08.11.22, 19:13
Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska awansują w Big Picture
Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska awansowały na stanowiska Head of Lifestyle Communications i wspólnie pokierują kilkunastoosobową praktyką w Big Picture.
Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska są związane z Big Picture niemal od początku istnienia agencji – na stanowisku Senior Consultantek zarządzały przez ostatnie lata pracą zespołów odpowiedzianych za obsługę projektów PR produktowego oraz platform wizerunkowych największych polskich i światowych marek. Jak tłumaczy agencja, ich awans na stanowiska kierownicze wiąże się ze zwiększeniem odpowiedzialności oraz dopełnia przygotowania agencji do zwiększenia skali działania, m.in. rozwoju praktyki lifestyle i dalszej rozbudowy zespołu.
Zespół pod kierunkiem dwóch Head of Lifestyle Communications zachowa strukturę wyspecjalizowanych teamów, łącząc ich kompetencje w obsłudze strategicznej m.in. takich Klientów jak: RITUALS, L’Oréal Professionnel, marki Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.), Durex, Coca-Cola, Salony Agata, Grant’s, Hendrick’s, Tullamore.
Dwie nowe liderki zachowają w obszarze obowiązków zarządzanie swoimi dwoma zespołami w ramach teamu, odpowiednio: Monika Roth-Jaczynowska – zespołem wyspecjalizowanym w obsłudze marek wrażliwych, projektów beauty
i komunikacji trend-setterskiej; z kolei Karolina Pękalska – zespołem odpowiedzialnym za brand PR największych marek konsumenckich, a także za tworzenie długofalowych platform wizerunkowych dla liderów rynku. Poza dotychczasowymi obowiązkami związanymi z kierowaniem zespołem, projektami oraz działaniami new business, nowe liderki mają zyskać wpływ na strategię rozwoju firmy.
Karolina Pękalska
Head of Lifestyle Communications. W Big Picture pracuje od 2017 r. Łącząc kompetencje z zakresu PR produktowego – w tym media i influencer relations – a także obsługi korporacyjnej, aktualnie zarządza głównie komunikacją liderów branży FMCG. Do tej pory koordynowała, m.in. działania dla: Mondelez Polska, Coca-Cola, Barilla, Wasa, Maspex, Herbapol-Lublin S.A. W ostatnim czasie odpowiadała także za komunikację i rebranding warszawskiej restauracji La Luce. W czasie swojej kariery zawodowej Pękalska zarządzała również projektami dla marek e-commerce i technologicznych (m.in. Allegro, Panasonic) oraz realizowała działania dla marek sportowych, np. Salomon. W Big Picture główną osią jej działań niezmiennie maja pozostać projekty z obszaru brand PR. Aktualnie zarządza, m.in. markami z portfolio Mondelez Polska oraz działaniami dla marek Grant’s, Hendrick’s, Tullamore.
Monika Roth-Jaczynowska
Head of Lifestyle Communications. W Big Picture od sześciu lat. W tym czasie zajmowała się realizacją projektów, m.in. dla Martini, Bacardi, L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier, Mixa, Costa Coffee, Coca-Cola, Durex. Monika łączy znajomość rynku beauty, alkoholowego oraz eventowego. Posiada specjalizację w budowaniu wizerunku marek wrażliwych oraz w planowaniu i koordynacji dużych kampanii life-stylowych, łączących działania kreatywne, branded content oraz klasyczne media relacje. Posiada także duże doświadczenie w tworzeniu platform współpracy z influencerami i mikroinfluencerami. Po otrzymanym awansie dalej zarządzać będzie szerokim portfolio klientów, m.in.: Durex, Monkey Shoulder, Glenfiddic, The Balvenie, Salony Agata, a także klientami z obszaru beauty: L’Oréal Professionnel, Super-Pharm, Phlov, Alkmie i MomMe.
Specjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertyPEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze