04.12.22, 10:43

BLIX Awards: Poznaj sieci z najlepszymi gazetkami promocyjnymi

Blix awards, fot.: materiały prasowe

Lidl Polska, Auchan Supermarket, Kaufland, Żabka, Rossmann, PEPCO, Stokrotka oraz JYSK sieciami z najlepszymi gazetkami w Polsce. W ramach trzeciej edycji programu branżowego BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów oceniono aktywność sieci handlowych w sześciu kategoriach. 

Polacy ponownie ocenili aktywność 84 sieci handlowych. Przez blisko siedem miesięcy zbierano opinie konsumentów. W główniej mierze pytano shopperów, które gazetki są najbardziej przejrzyste pod względem graficznym i estetycznym, a także najlepiej sprofilowane w kwestii bieżących oczekiwań oraz potrzeb konsumentów. W konsekwencji blisko 120 tys. osób podzieliło się ponad 4 mln spostrzeżeń. Tytuł ,,GAZETKI ROKU’’ przypadł sieci Lidl Polska. Zwycięska firma promuje korzystanie z gazetek elektronicznych dbając o ochronę zasobów naturalnych. Wśród supermarketów zwyciężyła sieć Auchan Supermarket. Z kolei w grupie hipermarketów wygrał Kaufland. Nagrody otrzymały też inne sieci, w grupie convenience wygrała Żabka. Drogerią, posiadającą przejrzyste gazetki został Rossman. Statuetka w kategorii dom i ogród powędrowała do PEPCO.

"To dla nas wielki zaszczyt móc odbierać nagrodę w kategorii GAZETKA ROKU. Wyróżnienie po raz kolejny utwierdza nas w przekonaniu, że podejmowane każdego dnia starania, mające na celu prezentację naszej oferty w sposób rzetelny i atrakcyjny, są doceniane przez najważniejszego odbiorcę, samego klienta. Z pewnością nie zatrzymamy się w miejscu i będziemy nadal poszukiwać kolejnych sposobów na doskonalenie wszelkich materiałów, które trafiają w ręce konsumentów” – mówi Maja Szewczyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.

Wyróżnione sieci

Oprócz nagród głównych organizatorzy zdecydowali o przyznaniu specjalnych wyróżnień dwóm sieciom handlowym. W grupie supermarketów została doceniona Stokrotka. Kolejne wyróżnienie, tym razem w grupie dom i ogród, otrzymała sieć JYSK. Kapituła w największej mierze doceniła estetykę i układ gazetek. Zwróciła też uwagę na sposób linkowania produktów w elektronicznych publikacjach, gdzie użytkownicy chętnie i w łatwy sposób przechodzą z e-wydania do sklepu online. Publikacje mają też atrakcyjną dla konsumentów długość oraz są odpowiednio często i nienachalnie emitowane, co zwróciło szczególną uwagę członków kapituły.

,,Zdaniem członków kapituły, po zapoznaniu się z całoroczną ofertą sieci, należy stwierdzić, że jej gazetki charakteryzują się wyjątkową estetyką i czytelnością, a zawarte w nich oferty są odpowiednio dopasowane do formatu sklepów. Ponadto ceny produktów są czytelne i wyraźnie oznaczane” – wyjaśnia dr Krzysztof Łuczak, członek kapituły programu BLIX AWARDS.

Komentarze

Powiązane

06.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów
Sieć Kaufland od lat sprawdza nowe sposoby i technologie mające ułatwić zakupy swoim klientom. Tym razem sieć testuje takie nowe rozwiązania jak maszynę do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą oraz regionalne nazwy kategorii produktowych.
06.01.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Zimowy PGE Narodowy w Trasie. Agencja TESTA startuje z drugą edycją projektu
Po ubiegłorocznym sukcesie dodatkowej formuły Zimowego Narodowego rusza jej druga edycja. Wspierany przez pomysłodawcę  konceptu - TESTA Agency, Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedzi szesnaście lokalizacji w dwa miesiące.
05.01.23, 17:41
| biznes i technologie » informacje
W 2022 r. nastroje konsumentów blisko negatywnego rekordu według badania GfK. Grudzień nie przyniósł przełamania
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 r. ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK.
01.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Hot dog ulubioną przekąską Polaków kupowaną na stacjach paliw
Z okazji 25-lecia hot doga na stacjach Circle K w Polsce, sieć zrealizowała badanie preferencji konsumentów dotyczące zakupu kultowej przekąski. Jak się okazało, hot dog jest ulubioną ciepłą przekąską Polaków w ofercie stacji paliw oraz najczęściej wybieranym sposobem szybkiego zaspokojenia głodu w drodze.
01.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Skotan zmienia się w onesano. Nowa wizja producenta naturalnych suplementów diety
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będziefunkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowegopodejścia do rozwoju spółki.
01.01.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ALDI w świątecznych akcjach pomocowych
Współpraca z Caritasem w ramach świątecznej akcji pomocy rodzinom z Ukrainy, wsparcie dzieci z domów dziecka, dołączenie do inicjatywy 4U HUB rozwijanej przez Grupę Dentsu Polska oraz wewnętrzny projekt #teamALDI Razem możemy więcej to działania, na które ALDI szczególnie stawia w okresie świąt Bożego Narodzenia.
30.12.22, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Dwa jubileuszowe sklepy Żabka na autostradzie A2
22 grudnia br. zaczęły funkcjonować dwa nowe sklepy Żabka. Sklepy zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec oraz Sosna. Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001.
30.12.22, 13:30
| biznes i technologie » informacje
Trzy nowe sklepy sieci SPAR otwarte
Nowe sklepy SPAR w sieci już zostały otwarte – dwie placówki SPAR Mini w Pilznie (woj. małopolskie) oraz Kożuchowie (woj. lubuskie), a także format SPAR Express przy stacji benzynowej w Bysławiu (woj. kujawsko-pomorskie).
23.12.22, 07:30
| biznes i technologie » informacje
Największa emisja obligacji korporacyjnych firmy prywatnej w PLN. Grupa Polsat Plus chce pozyskać 3,1 mld zł
Grupa Polsat Plus jako pierwsza polska firma wyemituje obligacje, powiązane z celami zrównoważonego rozwoju, wg międzynarodowego standardu International Capital Market Association. Łączna skala emisji przekroczy 3,1 mld PLN.
21.12.22, 20:30
| biznes i technologie » informacje
Fundacja Maraton Warszawski przedłużyła współpracę z New Balance
Fundacja „Maraton Warszawski” przedłużyła współpracę z sponsorem technicznym, marką New Balance. Umowa została podpisana na cztery kolejne lata. 
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.