26.10.22, 07:00

Nie rezygnuj z marzeń. OLX promuje kategorię Moda i Elektronika

Kadr ze spotu OLX, fot.: materiały prasowe

OLX w najnowszej kampanii przekonuje, że z żadnego z pragnień nie warto rezygnować i podsuwa rozwiązanie na to, jak na hobby, pasje, a czasem nawet ekstremalne przeżycia, znaleźć dodatkowe fundusze. Serwis tym samym promuje kategorię Moda i Elektronika.

Kampania skierowana jest do młodych odbiorców i ma zachęcać do sprzedawania i kupowania na platformie ogłoszeniowej OLX, tak by zarobione lub zaoszczędzone pieniądze móc przeznaczyć, na co tylko się chce. „Z rozmów z przedstawicielami pokolenia Z, którzy są odbiorcami naszych spotów, wiemy, że mimo tych niestabilnych i niepewnych czasów inflacji oraz nadchodzącego kryzysu chcą mieć możliwość przeżycia swojego życia i spełnienia marzeń” - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. „Właśnie w spełnianiu tych marzeń może pomóc nasz serwis i na tym oparliśmy kampanię” – dodaje Sienkowski.

Za stronę kreatywną odpowiada agencja 180HB , za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. „Zależało nam aby zarówno idea kreatywna, jak i same historie pokazywały przedstawicieli pokolenia Z w pozytywnym świetle. W spotach poznajemy osoby zaradne i przedsiębiorcze, które, w przeciwieństwie do tego, co im się przypisuje, wcale nie biegną po pomoc finansową do rodziców. Same potrafią realizować swoje potrzeby i pasje, a OLX jest dla nich idealnym partnerem” - mówi Tomasz Bujok, creative director w 180 HB + Jung v. Matt. „To był wymagający, ale bardzo satysfakcjonujący projekt zrealizowany z fantastyczną ekipą, wzięli w nim udział, m.in. Tadeusz Śliwa i Michał Englert. Można powiedzieć, że realizacja odbyła się w duchu marzeń o idealnej produkcji, z użyciem taśmy filmowej, ze zdjęciami na lądzie, w powietrzu i poza granicami kraju (...)” - mówi Beniamin Onaszkiewicz producent i partner Lucky Luciano Pictures.

Na kampanię składają się cztery spoty. Od 24 października emitowane są w TV, mediach społecznościowych, w kinach i na platformach VOD.

Komentarze

Powiązane

09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
07.01.25, 20:17
| internet » informacje
Bądź widoczny w sieci. Instytut badawczy NASK promuje domeny .pl
7 stycznia br., ruszyła kampania „Bądź widoczny w sieci” przygotowana przez instytut badawczy NASK. Celem działań jest promocja domeny .pl.
06.01.25, 18:34
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Superbet oficjalnym partnerem kanału Meczyki
Superbet (bukmacher) na początku br. został oficjalnym partnerem kanału YouTube Meczyki.pl.
27.12.24, 06:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska Holding kupuje Invia Group za miliard złotych
WP Holding podpisała ramową umowę nabycia 100 proc. akcji Invia Group, działającej głównie w Niemczech, ale posiadającej również serwisy w Austrii, Szwajcarii, Czechach, Słowacji, Węgrzechi w Polsce. Po połączeniu ze spółkami wchodzącymi w skład WP Holding, powstanie jedna z największych grup turystycznych w Europie. Wartość transakcji to ponad 1 mld zł.
20.12.24, 17:36
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław ambasadorką WeNet
Mistrzyni olimpijska z Paryża 2024 we wspinaczce sportowej, dwukrotna mistrzyni świata i Europy oraz aktualna rekordzistka świata, rozpoczęła współpracę z Grupą WeNet i stała się oficjalnym partnerem marki.
19.12.24, 14:00
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Inwestor Wojtek kolejny podcast audio w ofercie Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” uruchomił kolejny podcast. Audycję „Inwestor Wojtek”, która ma uzupełniać długoterminowy program edukacyjny o tej samej nazwie, poprowadzi dziennikarz Kamil Zatoński. Partnerem podcastu i całego projektu „Inwestor Wojtek” została Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
19.12.24, 09:00
| internet » ludzie
Filip Springer, Andrzej Kohut i Leszek Jażdżewski nowymi publicystami portalu Interia
Interia intensyfikuje swoją uwagę na tematyce zagranicznej i społecznej, Andrzej Kohut skupi się na podziałach w amerykańskim społeczeństwie w kontekście drugiej kadencji Donalda Trumpa. Filip Springer zbada kryzys mieszkaniowy w Polsce, natomiast Leszek Jażdżewski przyjrzy się rywalizacji polskich polityków przed wyborami prezydenckimi w 2025 roku.
19.12.24, 07:30
| radio » ludzie | internet » ludzie
Dominik Gołdyn szefem redakcji PR24.pl
Z początkiem grudnia br., Dominik Gołdyn dołączył do zespołu Polskiego Radia i objął stanowisko szefa redakcji portalu PR24.pl.
17.12.24, 06:00
| internet » informacje
ZdrowieGO.pl w portfolio Grupy Infor PL. Marta Krawczyńska na czele serwisu
Grupa Infor PL debiutuje z nowym serwisem ZdrowieGO.pl, który ma koncentrować się wokół medycyny, profilaktyki, praw pacjentów i prawdziwych ludzkich historii.
16.12.24, 18:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe funkcje aplikacji Wyborczej na Androida i iOS
“Wyborcza” wprowadziła nowe formaty treści i funkcje do swojej aplikacji. Pojawiła się m.in. funkcja “Wyborcza na skróty”, umożliwiająca przeglądanie rolek tworzonych przez redakcję, “Przegląd wydarzeń” oraz quizy.