27.10.22, 15:30
Q Service Castrol współpracuje influencerami z kanałów Sprawdzam Jak i Povagowani
Firma Q Service Castrol nawiązała współpracę z twórcami internetowymi – Dymitrem Błaszczykiem z kanału Sprawdzam Jak oraz Robertem z kanału Povagowani. Celem tych działań jest dotarcie do szerszego grona odbiorców marki.
Sprawdzam Jak to program prowadzony przez Dymitra Błaszczyka, który w nagrywanych materiałach przeprowadza testy różnych produktów i usług. Kanał liczy prawie milion subskrybentów. W produkcji powstałej dzięki kooperacji pomiędzy twórcą internetowym a siecią warsztatów samochodowych, prowadzącemu postawiono trzy zadania do zrealizowania. Musiał wykonać pełny przegląd techniczny samochodu, wymienić olej oraz tarcze hamulcowe. Film zrealizowano w warsztacie Polauto w Markach należącym do sieci Q Service Castrol. Materiał do tej pory wygenerował ponad 135 tys. odsłon na portalu YouTube.
Sieć Q Service Castrol została także partnerem jednego z ostatnich odcinków opublikowanego na kanale Povagowani. Film został opublikowany na kanale YouTube o zasięgu 381 tys. subskrybentów, który powstał myślą o miłośnikach motoryzacji. W filmach przedstawiane są analizy techniczne silników oraz nieznane fakty czy ciekawostki na temat samochodów. Youtuber prezentuje również produkcje video związane z historią motoryzacji.
Do tej pory materiał odtworzono 168 tys. wyświetleń.
Referent ds. mediów
Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze