17.10.22, 12:22

Piotr Krzysztofik przechodzi z Goodylabs do Kamikaze

Piotr Krzysztofik, fot.: materiały prasowe

Piotr Krzysztofik rozpoczął pracę w agencji Kamikaze. Przechodzi do niej bezpośrednio z agencji Goodylabs (do niedawna - Imagine), gdzie przez ostatnie cztery lata pracował jako Creative Group Head. W Kamikaze objął stanowisko Art Directora.

Piotr Krzysztofik posiada niemal 20-letnie doświadczenie zawodowe. Karierę rozpoczynał w 2004 r. jako Web Designer w agencji ArdsWeb, następnie przez wiele lat pracował w wydawnictwach prasowych (kolejno: Agora, Edipresse i Axel Springer; głównie jako Art Director). W 2011 r. dołączył do agencji Starcom Next, a w 2012 r. przeszedł do Isobar Polska, gdzie pracował kolejne cztery lata, początkowo jako Senior Graphic Designer, a finalnie - Art Director. W latach 2016-2018 na stanowisku Art Directora pracował w agencji Change Integrated, a w latach 2018-2019 w VML Poland, jako Senior Art Director. Od lutego 2019 r. był Creative Group Head w agencji Imagine (obecnie - Goodylabs). Doświadczenie Krzysztofika obejmuje współpracę z takimi markami jak m.in.: Disney Poland, Jacobs, Lay’s, BP, BMW, T-Mobile, L’Oreal, Ferrero, Jeronimo Martins, mBank, Bank Millennium, UPC, HBO, Samsung, Mitsubishi czy Sephora.

Piotr Krzysztofik jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie (kierunek: Historia Sztuki).

Komentarze

Powiązane

08.02.23, 14:14
| reklama & PR » informacje
Pure City rozwija sieć elektrostacji. Umowa z N-Park
Pure City, operator innowacyjnej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, realizuje plan rozwoju sieci elektrostacji. Zielone stacje ładowania PureCity w tym roku staną w parkach handlowych N-Park. 
08.02.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Maciej Leonard Żybula i Maciej Robak (Bees & Honey)
Maciej Leonard Żybula i Maciej Robak z Bees & Honey podsumowują 2022 rok na szero rozumianym rynku reklamy i marketingu. 
07.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Zadbane dłonie o każdej porze roku. Kampania marki Cztery Pory Roku
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku prowadzona pod hasłem „Zadbane dłonie o każdej porze roku”, która jest skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry.
07.02.23, 20:04
| reklama & PR » informacje
Linkleaders marki obsłuży markę ESET na polskim rynku
Do grona klientów praktyki Tech & Services agencji PR i EB Linkleaders dołączyła marka ESET działająca w obszarze rozwiązań cyberbezpieczeństwa. Agencja odpowiada za relacje z mediami i pozycjonowanie ekspertów marki w polskich mediach.
07.02.23, 18:14
| reklama & PR » informacje
Karolina Pilarczyk promuje bezpieczeństwo na drodze w zimowych warunkach w kampanii Alior Bank
Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne. Głównym elementem kampanii są materiały video z udziałem Karoliny Pilarczyk.
07.02.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ze Snickers ogarniesz zimę. Kampania outdoorowa marki Snickers
Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania marki Snickers, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
07.02.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Sebastian Huber na czele LifeTube Content Lab
LifeTube (Grupa LTTM) uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które mają zwiekszyć przychody pasywne twórcom. W tym celu powołano nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
07.02.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
Bauer wprowadza znak jakości i rozpoczyna kampanię kampanię promocyjną swoich tytułów
Od lutego br. na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się nowy znak - „Dobra Prasa!”. Dodatkowo wydawnictwo rozpoczęło kampanię mająca na celu promocję swoich tytułów.
07.02.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria marki Grześki. Do wygrania vouchery ze strony Wyjątkowy Prezent
1 lutego br. ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian. Do wygrania są vouchery na oferty ze strony Wyjątkowy Prezent.
07.02.23, 08:58
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby na pokładzie Tigers. Krakowski oddział przenosi się do AFI Europe
Na początku br. Do zespołu agencji marketingowej Tigers dołączyli: Katarzyna Mıstaçoğlu, Oscar Dąbkowski, Joanna Dubielewska, Łucja Faszczewska i Patryk Karmoliński. Dodatkowo, krakowski oddział Tigers przenosi się do nowej siedziby - AFI EUROPE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.