27.10.22, 19:00

PZU oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel

Maryna Gąsienica-Daniel, fot.: materiały prasowe

PZU został oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel. Polski ubezpieczyciel będzie wspierał zawodniczkę podczas rozpoczynającego się nowego sezonu w narciarstwie alpejskim. Zawodniczka została ambasadorką programu Dobra Drużyna PZU, który popularyzuje sport wśród dzieci i młodzieży.

Maryna Gąsienica-Daniel w poprzednim sezonie wielokrotnie plasowała się w czołówce zawodów. Podczas igrzysk olimpijskich w Pekinie zajęła ósme miejsce w slalomie gigancie. Została pierwszą Polką, która uplasowała się w czołowej dziesiątce klasyfikacji generalnej Pucharu Świata.

"Spółki Skarbu Państwa wspierają polski sport. Jednym z filarów tego zaangażowania jest wsparcie utytułowanych zawodniczek i zawodników w ich drodze po najważniejsze tytuły. Nasze narodowe firmy sponsorują między innymi lekkoatletów, skoczków narciarskich, wioślarzy, siatkarzy, koszykarzy czy piłkarzy. Grupa PZU wspiera Igę Świątek ,najlepszą rakietę świata, a dziś do niej dołącza Maryna Gąsienica-Daniel. Mam nadzieję, że zawodniczka, dzięki temu wsparciu, sięgnie po swoje marzenia i najważniejsze trofea" - powiedział Jacek Sasin, wicepremier i minister aktywów państwowych.

Ubezpieczyciel będzie wspierał zawodniczkę w rozpoczynającym się sezonie narciarskim 2022/2023. Najbliższą okazję zobaczenia alpejki w stroju z logo PZU kibice będą mieli 12 listopada. Tego dnia w austriackim Lech /Zuers rozegrany zostanie Puchar Świata w slalomie równoległym.W tym sezonie Polka będzie mieć okazję do pokazania swojej formy w kilku konkursach. Oprócz zawodów Pucharu Świata, od 6 do 19 lutego 2023 roku zaplanowane są również Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim we francuskich miejscowościach Courchevel i Méribel.

Dobra Drużyna PZU

Pochodząca z Zakopanego alpejka będzie także ambasadorką ogólnopolskiego programu prewencyjnego Dobra Drużyna PZU, który został powołany w celu aktywizacji ruchowej dzieci i młodzieży. Dobra Drużyna wspiera początkujących sportowców z akademii, drużyn i innych organizacji sportowych na terenie całej Polski. Program zapewnia szanse rozwoju, dostępu do sprzętu i infrastruktury sportowej czy udziału w aktywnościach fizycznych. Dobra Drużyna zrzesza już ponad 70 tys. dzieci, dla których sport jest prawdziwą pasją. Jej kapitanem jest tenisistka Iga Świątek, a w gronie ambasadorów są również: utytułowany tancerz na wózku inwalidzkim Paweł Karpiński, młodzi lekkoatleci Jakub Bembenek i Patryk Tylus oraz piłkarze Marcin Pietryka i Leandro Messias Dos Santos. Teraz do sportu będzie zachęcać najmłodszych również narciarka alpejska Maryna Gąsienica-Daniel.

Komentarze

Powiązane

06.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów
Sieć Kaufland od lat sprawdza nowe sposoby i technologie mające ułatwić zakupy swoim klientom. Tym razem sieć testuje takie nowe rozwiązania jak maszynę do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą oraz regionalne nazwy kategorii produktowych.
06.01.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Zimowy PGE Narodowy w Trasie. Agencja TESTA startuje z drugą edycją projektu
Po ubiegłorocznym sukcesie dodatkowej formuły Zimowego Narodowego rusza jej druga edycja. Wspierany przez pomysłodawcę  konceptu - TESTA Agency, Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedzi szesnaście lokalizacji w dwa miesiące.
05.01.23, 17:41
| biznes i technologie » informacje
W 2022 r. nastroje konsumentów blisko negatywnego rekordu według badania GfK. Grudzień nie przyniósł przełamania
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 r. ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK.
01.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Hot dog ulubioną przekąską Polaków kupowaną na stacjach paliw
Z okazji 25-lecia hot doga na stacjach Circle K w Polsce, sieć zrealizowała badanie preferencji konsumentów dotyczące zakupu kultowej przekąski. Jak się okazało, hot dog jest ulubioną ciepłą przekąską Polaków w ofercie stacji paliw oraz najczęściej wybieranym sposobem szybkiego zaspokojenia głodu w drodze.
01.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Skotan zmienia się w onesano. Nowa wizja producenta naturalnych suplementów diety
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będziefunkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowegopodejścia do rozwoju spółki.
01.01.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ALDI w świątecznych akcjach pomocowych
Współpraca z Caritasem w ramach świątecznej akcji pomocy rodzinom z Ukrainy, wsparcie dzieci z domów dziecka, dołączenie do inicjatywy 4U HUB rozwijanej przez Grupę Dentsu Polska oraz wewnętrzny projekt #teamALDI Razem możemy więcej to działania, na które ALDI szczególnie stawia w okresie świąt Bożego Narodzenia.
30.12.22, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Dwa jubileuszowe sklepy Żabka na autostradzie A2
22 grudnia br. zaczęły funkcjonować dwa nowe sklepy Żabka. Sklepy zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec oraz Sosna. Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001.
30.12.22, 13:30
| biznes i technologie » informacje
Trzy nowe sklepy sieci SPAR otwarte
Nowe sklepy SPAR w sieci już zostały otwarte – dwie placówki SPAR Mini w Pilznie (woj. małopolskie) oraz Kożuchowie (woj. lubuskie), a także format SPAR Express przy stacji benzynowej w Bysławiu (woj. kujawsko-pomorskie).
23.12.22, 07:30
| biznes i technologie » informacje
Największa emisja obligacji korporacyjnych firmy prywatnej w PLN. Grupa Polsat Plus chce pozyskać 3,1 mld zł
Grupa Polsat Plus jako pierwsza polska firma wyemituje obligacje, powiązane z celami zrównoważonego rozwoju, wg międzynarodowego standardu International Capital Market Association. Łączna skala emisji przekroczy 3,1 mld PLN.
21.12.22, 20:30
| biznes i technologie » informacje
Fundacja Maraton Warszawski przedłużyła współpracę z New Balance
Fundacja „Maraton Warszawski” przedłużyła współpracę z sponsorem technicznym, marką New Balance. Umowa została podpisana na cztery kolejne lata. 
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.