30.11.22, 06:00

Grupa Walk zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo bez charakterystycznego kroczącego mężczyzny

Nowa identyfikacja wizualna Grupy Walk, fot.: materiały prasowe

Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.

Z logotypu Walk znika kroczący mężczyzna, a kolor zmienia się na bardziej intensywny. Minimalistyczny znak jest wspierany przez bogaty system grafik i animacji.

„Wprowadzone zmiany symbolizują odwagę, nowoczesność, klarowność oraz proste, ale jednocześnie kreatywne rozwiązania, które najczęściej okazują się tymi absolutnie najlepszymi. To właśnie te cechy charakteryzują naszą codzienną pracę i propozycje, które oferujemy zarówno nowym, jak i wieloletnim Klientom” – mówi Paweł Miklaszewski, Partner Walk.

Nowy system identyfikacji Grupy zaprojektował australijski projektant David Racchi ze studia Walk with David, autor dotychczasowej identyfikacji Walk. „Zależało mi, aby nowe logo nie było tylko delikatnym liftingiem, lecz wprowadzało radykalną zmianę. Od czasu ostatniego rebrandingu zmieniło się tak wiele w świecie komunikacji czy trendach zarówno graficznych, jak i społecznych. Szukałem prostego, mocnego i ponadczasowego symbolu oraz ciekawego systemu wspierającego komunikację firm z grupy Walk – dlatego powstał bogaty zestaw grafik i animacji pozwalających na tworzenie atrakcyjnych rozwiązań graficznych w dowolnych mediach, w szczególności w świecie cyfrowym” – mówi David Racchi.

Ponad stuosobowa, niezależna grupa komunikacji Walk działa na rynku od 16 lat. W jej skład wchodzą trzy spółki: Walk Creative, Walk PR oraz Walk Events.

Komentarze

Powiązane

26.01.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Good One rozpoczęła pracę dla marki Getaway
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. 
26.01.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Serduszka WOŚP w specjalnej kolekcji marki Herlitz
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
26.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Hubert Pokrowiecki (Funktional)
Hubert Pokrowiecki, CEO & Founder agencji Funktional podsumowuje 2022 rok na rynku reklamy.
25.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania stworzona przez TESTA Agency. Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Bafra Kebab powierzył TESTA Agency przygotowanie swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, której twarzą został Mariusz Pudzianowski.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
25.01.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Carat wygrywa w przetargu Ryanair
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair (linii lotniczej).
25.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy, podsumowuje  2022 rok w digital marketingu (obszar gaming i influencer marketing).
24.01.23, 17:58
| reklama & PR » informacje
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
24.01.23, 15:20
| reklama & PR » ludzie
Maciej Dulski Dyrektorem E-Commerce & Trade Marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.
24.01.23, 09:21
| reklama & PR » ludzie
Izabela Świątkowska w zespole Havas PR Warsaw
Na początku stycznia br. Izabela Świątkowska dołączyła jako Consultant Managerka do zespołu Havas PR Warsaw.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.