03.11.22, 13:33
Kanał Sportowy w portfolio Biura Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP i Kanał Sportowy rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na nowo otwartej platformie l oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV.
Kanał Sportowy został założony pod koniec 2019 r. przez czterech dziennikarzy sportowych: Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Krzysztofa Stanowskiego i Michała Pola. Kanał na YouTube subskrybuje ponad 900 tys. osób, a opublikowane na nim materiały zanotowały łącznie ok. 420 mln wyświetleń.
Strona internetowa Kanału daje użytkownikom dostęp zarówno do programów nadawanych na żywo, jak i do materiałów archiwalnych. W niedalekiej przyszłości platforma ma oferować widzom formaty specjalne i wydarzenia do których wydawca pozyska prawa sportowe.
„Współpraca z Kanałem Sportowym jest dla nas uzupełnieniem oferty digital o unikatowe i jakościowe treści sportowe. Jako broker z dużym doświadczeniem będziemy wspierać naszego partnera w monetyzacji jego treści w środowisku multiscreen, a jednocześnie oferować reklamodawcom kompleksowy produkt sportowy. Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo” - mówi Adrian Wojtaszek, Zastępca Dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.
Komentarze