29.11.22, 13:00

Ciężarówki Coca-Cola znów zagoszczą w Polskich miastach

Świąteczna trasa ciężarówek Coca-Cola, fot.: materiały prasowe

W te święta, czerwone ciężarówki Coca-Cola znów pojawią się na ulicach Polskich miast. Na trasie marki znalazły się takie miasta jak: Płock, Bydgoszcz, Gdańsk, Rybnik, Kraków, Kielce, Łódź, Poznań oraz Ostrów Wielkopolski. Dziesiąta lokalizacja zostanie wybrana przez konsumentów.

Coca-Cola od 30 lat podejmuje działania, które pozwalają Polakom wspólnie odliczać dni do świąt. We wszystkich miastach, które odwiedzi ciężarówka, zostanie utworzona specjalna przestrzeń pozwalająca na celebrowanie tego czasu przy świątecznych przebojach, z butelką Coca-Cola w ręku. Poprzez te działania marka chce udowodnić, że „Magia Świąt zawsze znajdzie drogę”.

Podczas tegorocznej świątecznej trasy nowością będzie parada Świętych Mikołajów, która odbędzie się 4 grudnia w Gdańsku. Współpraca Coca-Cola z Mikołajami na Motocyklach skupia się również na pomocy potrzebującym. W ramach wspólnych działań Coca-Cola przekaże datek pieniężny na szczytny cel.

"Świąteczna trasa Coca-Cola stała się ukochaną już tradycją wśród Polaków, która umożliwia wspólne radowanie się, tym samym przypominając, że święta tuż za rogiem. Każdego roku ciężarówki przyciągają całe rodziny, grupy znajomych oraz lokalne społeczności, pozwalając wszystkim poczuć prawdziwą magię. W tym roku, bardziej niż kiedykolwiek, celebrujemy tradycję Bożego Narodzenia oraz fakt, że bez względu na przeszkody, święta zawsze znajdą swój sposób, aby nas zjednoczyć i podnieść na duchu, łącząc wszystkich mieszkańców, znajomych i nieznajomych, w tych magicznych chwilach” - mówi Małgorzata Drąg, Coca-Cola Senior Brand Manager Polska i kraje bałtyckie.

Ciężarówka zagości także w zwycięskiej miejscowości

W ramach akcji, internauci mogli wybrać dziesiątą lokalizację na świątecznej trasie marki z takich miast jak: Dzierżoniów, Gorzów Wielkopolski, Koszalin, Nysa, Sławno, Sieradz, Rzeszów, Łowicz, Inowrocław oraz Włocławek. Wyniki głosowania zostaną ogłoszone 29 listopada br. na Facebooku Coca-Cola oraz w aplikacji Coca-Cola w sekcji „News”.

Świąteczna loteria Coca-Cola

Coca-Cola przygotowała loterię w której będą do wygrania świąteczne prezenty, m.in. przenośny projektor marki Samsung, misie XXL Coca-Cola, vouchery do wykorzystania w Pyszne.pl oraz Gift Box „Spotkajmy się razem z Coca-Cola”, w którym znajduje się karta przedpłacona o wartości 1 tys. zł oraz aparat Instax. Aby wziąć udział w konkursie, należy zakupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero i wpisać kot spod nakrętki w aplikacji. Loteria będzie aktywna od 14 listopada do 23 grudnia br.

Komentarze

Powiązane

26.01.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Good One rozpoczęła pracę dla marki Getaway
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. 
26.01.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Serduszka WOŚP w specjalnej kolekcji marki Herlitz
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
26.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Hubert Pokrowiecki (Funktional)
Hubert Pokrowiecki, CEO & Founder agencji Funktional podsumowuje 2022 rok na rynku reklamy.
25.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania stworzona przez TESTA Agency. Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Bafra Kebab powierzył TESTA Agency przygotowanie swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, której twarzą został Mariusz Pudzianowski.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
25.01.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Carat wygrywa w przetargu Ryanair
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair (linii lotniczej).
25.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy, podsumowuje  2022 rok w digital marketingu (obszar gaming i influencer marketing).
24.01.23, 17:58
| reklama & PR » informacje
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
24.01.23, 15:20
| reklama & PR » ludzie
Maciej Dulski Dyrektorem E-Commerce & Trade Marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.
24.01.23, 09:21
| reklama & PR » ludzie
Izabela Świątkowska w zespole Havas PR Warsaw
Na początku stycznia br. Izabela Świątkowska dołączyła jako Consultant Managerka do zespołu Havas PR Warsaw.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.