02.11.22, 12:03
Dane ClickMeeting: średni przychód z z webinaru w Polsce to blisko 2,5 tys. zł

Od początku br. w Polsce odbyło się ponad tysiąc płatnych webinarów, średni przychód z każdego wydarzenia to prawie 2,5 tys. zł. Natomiast rekordzista na jednym spotkaniu online zyskał ponad 57 tys. zł – wynika z danych platformy do wideokonferencji i webinarów ClickMeeting.
Najpopularniejszy webinar w Polsce przełożył się na przychód blisko 60 tys. zł. Dla porównania w tym samym okresie w Niemczech padł rekord w wysokości 22 762 zł (4 784 euro), w Austrii 14 721 zł (3 094 euro), a w Szwajcarii tylko 4 281 zł (900 euro). Średni przychód z jednego webinara w Polsce to 2 443 zł, a u naszych zachodnich sąsiadów 2 435 zł (512 euro).
„Cały czas widzimy zainteresowanie płatnymi wydarzeniami na naszej platformie, a z naszych danych jasno wynika, że Polska pod tym względem wyróżnia się na tle Europy Środkowej. Takie wydarzenia to doskonała forma dzielenia się swoją wiedzą oraz możliwość dotarcia do bardzo szerokiej grupy odbiorców z różnych części kraju i nie tylko, przy stosunkowo niskich nakładach związanych z organizacją takiego wydarzenia. Eksperci bardzo szybko docenili ten format, dostrzegając w nim wiele zalet. Osobiście uważam, że branża płatnych webinarów swój najlepszy czas zdecydowanie ma jeszcze przed sobą” – mówi Dominika Paciorkowska, Dyrektor Zarządzająca ClickMeeting.
W swoim badaniu ClickMeeting wziął pod uwagę okres od stycznia 2022 r. do 24 października 2022 r. W tym okresie w Polsce odbyło się 1009 płatnych wydarzeń, które łącznie zgromadziły 28 408 uczestników. Dla porównania w tym samym czasie w Niemczech odbyło się 262 tego typu webinarów, na które w sumie wykupiono 5 235 dostępów.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze