05.10.22, 10:44
Marcin Dorociński promuje loterię Moc Wygrywania organizowaną przez Santander Bank Polska
Santander Bank Polska ruszył z kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród wynosi 1,5 mln zł.
Nowa reklama z udziałem Marcina Dorocińskiego ma prezentować, że pieniądze nie spadają z nieba, ale klienci Santander Bank Polska mogą je wygrywać. Nowy spot jest pełen pozytywnej energii, jego bohaterowie tańczą, ciesząc się z wygranej. Radosną atmosferę podkreśla również utwór Pharrella Williamsa „Happy”.
W loterii klienci banku mogą wygrać 100 zł, 1 tys. zł, lub 100 tys. zł. Szanse na wygraną można otrzymać, m.in. za codzienne korzystanie z usług takich jak płacenie kartą, blikiem, przelewy, wypłaty z bankomatów, wymianę walut czy otwarcie konta oraz wiele innych usług. Całkowita pula nagród wynosi 1,5 mln zł. Loteria wystartowała 3 października i potrwa sześć tygodni.
Reklama będzie emitowana w telewizji, obejmie także internet (YouTube, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising. Za realizację spotu dom produkcyjny Propeller. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy DentsuX.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze