07.11.22, 21:30

Nicolette Senye awansuje w dentsu Polska

Nicolette Senye, fot.: materiały prasowe

Nicolette Senye awansowała na stanowisko Client Service Director pionu Media & Performance dentsu Polska. Z grupą związana jest od 2014 r., gdzie początkowo pełniła rolę Communication Managera, następnie Group Account Director, a przez ostatni rok Client Partnera.

Nicolette Senye posiada blisko 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, zaczynając w agencji ZenithOptimedia jako Junior TV Buyer, następnie Senior Media Planner, a kończąc na stanowisku Communication Manager. W swojej karierze zawodowej była odpowiedzialna za przygotowanie strategii mediowych, analiz konkurencji i rynku, planowanie i zakup mediów do kampanii i koordynowanie pracą dużych zespołów. Prowadziła działania Medowie, m.in. dla firm takich jak Ferrero, mBank, Empik, Agata, Burger King, Kerry Foods, Formatex, Schiseido, Maspex, PKO BP, Hochland, Indykpol czy Electrolux. Wraz z objęciem nowej roli, Senye będzie tworzyć grono liderów zarządzających strukturą mediową w dentsu Polska.

Wraz z objęciem nowych zadań przez Nicolette zakończyliśmy proces budowania zespołu liderów Media & Performance Service Line, do którego należy wraz ze mną Marta Kulik-Jastrzębska, Media Operations Officer i Małgorzata Niska, Media Strategy & Product Development Director. Mając tak silny team jestem pewien, że wspólnie zadbamy o jeszcze lepszą jakość usług świadczonych naszych klientom, jak również usprawnimy, uprościmy i mocno zintegrujemy cały zespół mediowy w dentsu” – mówi Jacek Celiński, Head of Media & Performance Line.

Komentarze

Powiązane

30.05.23, 12:05
| reklama & PR » informacje
Agencja GlobalSM przygotowała identyfikację wizualną Liva Park
GlobalSM, agencja marketingu zintegrowanego, odpowiedzialna jest za szeroko pojęty branding nowego glampingu Liva Park. W zakresie już wykonanych prac powstała kompleksowa identyfikacja wizualna marki, jej nazwa oraz pełna kreacja strony internetowej.
30.05.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative wygrywa przetarg marki Škoda
Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku.
29.05.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Vegeta z akcją promocyjną cashback
Marka Vegeta, należąca do firmy Podravka – producenta przypraw i produktów spożywczych, wystartowała z kampanią promocyjną „Gotuj się na oszczędzanie”. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe). 
29.05.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Zdrowy Rozwój Zawodowy. IX edycja programu Recepta na Sukces firmy Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical (LoveBrands Group) kolejny raz realizuje program Recepta na Sukces. To IX edycja przedsięwzięcia Gedeon Richter Polska i czwarta z rzędu, której realizacją zajmuje się agencja. Program poświęcony jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i realizowany jest pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
29.05.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.
29.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie Emirates ujawniają, że w nadchodzącej kampanii reklamowej i współpracy z marką w połowie lata 2023 roku pojawi się Penelope Cruz.
28.05.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Osiecki został dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop
Mateusz Osiecki objął stanowisko dyrektora regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop. Do jego zadań będzie należało rozwijanie biznesu platformy e-commerce na rynkach lokalnych, w tym w Polsce i nowo otwartej Rumunii.
27.05.23, 22:00
| reklama & PR » informacje
Kampania #EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. 
27.05.23, 09:47
| reklama & PR » informacje
Arkadiusz Milk twarzą okularów Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
26.05.23, 19:43
| reklama & PR » informacje
I wracasz do pionu. Kampania 360° nowego produktu Żywiec Zdrój Minerals+
Pod hasłem "I wracasz do pionu" ruszyła kampania promująca Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowości na polskim rynku - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.