02.11.22, 19:00

SPAR otwiera sklepy w trzech nowych lokalizacjach

SPAR mini w Rudzie Śląskiej, fot.: materiały prasowe

Kolejne trzy sklepy dołączyły do sieci SPAR. Dwie placówki SPAR Mini mieszczą się w Katowicach i Rudzie Śląskiej. Trzeci format SPAR działa w Strzelcach Opolskich.

SPAR Mini w Katowicach znajduje się przy ul. Łabędziej 11 i ma powierzchnię sprzedaży 105 m2. Sklep znajduje się na parterze budynku wielorodzinnego, na osiedlu Zgrzebnioka. W asortymencie można znaleźć włoskie produkty: sery, szynki, oliwy czy wina. Wypiekane jest także świeże pieczywo oraz produkty z rożna. SPAR Mini w Rudzie Śląskiej działa przy ul. Gwareckiej 17 i ma 135 m2 powierzchni sprzedażowej. Natomiast SPAR w Strzelcach Opolskich jest zlokalizowany przy ul. Wojska Polskiego 1 i ma 290 m2 sali sprzedaży.

SPAR Mini to sąsiedzki sklep dedykowany lokalizacjom na osiedlach i wsiach. Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty, a także wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć sklepów SPAR szuka kolejnych lokalizacji w Polsce.

,,Jesteśmy dumni, że nasza ogromna inwestycja w sektor handlowy w Polsce pozwala małym, polskim przedsiębiorcom na rozwój własnych biznesów. Taka idea przyświeca nam na wszystkich rynkach, na których działamy. W ciągu ostatnich dwóch lat zrealizowaliśmy istotne inwestycje zarówno w placówki, infrastrukturę, jak i system zaopatrzenia. W Polsce rynek handlowy ma nadal ogromny potencjał – działa tu wiele niezależnych detalistów i koncept sieci SPAR idealnie sprawdza się dla ich wymagań. Zamierzamy kontynuować działania rozpoczęte i realizowane od roku: rozwój sieci i dołączanie nowych placówek, ogólnopolskie akcje promocyjne i lojalnościowe, które budują rozpoznawalność marki SPAR oraz wspierają sprzedaż naszych partnerów detalicznych, a także wprowadzanie nowych konceptów. Będziemy rozwijać nasze formaty, jakie jak TOPS! Liquor, Bean Tree Cafe, SPAR Mini i SPAR Express” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

SPAR cały czas rozwija swoją markę własną, sieć wprowadziła świeże warzywa SPAR oraz dania gotowe i soki pod marką Fresh to go. Łącznie w ofercie jest ponad 600 indeksów marki własnej, a w planach jest rozszerzenie asortymentu do 1000 indeksów. Dodatkowo 10 indeksów produktów bezglutenowych rozszerzyło ofertę marki własnej SPAR. Oferta obejmuje ciastka, biszkopty, makarony i mąki.

Komentarze

Powiązane

27.05.23, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Zmiany w kierownictwie Orange Polska od września 2023 r.
1 września 2023 r. Julien Ducarroz, po zaakceptowaniu przez tamtejszą Radę Dyrektorów, obejmie stanowisko prezesa Orange Romania. Z początkiem września prezeską Orange Polska zostanie Liudmila Climoc.
22.05.23, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Phil Nelson obejmuje stanowisko Executive Vice President w CNN International Commercial
CNN Worldwide powołało Phila Nelsona do kierowania międzynarodowymi operacjami biznesowymi, a także współpracą z partnerami komercyjnymi sieci poza Stanami Zjednoczonymi.
20.05.23, 23:00
| biznes i technologie » informacje
Kolejne sklepy SPAR na stacjach paliw AVIA
Liczba sklepów SPAR Express na stacjach paliw AVIA wzrosła do 35.
17.05.23, 22:00
| biznes i technologie » informacje
Umowa kredytowa Grupy Polsat Plus z konsorcjum instytucji finansowych
Grupa Polsat Plus zawarła z konsorcjum polskich i zagranicznych instytucji finansowych umowy kredytów, które zostaną przeznaczone na projekty inwestycyjne, spłatę całości zadłużenia z poprzednich kredytów oraz finansowanie ogólnych potrzeb korporacyjnych.
03.05.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Nowe kierownictwo Rady i Zarząd PIIT
19 kwietnia 2023 r., na posiedzeniu Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji wybrano nowe kierownictwo rady i wiceprezesów zarządu organizacji w kadencji 2023-2026.
03.05.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje | kultura » informacje
Jan Woźnica zaprojektował zestaw LEGO Ideas Opowieści z czasów wyścigu kosmicznego
5 maja br. w sprzedaży pojawi się pierwszy zestaw LEGO Ideas zaprojektowany przez polskiego fana – Jana Woźnicę.
02.05.23, 13:06
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
O la la! Intermarché wprowadza markę parasolową
Sieć sklepów Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!. Zastąpi ona szereg francuskich marek takich jak Saint Eloi, Bouton d’Or czy Reva. Jak podkreśla firma, to zmiana wywołana nową strategii w obrębie marek własnych.
01.05.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
InPost ma już w Polsce 20 000 urządzeń Paczkomat
Liczba skrytek przekroczyła 3 miliony. InPost, platforma dostawcza dla e-commerce w Europie, zrealizował kolejny krok w rozwoju sieci w Polsce.
30.04.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Activlab nowym klientem Initiative
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Activlab – producentem odżywek i suplementów diety dla sportowców i osób aktywnych fizycznie.
28.04.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Pure City zainstalowało kolejne ekoelektrostacje
Pure City, operator zielonej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, zainstalował kolejne ekoelektrostacje. Zielona sieć powiększyła się o nowe nośniki w Nowym Targu, Myślenicach oraz Warszawie.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.