27.10.22, 15:30

Q Service Castrol współpracuje influencerami z kanałów Sprawdzam Jak i Povagowani

Q Service Castrol wykorzystuje nowoczesne formy dotarcia, fot.: materiały prasowe

Firma Q Service Castrol nawiązała współpracę z twórcami internetowymi – Dymitrem Błaszczykiem z kanału Sprawdzam Jak oraz Robertem z kanału Povagowani. Celem tych działań jest dotarcie do szerszego grona odbiorców marki.

Sprawdzam Jak to program prowadzony przez Dymitra Błaszczyka, który w nagrywanych materiałach przeprowadza testy różnych produktów i usług. Kanał liczy prawie milion subskrybentów. W produkcji powstałej dzięki kooperacji pomiędzy twórcą internetowym a siecią warsztatów samochodowych, prowadzącemu postawiono trzy zadania do zrealizowania. Musiał wykonać pełny przegląd techniczny samochodu, wymienić olej oraz tarcze hamulcowe. Film zrealizowano w warsztacie Polauto w Markach należącym do sieci Q Service Castrol. Materiał do tej pory wygenerował ponad 135 tys. odsłon na portalu YouTube.

Sieć Q Service Castrol została także partnerem jednego z ostatnich odcinków opublikowanego na kanale Povagowani. Film został opublikowany na kanale YouTube o zasięgu 381 tys. subskrybentów, który powstał myślą o miłośnikach motoryzacji. W filmach przedstawiane są analizy techniczne silników oraz nieznane fakty czy ciekawostki na temat samochodów. Youtuber prezentuje również produkcje video związane z historią motoryzacji.
Do tej pory materiał odtworzono 168 tys. wyświetleń.

Komentarze

Powiązane

27.01.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Value Media wygrywa przetarg mediowy Amica
Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę 360 marki Amica w 2023 r.
27.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Izabela Albrychiewicz (GroupM)
Izabela Albrychiewicz (GroupM) podsumowuje wydarzenia na rynku reklamy w 2022 roku. 
26.01.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Good One rozpoczęła pracę dla marki Getaway
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. 
26.01.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Serduszka WOŚP w specjalnej kolekcji marki Herlitz
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
26.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Hubert Pokrowiecki (Funktional)
Hubert Pokrowiecki, CEO & Founder agencji Funktional podsumowuje 2022 rok na rynku reklamy.
25.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania stworzona przez TESTA Agency. Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Bafra Kebab powierzył TESTA Agency przygotowanie swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, której twarzą został Mariusz Pudzianowski.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
25.01.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Carat wygrywa w przetargu Ryanair
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair (linii lotniczej).
25.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy, podsumowuje  2022 rok w digital marketingu (obszar gaming i influencer marketing).
24.01.23, 17:58
| reklama & PR » informacje
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.