07.10.22, 18:19

Grupa Muszkieterów świętuje 25. urodziny Intermarché

25 lat Intermarche, fot.: materiały prasowe

Intermarché obchodzi w tym roku swoje 25. urodziny. Firma stanowi jeden z filarów obecności Grupy Muszkieterów w Polsce. Planem Intermarché na kolejne lata jest zajęcie piątego miejsca na liście największych sieci FMCG w Polsce.

„Świeżo, tanio, z optymizmem”

Intermarché obecnie może pochwalić się obrotami na poziomie ponad 5 mld zł, które zapewniają jej miejsce w pierwszej dziesiątce sieci spożywczych w Polsce. W ostatnich latach sieć rozpoczęła remodeling swoich supermarketów w koncepcie Power, który zakłada, m.in. poszerzanie oferty o strefę ryneczku i produkty świeże oraz wprowadzenie intuicyjnego układu sklepów. W nowej odsłonie działa ponad 20 placówek, a kolejne modernizacje właśnie trwają. Odnotowano, że wdrożenie nowego konceptu zostało docenione przez klientów i podniosło sprzedaż o nawet 20 proc.

Marka uruchomiła także usługę Drive, która pozwala na odbiór produktów zamówionych online w określonej strefie. Muszkieterowie od ponad 20 lat kontynuują także rozwój i nowe otwarcia stacji paliw. Grupa cieszy się obecnie pozycją lidera rynkowego pod względem liczby przymarketowych stacji paliw, które działają już w blisko 70 lokalizacjach. Jednocześnie trwa rozwój konceptu stacji Samoobsługowych. Intermarché prowadzi także program lojalnościowy- Moje Intermarché. Uczestnictwo w programie daje dostęp do cotygodniowych rabatów i indywidualnych promocji przeznaczonych dla zarejestrowanych klientów. Z okazji 25. Urodzin sieć organizuje dodatkowe akcje, umożliwiające zdobycie wyjątkowych nagród. Oferta interesujących aktywności, w których każdy z klientów może wziąć udział, jest szeroka, a marka regularnie będzie o nich informować. Przykładowo, wraz z początkiem września sieć rozpoczęła akcję z firmą MasterChef, która daje niepowtarzalną okazję zdobycia wysokiej jakości noży za jedyne 1 zł. Dopełnieniem celebracji jest zapowiedziana przez Muszkieterów spektakularna loteria urodzinowa, w której przez 4 tygodnie, co 15 minut każdy z klientów będzie mógł wygrać darmowe zakupy.

,,Szczególny jubileusz, jaki mamy okazję w tym roku świętować, jest niesamowitym sukcesem, za jaki chcemy serdecznie podziękować pracownikom, partnerom handlowym, a przede wszystkim naszym klientom. To dzięki ich lojalności z entuzjazmem pracujemy nad tym, by wprowadzać nowe koncepty, zapewniać jak najlepsze doświadczenie zakupowe i unikalną ofertę. Nasza marka już od ćwierćwiecza udowadnia, jak ważne są zaufanie oraz pozytywne relacje i jak długotrwałe więzi przekładają się na satysfakcjonujące wyniki. Planów wciąż mamy mnóstwo, a urodziny są okazją, by przyjrzeć się temu, co udało nam się osiągnąć, a także wyciągnąć wnioski i jeszcze bardziej udoskonalić nowe formaty dla rozwoju polskich przedsiębiorców, ułatwiać im kontakt z nami oraz promować najwyższe standardy rynkowe i transparentność.’’ – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Czas celebracji i planów

25 lat działalności na polskim rynku to dla Grupy Muszkieterów czas rozwoju i gromadzenia doświadczeń z współpracy z blisko 500 niezależnymi przedsiębiorcami. Opiera się on na zasadzie współzależności – franczyzobiorcy ponoszą odpowiedzialność za swoje przedsiębiorstwa i jednocześnie, działając w organach kierowniczych Grupy, wyznaczają kierunki jej rozwoju.

Obchody jubileuszu to dla Muszkieterów okazja do kolejnego podniesienia poprzeczki. W planach sieci Intermarché jest między innymi zwiększenie obrotów do 10 mld zł i zajęcie przez nią piątego miejsca na liście największych sieci FMCG w Polsce. W realizacji tych założeń do 2026 r. ma pomóc ekspansja w nowym formacie – proximity, czyli miejskich i podmiejskich sklepów o powierzchni ok. 500-600 mkw. Grupa równie intensywnie rozwija swój drugi szyld, Bricomarché i ma wobec niego ambitne, długoterminowe plany. Jednym z nich jest osiągnięcie 3. miejsca na rynku DIY w Polsce. Grupa Muszkieterów dąży do uruchomienia nowych magazynów logistycznych w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu.

20 lat niesienia pomocy

Bieżący rok to również 20. rocznica działalności Fundacji Muszkieterów. Budowa placów zabaw czy wakacje z Muszkieterami organizowane dla dzieci z niezamożnych rodzin to jedynie kilka z wielu inicjatyw organizowanych przez Fundację. Ponadto w obliczu wojny za wschodnią granicą Muszkieterowie zaangażowali się w niesienie pomocy potrzebującym z Ukrainy. Lokalne akcje wspierane były działaniami na szczeblu centralnym. Grupa Muszkieterów przekazała na wsparcie dla Ukrainy środki materialne i finansowe o łącznej wartości ponad 5 mln zł.

Komentarze

Powiązane

06.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów
Sieć Kaufland od lat sprawdza nowe sposoby i technologie mające ułatwić zakupy swoim klientom. Tym razem sieć testuje takie nowe rozwiązania jak maszynę do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą oraz regionalne nazwy kategorii produktowych.
06.01.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Zimowy PGE Narodowy w Trasie. Agencja TESTA startuje z drugą edycją projektu
Po ubiegłorocznym sukcesie dodatkowej formuły Zimowego Narodowego rusza jej druga edycja. Wspierany przez pomysłodawcę  konceptu - TESTA Agency, Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedzi szesnaście lokalizacji w dwa miesiące.
05.01.23, 17:41
| biznes i technologie » informacje
W 2022 r. nastroje konsumentów blisko negatywnego rekordu według badania GfK. Grudzień nie przyniósł przełamania
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 r. ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK.
01.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Hot dog ulubioną przekąską Polaków kupowaną na stacjach paliw
Z okazji 25-lecia hot doga na stacjach Circle K w Polsce, sieć zrealizowała badanie preferencji konsumentów dotyczące zakupu kultowej przekąski. Jak się okazało, hot dog jest ulubioną ciepłą przekąską Polaków w ofercie stacji paliw oraz najczęściej wybieranym sposobem szybkiego zaspokojenia głodu w drodze.
01.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Skotan zmienia się w onesano. Nowa wizja producenta naturalnych suplementów diety
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będziefunkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowegopodejścia do rozwoju spółki.
01.01.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ALDI w świątecznych akcjach pomocowych
Współpraca z Caritasem w ramach świątecznej akcji pomocy rodzinom z Ukrainy, wsparcie dzieci z domów dziecka, dołączenie do inicjatywy 4U HUB rozwijanej przez Grupę Dentsu Polska oraz wewnętrzny projekt #teamALDI Razem możemy więcej to działania, na które ALDI szczególnie stawia w okresie świąt Bożego Narodzenia.
30.12.22, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Dwa jubileuszowe sklepy Żabka na autostradzie A2
22 grudnia br. zaczęły funkcjonować dwa nowe sklepy Żabka. Sklepy zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec oraz Sosna. Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001.
30.12.22, 13:30
| biznes i technologie » informacje
Trzy nowe sklepy sieci SPAR otwarte
Nowe sklepy SPAR w sieci już zostały otwarte – dwie placówki SPAR Mini w Pilznie (woj. małopolskie) oraz Kożuchowie (woj. lubuskie), a także format SPAR Express przy stacji benzynowej w Bysławiu (woj. kujawsko-pomorskie).
23.12.22, 07:30
| biznes i technologie » informacje
Największa emisja obligacji korporacyjnych firmy prywatnej w PLN. Grupa Polsat Plus chce pozyskać 3,1 mld zł
Grupa Polsat Plus jako pierwsza polska firma wyemituje obligacje, powiązane z celami zrównoważonego rozwoju, wg międzynarodowego standardu International Capital Market Association. Łączna skala emisji przekroczy 3,1 mld PLN.
21.12.22, 20:30
| biznes i technologie » informacje
Fundacja Maraton Warszawski przedłużyła współpracę z New Balance
Fundacja „Maraton Warszawski” przedłużyła współpracę z sponsorem technicznym, marką New Balance. Umowa została podpisana na cztery kolejne lata. 
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.