05.11.22, 17:51

More Bananas pracuje dla marki ReMedium

Logotypy marek, fot.: materiały prasowe

Krakowska agencja stworzyła strategię komunikacji na podstawie badań własnych oraz wniosków z wywiadów z klientami firmy Wizmed, pracującymi z użyciem produktów z linii ReMedium. Zebrane informacje posłużyły między innymi do wyboru archetypu, osobowości i wartości marki, jej UVP, USP oraz sformułowania Tone Of Voice.

WizMed to producent preparatów z kwasem hialuronowym usieciowanym, służących do wypełnień w zabiegach medycyny estetycznej. More Bananas, oprócz strategii, ma stworzyć dla firmy spójną kampanię w celu wzmocnienia rozpoznawalności w mediach społecznościowych. Będzie ona najważniejszym elementem egzekucji strategii komunikacji marki. Jej nadrzędnym celem jest zwiększenie świadomości marki w grupach docelowych, a finalnie ma doprowadzić do konwersji bezpośrednich bądź wspomaganych.

Najważniejsze wyzwania, które przed nami stoją, to zbudowanie zaufania do marki, a także komunikowanie USP i dostarczanie wiedzy o tym, specyficznym produkcie, uwzględniając wszelkie ograniczenia reklamowe, typowe dla tego segmentu. W efekcie chcemy zwiększyć świadomość marki ReMedium w grupie docelowej i zainteresować jej produktami, a także zwiększyć zaangażowanie wokół niej w social mediach, co finalnie wpłynie na zwiększenie sprzedaży” - mówi Klaudia Gruszkowska, Account Manager w More Bananas.

Odbiorcami komunikacji mają być osoby wykonujące zabiegi kosmetologiczne z użyciem preparatów z kwasem hialuronowym. Dominują wśród nich specjalistki oraz osoby zarządzające gabinetami kosmetologicznymi, a także lekarze. To stawia poprzeczkę bardzo wysoko, jeśli chodzi o wartość merytoryczną i stylistykę publikowanego contentu.

W działaniach contentowych zostanie wykorzystany, m.in. cykl infografik o wartości edukacyjnej, posty produktowe, zawierające informacje techniczne, posty z efektami przed/po, a także opinie o preparacie i porady ekspertów. Ponadto będą publikowane treści wideo, prezentujące efekty zabiegowe, otwieranie i dozowanie preparatów oraz krótkie filmiki z aplikacji preparatów.

Dzięki wsparciu More Bananas, Wizmed ma efektywnie docierać z komunikacją do grup odbiorczych, ale także klientów końcowych, a także przedstawicieli mediów oraz influencerów.

Klient wybrał agencję dzięki poleceniu firmy, obsługiwanej od 2020 r. przez agencję. Za obsługę odpowiada zespół w składzie Anna Ledwoń-Blacha - Creative Owner, Monika Biernat - Graphic Designer oraz Klaudia Gruszkowska - Account Manager.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.