13.10.22, 14:30

Wielka Loteria Westfield Arkadia. 700 nagród czeka na uczestników akcji

KV loterii, fot.: materiały prasowe

Ruszyła Wielka Loteria Westfield Arkadia, której finał zaplanowano na 22 października br. Akcję wspera kampania reklamowa.

Pod hasłem „Czas na San Francisco” ruszyła Wielka Loteria Westfield Arkadia skierowana do uczestników Westfield Club, którzy mają aktywną funkcję Cashback. Codziennie do wygrania są jest takie nagrody jak: karty podarunkowe do Westfield Arkadia lub wybranych sklepów i restauracji, a także nagrody rzeczowe. Łącznie w ramach Loterii przygotowano ponad 700 nagród natychmiastowych o łącznej wartości blisko 50 tys. zł. Dodatkowo, 22 października odbędzie się Wielki Finał, podczas którego wygrają wylosowane zostaną trzy nagrody główne o łącznej wartości blisko 60 tys. , w tym podróż na inny kontynent.

Osoby, które chcą wziąć udział w akcji muszą dokonać zakupu w sklepach na terenie Westfield Arkadia w Warszawie do 22 października, do godz. 15.30. Minimalna wartość transakcji na jednym lub dwóch dokumentach potwierdzających zakup promocyjny to 100 zł. Drugim krokiem jest udanie się Punktu Obsługi Loterii wraz z dowodem zakupu w celu jego weryfikacji i ostemplowania, a następnie rejestracji w Loterii i otrzymania kuponu loteryjnego, który trzeba zeskanować w Loteriomacie. Dodatkowo osoby, które chcą wziąć udział w losowaniu nagród głównych, tj. wycieczki do USA, stylowego, włoskiego skutera i karty podarunkowej o wartości 5 tys. zł, muszą wrzucić zarejestrowany kupon do urny zlokalizowanej w Punkcie Obsługi Loterii do 22 października do godz. 15.55, a następnie przyjść na losowanie, które odbędzie się 22 października br. o godzinie 18.00. Obecność podczas losowania nagród głównych jest obowiązkowa.

Kto odpowiada za wsparcie marketingowe loterii?

Organizatorem loterii na rzecz centrum handlowego Westfield Arkadia jest agencja reklamowa Expansja Advertising. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media, a za komunikację z zakresu public relations agencja Komunikacja+PR. W ramach kampanii zaplanowano komunikację w digitalu, radiu oraz na nośnikach w wagonach warszawskiego metra.

Komentarze

Powiązane

14.03.25, 10:15
| reklama & PR |
Clue PR nawiązuje współpracę z Aluprof SA
Clue PR rozpoczęło współpracę z Aluprof SA, jednym z wiodących europejskich dostawców systemów aluminiowych. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, media relations oraz tworzeniem treści wspierających cele wizerunkowe i biznesowe marki.
14.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
OnePlus wybiera agencję Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką inteligentnych urządzeń mobilnych.
13.03.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mniej kalorii, więcej przyjemności. Kampania dżemów Łowicz pod hasłem
Wystartowała nowa kampania dżemów Łowicz pod hasłem „Mniej kalorii, więcej przyjemności”. 
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
13.03.25, 13:37
| reklama & PR » informacje
Agencja Hand Made przygotowała reklamę marki Linomag
Agencja Hand Made przygotowała najnowszą reklamę marki Linomag. Agencja odpowiada za scenariusz oraz nadzór nad produkcją spotu do TV i digitalu.
12.03.25, 21:13
| reklama & PR » informacje
Marka Kubota w przetargu wybiera Initiative
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową kultowej polskiej marki Kubota.
12.03.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Orifarm ponownie wybiera OMD. To juz 10 lat współpracy
OMD wygrało przetarg na obsługę mediową spółki Orifarm Healthcare, jednego z dostawców produktów farmaceutycznych na rynku polskim i tym samym utrzymało 10-letnią współpracę z klientem.
12.03.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Woodeco nawiązuje stałą współpracę z agencją Insignia
Agencja Insignia przejmuje stałą obsługę brandu Woodeco w obszarach digital i SoMe. 
12.03.25, 07:15
| reklama & PR » informacje
KAKTUS przechodzi rebranding. Jakub Patecki "Patec Wariatec" ambasadorem marki
Marka KAKTUS przechodzi rebranding i prezentuje nowy wizerunek. Zmiany logotypu, opakowań, a także nowa platforma komunikacyjna i pozycjonowanie, odzwierciedlają innowacyjny charakter marki. Prócz tego KAKTUS ogłasza także współpracę z twórcą internetowym – Jakubem Pateckim, znanym w sieci jako Patec Wariatec.
11.03.25, 16:30
| reklama & PR » informacje
Tajni agenci monitorują ceny w kampanii sieci Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) przygotowała strategię oraz kreację nowej kampanii Carrefour pod tytułem „500 cen równamy do najniższych”. Wielokanałowa kampania uwzględnia telewizję, digital, social media oraz POS.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

11-13.03.2025 r., online.