09.11.22, 12:33
Maciej Orłowski przechodzi z Newsweeka do Clue PR
Maciej Orłowski, dziennikarz „Newsweeka”, przeszedł do agencji PR Clue PR. Wcześniej przez sześć lat był dziennikarzem „Gazety Wyborczej”. W agencji na stanowisku Editorial & Content Directora objął nadzór nad działem Content House.
Maciej Orłowski od października 2021 r. był dziennikarzem „Newsweeka”. Pisał teksty newsowe i społeczne, a po objęciu przez Tomasza Sekielskiego stanowiska redaktora naczelnego dołączył do rozbudowywanego przez niego działu śledczego tygodnika. Wcześniej przez ponad sześć lat był dziennikarzem newsowym „Gazety Wyborczej”.
W agencji Clue PR objął stanowisko Editorial & Content Directora i nadzór nad działem Content House. Do jego obowiązków będzie należała koordynacja pracy zespołu przygotowującego treści i formaty video dla kluczowych klientów agencji, a także nadzór nad ich finalną jakością.
„Przejście z dziennikarstwa do PR-u to zawsze duże wyzwanie, ale i nowe możliwości. W Clue PR doświadczenie w mediach przyda mi się do tego, aby tworzyć jeszcze lepsze treści dla kluczowych klientów i lepiej trafiać w gusta dziennikarzy, którzy potrzebują konkretnych informacji i informatorów” – napisał Orłowski w swoich mediach społecznościowych.
Specjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze