13.10.22, 18:30
Temat profilaktyki onkologicznej na ekranach Digital OOH należących do AMS
W październiku br. realizowana jest kampania wspólnie przez AMS i Onkofundację Alivia, w ramach której w największych miastach Polski emitowanych jest 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej.
Październik od dawna uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Oprócz tego 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Właśnie w związku z różowym październikiem AMS wspólnie z Onkofundacją Alivia przygotował kampanię mającą na celu uświadomienie kobietom, jak ważna jest profilaktyka związana z badaniem piersi. To już kolejna odsłona współpracy lidera rynku OOH w Polsce z fundacją.
W ramach kampanii realizowanej wspólnie z Onkofundacją Alivia wykorzystywane są trzy kanały systemu DOOH – Digital Citylighty w wiatach przystankowych, nośniki Move TV w sieci klubów fitness premium oraz Digital Indoor w galeriach i centrach handlowych, AMS emituje treści edukacyjne skierowane do kobiet. Celem projektu jest zachęcenie Polek do badań i profilaktyki raka piersi. Działania kontentowe AMS obejmą łącznie ponad 3,2 mln emisji na przeszło 1,8 tysiąca ekranów. Tylko na samych Digital Citylightach materiały związane z tą kampanią będą dostępne dziennie przez 19 godzin.
„Do końca miesiąca, m.in. na Digital Citylightach AMS będziemy przypominać o trwającym różowym październiku. Na pasku wiadomości pojawia się reklama natywna, a plansze kontentowe na naszych nośnikach informują o konieczności badania piersi. Dodatkowo zeskanowany za pomocą smartfona QR kod kieruje odbiorcę wprost na stronę Alivii ze zbiorem najważniejszych danych o profilaktyce raka piersi” — mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.
„Realia w Polsce nadal odbiegają od standardów panujących w Unii Europejskiej - tak pod względem profilaktyki, jak i zakresu opieki medycznej adresowanej do kobiet ze zdiagnozowanym rakiem piersi. Diagnostyka i wczesna wykrywalność jest jednym z obszarów, którymi zajmujemy się od samego początku. Dzięki takim akcjom, jak obecna, prowadzona na nośnikach cyfrowych w przestrzeni publicznej, możemy skutecznie dotrzeć do kobiet z wartościowym, uświadamiającym przekazem” – mówi Agata Polińska, wiceprezeska Onkofundacji Alivia.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze