07.10.22, 14:08

Jesienna Loterii Kaufland. Sieć handlowa rozda vouchery na zakupy na rok

KV kampanii loterii Kaufland, fot.: materiały prasowe

Sieć Kaufland organizuje Jesienną Loterię z nagrodami. Na piętnastu szczęśliwców czeka voucher o wartości 24 tys. zł do wykorzystania w sklepach Kaufland.

Jesienna Loteria sieci Kaufland ruszyła 6 października i potrwa do 16 listopada. Każda osoba, która zrobi zakupy za minimum 100 zł (z wyłączeniem określonych produktów), otrzyma od kasjera zdrapkę. Do wygrania jest ponad 850 tys. nagród natychmiastowych, takich jak żetony do wózków, magnesy na lodówkę, vouchery do wykorzystania w trakcie kolejnych zakupów o wartości 2 zł i 5 zł oraz po zarejestrowaniu 400 zł i karty paliwowe o wartości 400 zł.

Klienci, którzy dodatkowo zarejestrują paragon na stronie akcji, wezmą udział w loterii i powalczą o nagrody główne, w tym: 15 voucherów na całoroczne zakupy w sklepach Kaufland o wartości 24 tys. zł i 20 voucherów na wycieczkę o wartości 6 tys. zł każdy.

Jesiennej Loterii sieci Kaufland towarzyszy kampania, za której koncepcję odpowiedzialna była agencja Ancymony. Działania promocyjne obejmują szeroką komunikację 360 stopni. Spoty emitowane są w telewizji oraz radiu. Na działania digital składają się dedykowana strona internetowa oraz komunikacja akcji w social mediach. Jednocześnie temat Jesiennej Loterii promowany jest w sklepach sieci Kaufland, a także w outdoorze. Organizatorem loterii jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa.

Komentarze

Powiązane

26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
26.05.23, 12:33
| reklama & PR » informacje
Samsung partnerem tytularnym turnieju Ultraliga
Samsung został partnerem tytularnym prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Ultraliga zmienia się w Samsung Galaxy Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca 2023 r. 
26.05.23, 10:05
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu, Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki Skinoren. W oparciu o autorską ideę kreatywną „Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
26.05.23, 08:20
| reklama & PR » informacje
VeloBank promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu
Trwa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.
26.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
#IKEAStarterPack. Kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
25.05.23, 20:09
| reklama & PR » informacje
Wilno rozpoczyna kampanię z okazji 700-lecia miasta
Wilno obchodzi swoje 700-lecie. Dlatego miasto opublikowało filmik z humorystycznymi przeprosinami za hałas dla sąsiadów w Polsce. Wideo jest częścią kampanii „Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” i zaprasza sąsiadów do wzięcia udziału w licznych tegorocznych imprezach rocznicowych.
25.05.23, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Łaguna Dyrektorem ds. Komunikacji i Rzecznikiem Prasowym Grupy Polenergia
Grzegorz Łaguna, do niedawna Rzecznik Prasowy Kulczyk Foundation, objął stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Rzecznika Prasowego Grupy Polenergia. 
25.05.23, 13:34
| reklama & PR » ludzie
Milena Urbańska w ekipie agencji mediowej Zenith
Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus.
25.05.23, 11:08
| reklama & PR » informacje
Andrzej Polan ambasadorem kolejna edycja kampanii promującej spożywanie pieczywa
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan.
25.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom realizuje kampanię dla LEIFHEIT
W wyniku przetargu, do grona klientów obsługiwanych przez agencję Streetcom dołączyła firma LEIFHEIT. Pierwszy projekt to kampania influencer marketingowa dla jednego z urządzeń z portfolio profesjonalnych produktów LEIFHEIT.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.