08.11.22, 19:13

Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska awansują w Big Picture

Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska, fot.: materiały prasowe

Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska awansowały na stanowiska Head of Lifestyle Communications i wspólnie pokierują kilkunastoosobową praktyką w Big Picture.

Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska są związane z Big Picture niemal od początku istnienia agencji – na stanowisku Senior Consultantek zarządzały przez ostatnie lata pracą zespołów odpowiedzianych za obsługę projektów PR produktowego oraz platform wizerunkowych największych polskich i światowych marek. Jak tłumaczy agencja, ich awans na stanowiska kierownicze wiąże się ze zwiększeniem odpowiedzialności oraz dopełnia przygotowania agencji do zwiększenia skali działania, m.in. rozwoju praktyki lifestyle i dalszej rozbudowy zespołu.

Zespół pod kierunkiem dwóch Head of Lifestyle Communications zachowa strukturę wyspecjalizowanych teamów, łącząc ich kompetencje w obsłudze strategicznej m.in. takich Klientów jak: RITUALS, L’Oréal Professionnel, marki Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.), Durex, Coca-Cola, Salony Agata, Grant’s, Hendrick’s, Tullamore.

Dwie nowe liderki zachowają w obszarze obowiązków zarządzanie swoimi dwoma zespołami w ramach teamu, odpowiednio: Monika Roth-Jaczynowska – zespołem wyspecjalizowanym w obsłudze marek wrażliwych, projektów beauty
i komunikacji trend-setterskiej; z kolei Karolina Pękalska – zespołem odpowiedzialnym za brand PR największych marek konsumenckich, a także za tworzenie długofalowych platform wizerunkowych dla liderów rynku. Poza dotychczasowymi obowiązkami związanymi z kierowaniem zespołem, projektami oraz działaniami new business, nowe liderki mają zyskać wpływ na strategię rozwoju firmy.

Karolina Pękalska

Head of Lifestyle Communications. W Big Picture pracuje od 2017 r. Łącząc kompetencje z zakresu PR produktowego – w tym media i influencer relations – a także obsługi korporacyjnej, aktualnie zarządza głównie komunikacją liderów branży FMCG. Do tej pory koordynowała, m.in. działania dla: Mondelez Polska, Coca-Cola, Barilla, Wasa, Maspex, Herbapol-Lublin S.A. W ostatnim czasie odpowiadała także za komunikację i rebranding warszawskiej restauracji La Luce. W czasie swojej kariery zawodowej Pękalska zarządzała również projektami dla marek e-commerce i technologicznych (m.in. Allegro, Panasonic) oraz realizowała działania dla marek sportowych, np. Salomon. W Big Picture główną osią jej działań niezmiennie maja pozostać projekty z obszaru brand PR. Aktualnie zarządza, m.in. markami z portfolio Mondelez Polska oraz działaniami dla marek Grant’s, Hendrick’s, Tullamore.

Monika Roth-Jaczynowska

Head of Lifestyle Communications. W Big Picture od sześciu lat. W tym czasie zajmowała się realizacją projektów, m.in. dla Martini, Bacardi, L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier, Mixa, Costa Coffee, Coca-Cola, Durex. Monika łączy znajomość rynku beauty, alkoholowego oraz eventowego. Posiada specjalizację w budowaniu wizerunku marek wrażliwych oraz w planowaniu i koordynacji dużych kampanii life-stylowych, łączących działania kreatywne, branded content oraz klasyczne media relacje. Posiada także duże doświadczenie w tworzeniu platform współpracy z influencerami i mikroinfluencerami. Po otrzymanym awansie dalej zarządzać będzie szerokim portfolio klientów, m.in.: Durex, Monkey Shoulder, Glenfiddic, The Balvenie, Salony Agata, a także klientami z obszaru beauty: L’Oréal Professionnel, Super-Pharm, Phlov, Alkmie i MomMe.

Komentarze

Powiązane

04.02.23, 15:43
| reklama & PR » informacje
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię Dziękuję Ci, Polsko!
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum działające przy Ambasadzie przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!”.
04.02.23, 10:18
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię Working with Cancer
W ramach inicjatywy „Working with Cancer” rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.
03.02.23, 08:51
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Stańczak dołączył do Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
03.02.23, 07:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Grażyna Gołębiowska (AMS)
Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka marketingu AMS SA., podsumowuje 2022 r. na rynku reklamy zewnętrznej. 
02.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
02.02.23, 13:57
| reklama & PR » informacje
Marka Velvet w przetargu wybiera Red8
Agencja Red8 (dentsu Polska) wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
02.02.23, 13:32
| reklama & PR » informacje
IT depends. On you. Kampania the:protocol
theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.
02.02.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Podsumowanie 2022 r.: Łukasz Jarota (agencja Grow)
Podsumowanie 2022 roku według Łukasza Jaroty (agencja Grow).
01.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Miasto Wołów zmienia swoje logo i identyfikację wizualną
Władze Wołowa zaprezentowały nowy logotyp. Znak stał się podstawą do stworzenia całego systemu identyfikacji wizualnej i będzie systematycznie wdrażany w projektach promocyjnych Urzędu Miejskiego oraz komunikacji z mieszkańcami. Projekt zrealizowała agencja Publicon.
01.02.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Design by HARIBO. Konkurs marki Haribo
Marka HARIBO ruszyła z konkursem w którym do zdobycia jest kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop ze specjalnym etui.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.