21.10.22, 06:00

Sieci radiowe: Eska liderem, Radio SuperNova dalej traci

Logo Eski, fot.: materiały prasowe

Radio Eska pozostaje wciąż niezagrożonym liderem wśród sieci radiowych - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2022 r. do 30 września 2022 r. (sieci radiowe).

Liderem wśród stacji radiowych pozostaje Radio Eska, której udział w rynku nieco spadł (o 0,1 p.p.). Udział w rynku Eski wyniósł w III kwartale br. 8,1 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). Drugie miejsce zajęło Audytorium 17 (wzrost o 0,5 p.p.), a trzecie RMF MAXX (strata 0,2 op.p.).

Kolejne miejsca w rankingu sieci radiowych zajęły takie sieci jak: Radio Złote Przeboje (wzrost o 0,2 p.p.), Radia Plus (wzrost o 0,3 p.p.), Meloradio (strata 0,2 p.p.), Radio Pogoda (udziały bez zmian), Radio SuperNova (strata 0,4 p.p;., mimo zmiany formuły rozgłośni), Rock Radio (udziały bez zmian), Radio ChilliZet (udziały bez zmian).

Udział sieci radiowych w rynku 

  lipiec 2021 : wrzesień 2021 październik 2021 : grudzień 2021 styczeń 2022 : marzec 2022 kwiecień 2022 : czerwiec 2022 lipiec 2022 : wrzesień 2022
Radio ESKA  8,2% 7,6% 7,7% 7,2% 8,1%
Audytorium 17  4,1% 5,1% 4,4% 4,2% 4,6%
RMF MAXX 4,2% 3,6% 3,4% 4,0% 4,0%
Radio Złote Przeboje  2,4% 2,8% 2,5% 2,8% 2,6%
Radio Plus  1,9% 2,0% 1,6% 1,9% 2,2%
Meloradio  1,1% 1,3% 0,9% 0,9% 0,9%
Radio Pogoda  0,8% 1,1% 0,9% 1,0% 0,8%
Radio SuperNova  1,0% 0,6% 0,7% 0,6% 0,6%
Rock Radio  0,4% 0,7% 0,4% 0,6% 0,4%
Radio ChilliZet 0,2% 0,2% 0,2% 0,2% 0,2%

Fale:
lipiec 2021 : wrzesień 2021 (wielkość: 20 926)
październik 2021 : grudzień 2021 (wielkość: 21 015)
styczeń 2022 : marzec 2022 (wielkość: 21 033)
kwiecień 2022 : czerwiec 2022 (wielkość: 20 907)
lipiec 2022 : wrzesień 2022 (wielkość: 20 896)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 858 937 (1 914 041 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Komentarze

Powiązane

15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Euro-zet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
10.04.24, 15:00
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w I kwartale 2024 r.: duży wzrost Radia Zet i Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.04.24, 06:30
| radio » badania rynku
Badanie Słuchacz podcastów w Polsce: rośnie słuchalności podcastów
W Polsce, podobnie jak na świecie, utrzymuje się rosnący trend popularności podcastów. W 2023 r. blisko 10 mln polskich internautów słucha treści słownych audio przynajmniej raz w miesiącu – wynika z V edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce” przygotowanego cyklicznie przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
09.04.24, 06:30
| radio » informacje
Wiosenna ramówka Polskiego Radia Rzeszów. Do stacji wracają znane głosy
Pod hasłami „Wiosna w Polskim Radiu Rzeszów, słuchaj z wzajemnością”, 8 kwietnia br. ruszyła nowa ramówka publicznej rozgłośni regionalnej nadającej w południowo-wschodniej Polsce. Zmiany dotyczą przede wszystkim pasm wieczornych, które po godz. 20.00 wypełnią rozmaite gatunki muzyczne podane w autorskiej, osobistej formie przez grono dawnych i nowych współpracowników stacji.
08.04.24, 10:51
| radio » ludzie
Anna Paluszek wraca do RMF FM. Będzie wydawczynią publicystyki
Do warszawskiej redakcji RMF FM w kwietniu br. dołączyła Anna Paluszek. Jest wydawczynią rozmów publicystycznych w RMF FM i Radiu RMF24.
08.04.24, 09:40
| radio » wywiady
Kunstkamera, Pogłosy oraz Przegląd prasy zagranicznej w ofercie Dwójki
„Kunstkamera” i „Pogłosy” to audycje debiutujące w ofercie Dwójki. Na antenie pojawią się także „Pprzeglądy prasy zagranicznej” .
08.04.24, 07:30
| radio » informacje
newonce na wiosnę. Nowe formaty i powraca
Wiosna w newonce to powrót do radia – dwadzieścia formatów audio-wideo, w tym kilkanaście nowych, zmiany w paśmie przedpołudniowym i kilka powrotów.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy