20.10.22, 15:00
#KrótkaPiłka. InPost zachęca do szybkiego odbioru przesyłek z Paczkomatów
Pod hasłem #KrótkaPiłka firma InPost przygotowała aktywności, w których mobilizuje swoich klientów do kibicowania polskiej reprezentacji w nadchodzącym Mundialu. Jedną z nich jest kampania TV, a kacja ma zachęcić do odbioru paczek przez Paczkomat do dwóch godzin i udziału w loterii InPost.
W listopadzie rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze, w których weźmie udział również reprezentacja Polski. InPost, Sponsor Strategiczny drużyny narodowej, przygotował specjalnie na tę okazję kampanię . Najnowszy film reklamowy InPost w lekki, humorystyczny sposób nawiązuje do odbioru paczek przez Paczkomat w ciągu dwóch godzin i zachęca do udziału w wielkiej loterii InPost. Kampania marketingowa oprócz zasięgu komunikacyjnego wspiera efektywność i jakość usług oferowanych przez InPost.
„Tegoroczna edycja naszej loterii odbywa się w wyjątkowym momencie, ponieważ zbiega się w czasie z największym piłkarskim świętem, jakim jest Mundial. Specjalnie z tej okazji przygotowaliśmy wiele aktywności promocyjnych pod hasłem #KrótkaPiłka, w tym kampanię telewizyjną, którą chcemy zachęcić klientów do udziału w naszej grze, a dodatkowo do dopingowania naszemu zespołowi w trakcie turnieju” – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu InPost Polska. „Kreacja spotu telewizyjnego, który zostanie umieszczony na YouTubie, a także emitowany od dziś w ogólnopolskich kanałach, Polsat, TVN, TVP i w stacjach tematycznych, nawiązuje do atmosfery piłkarskiego święta łącząc kino akcji z futbolowymi emocjami. To historia bohatera, który niczym piłkarski napastnik rusza w rajd, ale nie między obrońcami, lecz odebrać swoją przesyłkę w urządzeniu Paczkomat. Można powiedzieć, że to film akcji, z kaskaderskim zacięciem, piłkarskimi wślizgami i zwodami. Szybki montaż, spektakularne, nieszablonowe ujęcia i efekty dźwiękowe, oraz oryginalna rytmiczna muzyka, sprawiają, że śledzimy akcję z zapartym tchem. W ostatniej scenie bohater zdobywa swoją paczkę, co bezpośrednio przenosi nas do świata piłkarskiej fiesty” – dodaje Heimberger.
Spot reklamowy jak podkresla firma, rozgrzewką przed Mistrzostwami Świata i pozwala klientom InPost poczuć piłkarskie emocje nie tylko w trakcie meczu, ale na własnej skórze, w drodze po swoją przesyłkę znajdującą się w urządzeniu Paczkomat. Ten metaforyczny pościg związany jest z zadaniem jakie wykonać ma uczestnik loterii, którym zadaniem jest odbiór paczki do dwóch godzin od momentu otrzymania informacji o możliwości jej odbioru. W zamian nagradzany jest jedną z nagród w mobilnej loterii #KrótkaPiłka.
InPost zachęca do kibicowania
Kampania telewizyjna InPost to jeden z elementów okołosponsoringowych akcji, jakie zostały przygotowane przez InPost dla klientów. Firma w humorystyczny sposób chce łączyć swoje usługi z zachętą do dopingowania gry naszych piłkarzy. Kampania wspierana jest promocją w internecie oraz działaniami niestandardowymi. Obecnie na ulicach większych polskich miast, można zobaczyć samochody InPost z hasłami #Krótkapiłka: Samo się nie dowiezie.
Kampania telewizyjna będzie emitowana w największych polskich stacjach (TVN, Polsat, TVP1, TVP2) oraz w stacjach tematycznych. Wyprodukowane zostały spoty 30 i 15 sekundowe. Za kreację spotu odpowiedzialna była Agencja Dragon Rouge oraz dział marketingu InPost. Produkcja wykonana została przez Film Republic. Z kolei za zakup dom mediowy Initiative.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze