19.10.22, 15:00
Tina obchodzi 30. urodziny
Dwutygodnik „Tina” obchodzi jubileusz 30-lecia. „Tina” to drugi tytuł w historii Wydawnictwa Bauer w Polsce.
Pierwsze wydanie pisma ukazało się we wrześniu 1992 r. i było pierwszym polskim masowym czasopismem kobiecym o niskiej cenie egzemplarzowej. „Tina” debiutowała jako miesięcznik, następnie ukazywała się jako dwutygodnik i tygodnik.
Już na początku historii „Tiny”, ważną rolę odgrywały zdjęcia i krótkie, ale treściwe informacje. Z biegiem lat rynek wydawniczy się zmieniał, tak jak i potrzeby czytelniczek. Od 2009 r. „Tina” znowu stała się dwutygodnikiem i jest nim do dziś.
Jak podkreśla Wydawnictwo Bauer, dzisiejsza „Tina” to przede wszystkim wszechstronność. Dostarcza bowiem czytelniczkom skoncentrowane treści, które można przyrównać do haseł z Internetu. Jednocześnie na łamach znajdziemy także dłuższe, pogłębione materiały, typowe także dla miesięczników. To, w połączeniu z nowoczesną grafiką, sprawia, że „Tina” kompleksowo odpowiada na obecne potrzeby kobiet.
W jubileuszowym wydaniu pojawił się wywiad z Joanną Brodzik, a także poradnicza wycieczka przez dekady. Redakcja wybrała sprawdzone hity ostatniego 30-lecia z zakresu zdrowia, urody i prowadzenia domu oraz odnoszącą się do archiwalnych wydań modę.W urodzinowej „Tinie” znajdą się również przepisy i życzenia od Ewy Wachowicz i Tomasza Jakubiaka.
Jubileuszowy numer dwutygodnika „Tina” wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca radio RMF FM oraz prasę. Wydanie będzie dostępne w dwóch wersjach, podstawowej w cenie 2,69 zł i z książeczką kulinarną w cenie 3,49 zł.
To juz 30. lat "Tiny"
Magazyn „Tina” wydawany jest od 1992 r. Dwutygodnik skierowany jest głównie do kobiet. W publikacjach prezentowane są porady psychologiczne, medyczne, kulinarne oraz związane z modą i urodą.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze