08.11.22, 07:00
Bartosz Kuczyński przechodzi do Group One Media
Do Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Bartosz Kuczyński, który objął stanowisko Buying Intelligence Director.
Buying Intelligence Director to nowe stanowisko, które zostało powołane w związku ze strategią wzmocnienia kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego działu Buying TV. Kuczyński w nowej roli odpowiadać będzie za trade, współpracę z zespołami client service oraz klientami, jak i za zarządzanie zespołem TV Buying.
Bartosz Kuczyński przez 15. lat kariery zawodowej związany był z grupą OMG, w której od 2014 r. odpowiedzialny był za strategię zakupu TV, nadzór nad kampaniami i realizację kontraktów dla wszystkich klientów OMD, PHD oraz MDM, w tym, m.in. za współpracę z takimi reklamodawcami jak Nivea, McDonald's, Provident, Nissan, Renault, Berlin Chemie, Reckitt Benckiser, Bayer, UPC, Mercedes, Tchibo, BSH, Hortex, czy Answear.
PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze