11.10.22, 07:00

Schlebianie na śniadanie. Nowa aktywacja konsumencka marki Dan Cake

KV kampanii marki Dan Cake, fot.: materiały prasowe

Marka Dan Cake ruszyła z kolejną aktywacją konsumencką z nagrodami. Marka promuje w ten sposób swoje Chleby Tostowe.

Akcja ma na celu promowanie chlebów tostowych Dan Cake w różnych wariantach - pszennym, pełnoziarnistym oraz maślanym - a tym samym budowanie wokół nich świadomości produktowej wśród konsumentów. Konkurs oparty jest o wirtualny generator pochlebstw, znajdujący się na internetowej stronie aktywacji. Uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne komplementy, mogą zdobyć nagrody, takie jak sprzęt AGD marki Ariete, karty podarunkowe Homla czy zestawy produktów Dan Cake.

Promocji towarzyszy spot, który będzie emitowany w ramach kampanii zasięgowej na platformach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Uruchomiona została także kampania w Google Ads oraz emisja kreacji rich mediowych. Na potrzeby kampanii była również zrealizowana zdjęciowa sesja aranżacyjna, której efekty pojawią się m. in. na stronie aktywacji wraz z inspirującymi przepisami na smaczne śniadania bazujące właśnie na pieczywie tostowym.

W ramach kampanii w stacjach RMF Maxxx i Złote Przeboje będą także emitowane spoty radiowe, o zasięgu ogólnopolskim. RMF Maxxx zorganizuje dodatkowo sponsorowany przez Dan Cake konkurs antenowy pod hasłem "Poranne schlebianie", w którym uczestnicy będą pojedynkować się na kreatywne pochlebstwa.

Kto odpowiada za kampanię Dan Cake?

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Film Produkcja, za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialna jest agencja Ancymony. Kreacje rich mediowe opracowało studio animacyjne Trzask, a sesja zdjęciowa została zrealizowana przez duet Kamil Krajewski (foto) oraz Gabriela Sowa (food styling i przepisy).

Kampania ruszyła 7 października i potrwa do 6 listopada br.

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
29.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Marka kosmetyków Gisada klientem oLIVE media
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada, dostępnych w sieci Douglas, powierzyła obsługę działań PR na polskim rynku agencji oLIVE media.