18.10.22, 13:35
Joanna Jędrasik przechodzi do Lighthouse
Do zespołu firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączyła Joanna Jędrasik, która objęła nowo utworzone stanowisko Head of Digital.
Jędrasik ma zapewnić strategiczne i operacyjne wsparcie w obszarze działań digitalowych, w tym mediów społecznościowych, dla kluczowych klientów obsługiwanych przez Lighthouse. Nowa Head of Digital będzie także odpowiedzialna za rozwój działu oraz pozyskiwanie nowych projektów digitalowych.
Joanna Jędrasik ma kilkanaście lat doświadczenia w branży komunikacyjnej. Przez ostatnie osiem lat była związana z Grupą Walk - najpierw jako Head of Social Media i członek zarządu Agencji Walk PR, a następnie jako CEO Walk Digital. Zarządzała multidyscyplinarnymi zespołami specjalistów ze wszystkich dziedzin komunikacji, jak również technologicznych i mediowych. Pracowała, m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, KFC, Chevrolet, L’Oréal Groupe, Nikon, Volkswagen Group, Obi Polska, CEDC. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Stosunków Międzynarodowych i Politologii).
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze