20.10.22, 15:00

#KrótkaPiłka. InPost zachęca do szybkiego odbioru przesyłek z Paczkomatów

Kadr ze spotu, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem #KrótkaPiłka firma InPost przygotowała aktywności, w których mobilizuje swoich klientów do kibicowania polskiej reprezentacji w nadchodzącym Mundialu. Jedną z nich jest kampania TV, a kacja ma zachęcić do odbioru paczek przez Paczkomat do dwóch godzin i udziału w loterii InPost.

W listopadzie rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze, w których weźmie udział również reprezentacja Polski. InPost, Sponsor Strategiczny drużyny narodowej, przygotował specjalnie na tę okazję kampanię . Najnowszy film reklamowy InPost w lekki, humorystyczny sposób nawiązuje do odbioru paczek przez Paczkomat w ciągu dwóch godzin i zachęca do udziału w wielkiej loterii InPost. Kampania marketingowa oprócz zasięgu komunikacyjnego wspiera efektywność i jakość usług oferowanych przez InPost.

Tegoroczna edycja naszej loterii odbywa się w wyjątkowym momencie, ponieważ zbiega się w czasie z największym piłkarskim świętem, jakim jest Mundial. Specjalnie z tej okazji przygotowaliśmy wiele aktywności promocyjnych pod hasłem #KrótkaPiłka, w tym kampanię telewizyjną, którą chcemy zachęcić klientów do udziału w naszej grze, a dodatkowo do dopingowania naszemu zespołowi w trakcie turnieju” – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu InPost Polska. „Kreacja spotu telewizyjnego, który zostanie umieszczony na YouTubie, a także emitowany od dziś w ogólnopolskich kanałach, Polsat, TVN, TVP i w stacjach tematycznych, nawiązuje do atmosfery piłkarskiego święta łącząc kino akcji z futbolowymi emocjami. To historia bohatera, który niczym piłkarski napastnik rusza w rajd, ale nie między obrońcami, lecz odebrać swoją przesyłkę w urządzeniu Paczkomat. Można powiedzieć, że to film akcji, z kaskaderskim zacięciem, piłkarskimi wślizgami i zwodami. Szybki montaż, spektakularne, nieszablonowe ujęcia i efekty dźwiękowe, oraz oryginalna rytmiczna muzyka, sprawiają, że śledzimy akcję z zapartym tchem. W ostatniej scenie bohater zdobywa swoją paczkę, co bezpośrednio przenosi nas do świata piłkarskiej fiesty” – dodaje Heimberger.

Spot reklamowy jak podkresla firma, rozgrzewką przed Mistrzostwami Świata i pozwala klientom InPost poczuć piłkarskie emocje nie tylko w trakcie meczu, ale na własnej skórze, w drodze po swoją przesyłkę znajdującą się w urządzeniu Paczkomat. Ten metaforyczny pościg związany jest z zadaniem jakie wykonać ma uczestnik loterii, którym zadaniem jest odbiór paczki do dwóch godzin od momentu otrzymania informacji o możliwości jej odbioru. W zamian nagradzany jest jedną z nagród w mobilnej loterii #KrótkaPiłka.

InPost zachęca do kibicowania

Kampania telewizyjna InPost to jeden z elementów okołosponsoringowych akcji, jakie zostały przygotowane przez InPost dla klientów. Firma w humorystyczny sposób chce łączyć swoje usługi z zachętą do dopingowania gry naszych piłkarzy. Kampania wspierana jest promocją w internecie oraz działaniami niestandardowymi. Obecnie na ulicach większych polskich miast, można zobaczyć samochody InPost z hasłami #Krótkapiłka: Samo się nie dowiezie.

Kampania telewizyjna będzie emitowana w największych polskich stacjach (TVN, Polsat, TVP1, TVP2) oraz w stacjach tematycznych. Wyprodukowane zostały spoty 30 i 15 sekundowe. Za kreację spotu odpowiedzialna była Agencja Dragon Rouge oraz dział marketingu InPost. Produkcja wykonana została przez Film Republic. Z kolei za zakup dom mediowy Initiative.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.