowicz wprowadza Extra Kwaśne dżemy do swojej oferty
Marka Łowicz (Maspex) wprowadza do swojej oferty Extra Kwaśne dżemy, które będą dostępne w dwóch wersjach.
20.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędzaj cały dzień z Intermarché. Kampania sieci Intermarché
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
19.03.23, 22:58
| reklama & PR » informacje
Sieć sklepów SPAR z rabatami na produkty marki vivo
Powstał nowy program lojalnościowy sieci SPAR, w którym klienci będą mogli otrzymać rabaty na produkty marki vivo. Akcja potrwa do 10 czerwca br.
18.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
LANCERTO i Paranienormalni ogłaszają kontynuację współpracy
LANCERTO przedłużyło współpracę z Kabaretem Paranienormalni do 2024 r. Polski producent odzieży premium będzie dbać o profesjonalny wizerunek zespołu podczas występów estradowych i innych wydarzeń kulturalnych.
18.03.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Linkleaders dla mLeasingu o kwasach i zasadach w obsłudze klientów
“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” - to projekt, którego celem jest wypracowanie i wdrożenie jednolitych zasad obsługi klientów mLeasingu (spółki z grupy mBanku). Kampania realizowana przez Linkleaders ma być przykładem na to, jak aktywacje komunikacji wewnętrznej przekładają się na wyniki biznesowe.
18.03.23, 09:36
| reklama & PR » informacje
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.