28.09.22, 18:04

Uwolnij Podwójną Naturę. HP prezentuje podwójne oblicze każdego z nas

Maja Kuczyńska, fot.: materiały prasowe

28 września 2022 r. wystartowała kampania HP „Uwolnij Podwójną Naturę”. Celem kampanii jest reklama laptopa Victis 16. Ambasadorami akcji zostali Piotr „Izak” Skowyrski, Jakub „Patec Wariatec” Patecki oraz Maja Kuczyńska.

Według badań, ponad 4 mlnPolaków w wieku 18-44 lat poświęca tylko kilkanaście godzin tygodniowo na granie w czasie wolnym. Twórcy laptopa HP Victus 16 dedukują go przede wszystkim osobom, które zajmują się gamingiem. "W kampanii „Uwolnij Podwójną Naturę” zależy nam na prezentowaniu podwójnego oblicza każdego z nas. Bez konieczności wyboru i rezygnowania z jednego na rzecz drugiego. Chcemy, by dzięki laptopom Victus każdy mógł czerpać radość z grania, na urządzeniu, które nie krzyczy swoim wyglądem “jestem hardkorowym graczem”, przy jednoczesnej możliwości realizacji innych wyzwań dnia codziennego np. tych zawodowych’’ – mówi Katarzyna Dulemba, PS Gaming Marketing, HP Inc Polska.

Kto został ambasadorem kampanii? 

Ambasadorami HP Victus zostali ci którzy w swojej działalności prywatnej i zawodowej balansują, między codziennością, a gamingiem:
Piotr „Izak” Skowyrski - młody ojciec, dbający o swój biznes przedsiębiorca, a przede wszystkim najpopularniejszy w Polsce komentator esportowy i pasjonat gier.
Jakub „Patec Wariatec” Patecki - internetowy twórca, który aktualnie zabiera swoich widzów na podróż po całym globie, i nawet będąc na drugim krańcu świata nie odmówi sobie odrobiny wirtualnej rozrywki.
Maja Kuczyńska - wicemistrzyni Pucharu Świata i Mistrzyni Europy w indoor skydivingu. Na co dzień szybuje w przestworzach, relaksuje się grając.

W Internecie, na ulicach, w sieciach handlowych

Kampania #UwolnijPodwójnąNaturę obejmuje działania w social mediach (YouTube, Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Snapchat, Reddit), wspierają ją również ambasadorowie marki OMEN czyli influencerzy OMEN Squad. Wielkoformatowe kreacje outroodowe będzie można zobaczyć na ulicach największych miast w Polsce i u wybranych partnerów handlowych HP jako element promocji POS.

Kampania została przygotowana z pomocą agencji Mindspot odpowiadającej za, działania influencer marketingu oraz przygotowanie kreacji. Za zakup mediów outroodorowych odpowiada dom mediowy OMD, a realizacją zakupu mediów digital realizuje wewnętrzna agencja HP – Ziji.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.