26.10.22, 07:00

Nie rezygnuj z marzeń. OLX promuje kategorię Moda i Elektronika

Kadr ze spotu OLX, fot.: materiały prasowe

OLX w najnowszej kampanii przekonuje, że z żadnego z pragnień nie warto rezygnować i podsuwa rozwiązanie na to, jak na hobby, pasje, a czasem nawet ekstremalne przeżycia, znaleźć dodatkowe fundusze. Serwis tym samym promuje kategorię Moda i Elektronika.

Kampania skierowana jest do młodych odbiorców i ma zachęcać do sprzedawania i kupowania na platformie ogłoszeniowej OLX, tak by zarobione lub zaoszczędzone pieniądze móc przeznaczyć, na co tylko się chce. „Z rozmów z przedstawicielami pokolenia Z, którzy są odbiorcami naszych spotów, wiemy, że mimo tych niestabilnych i niepewnych czasów inflacji oraz nadchodzącego kryzysu chcą mieć możliwość przeżycia swojego życia i spełnienia marzeń” - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. „Właśnie w spełnianiu tych marzeń może pomóc nasz serwis i na tym oparliśmy kampanię” – dodaje Sienkowski.

Za stronę kreatywną odpowiada agencja 180HB , za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. „Zależało nam aby zarówno idea kreatywna, jak i same historie pokazywały przedstawicieli pokolenia Z w pozytywnym świetle. W spotach poznajemy osoby zaradne i przedsiębiorcze, które, w przeciwieństwie do tego, co im się przypisuje, wcale nie biegną po pomoc finansową do rodziców. Same potrafią realizować swoje potrzeby i pasje, a OLX jest dla nich idealnym partnerem” - mówi Tomasz Bujok, creative director w 180 HB + Jung v. Matt. „To był wymagający, ale bardzo satysfakcjonujący projekt zrealizowany z fantastyczną ekipą, wzięli w nim udział, m.in. Tadeusz Śliwa i Michał Englert. Można powiedzieć, że realizacja odbyła się w duchu marzeń o idealnej produkcji, z użyciem taśmy filmowej, ze zdjęciami na lądzie, w powietrzu i poza granicami kraju (...)” - mówi Beniamin Onaszkiewicz producent i partner Lucky Luciano Pictures.

Na kampanię składają się cztery spoty. Od 24 października emitowane są w TV, mediach społecznościowych, w kinach i na platformach VOD.

Komentarze

Powiązane

03.02.23, 15:49
| internet » informacje
Rok dla ciała. Nowy podcast Ofeminin.pl
„Rok dla ciała” to nowy podcast Ofeminin, który prowadzi Karolina Kaja Gołuchowska, redaktorka naczelna serwisu.
03.02.23, 12:42
| internet » informacje
Akademia Biznesu w money.pl
1 lutego br. wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce.
02.02.23, 21:00
| internet » ludzie
Karolina Borowska na czele serwisu Plotek.pl
Nową redaktorką naczelną serwisu Plotek.pl z portfolio Gazeta.pl (Agora) jest Karolina Borowska.
02.02.23, 19:00
| internet » ludzie
Zuzanna Ałdycka naczelną serwisu Dziecko.pl
Od 1 lutego br., na czele eDziecko.pl, serwisu tematycznego z portfolio Gazeta.pl (Agora) stanęła Zuzanna Ałdycka. Do jej obowiązków poza organizacją pracy redakcji należy, m.in. utrzymanie pozycji zasięgowej serwisu.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
31.01.23, 16:00
| internet » ludzie
Agnieszka Maciaszek szefową Pomponika
Od 1 lutego br. Agnieszka Maciaszek obejmie w portalu Interia stanowisko szefowej show-biznesowego serwisu Pomponik. Maciaszek odpowiedzialna będzie za treści i zasięg serwisu oraz za współpracę z Telewizją Polsat.
31.01.23, 07:30
| internet » informacje
Przegląd ligowy. Nowy program piłkarski w Przeglądzie Sportowym Onet
„Przegląd ligowy” to nowy program w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet prowadzony przez Radosława Majdana, Jarosława Kolińskiego i Łukasza Olkowicza. Premierowe odcinki będą emitowane w każdy piątek.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
27.01.23, 17:19
| internet » informacje
Z Ludzką Twarzą. Serwis WP abcZdrowie rusza z nowym cyklem
Redakcja serwisu WP abcZdrowie rozpoczęła nowy cykl reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.