03.10.22, 16:30
Stopklatka rozpoczyna kampanię reklamową serialu To nie ze mną
Stopklatka (Grupa Kino Polska) ruszyła z kampanią promocyjną, swojej pierwszej oryginalnej produkcji Premiera serialu „To nie ze mną” odbędzie się 16 października br. w Stopklatce.
„Serial To nie ze mną to nie tylko ciepła opowieść o rodzącym się uczuciu, ale przede wszystkim historia przełamująca stereotypy płciowe, z którymi wielu z nas zmaga się na co dzień. W kampanii zapowiadającej premierę serialu stawiamy na jego wyrazistych bohaterów, zaprezentowanych w kolorowej oprawie graficznej naszej najnowszej produkcji” – mówi Patrycja Gałązka, Dyrektorka Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.
Kampania reklamowa prezentuje key visual serialu, na którym znaleźli się główni bohaterowie produkcji i sprawcy całego zamieszania: aktorka teatralna i głos dubbingowy Ada Szczepaniak oraz Adrian Zaremba (Michał). Obok nich widoczni są także pozostali aktorzy: Katarzyna Ankudowicz, Agata Dudacy, Kamil Szeptycki i Olaf Staszkiewicz.
Kampania obejmuje działania digital (Facebook, Instagram, TikTok i YouTube; reklamy typu display w największych portalach ogólnotematycznych i filmowych), outdoor (megaboard przy Dworcu Zachodnim Warszawie, frontlighty przy drogach dojazdowych do miast, citylighty i tablice w warszawskim metrze), prasę, radio oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych. Kampania potrwa do końca października.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy z Działem Marketingu Grupy Kino Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media.
Serial „To nie ze mną” będzie miał premierę w Stopklatce już w niedzielę, 16 października, o godz. 17:00. W każdą niedzielę stacja będzie emitować po dwa premierowe odcinki. Na dzień przed emisją w Stopklatce serial będzie dostępny przedpremierowo w serwisie FilmBox+. Producentem To nie ze mną jest Akson Studio.
Komentarze