30.09.22, 19:17
Kolejna odsłona Tarczy Antyinflacyjnej Shopee
27 września 2022 r. ruszyła Tarcza Antyinflacyjna, czyli kolejna kampania zakupowa Shopee. W akcji wystąpi Sławomir Zapała, który został ambasadorem marki. Do 10 października na kupujących czekają 50 proc. zniżki na produkty codziennego użytku, a także darmowa wysyłka.
„Kampania 9.9 okazała się kolejnym dużym sukcesem Shopee – miała bardzo pozytywne przełożenie zarówno na zaangażowanie kupujących, jak i obroty lokalnych sprzedawców, których oferty promowaliśmy. 10.10 Tarcza Antyinflacyjna jest kontynuacją naszych starań, aby w trudnym czasie pod koniec roku pomagać Polakom oszczędzać. W ostatnich tygodniach, we współpracy z naszymi sprzedawcami, przygotowaliśmy szeroki wybór produktów codziennego użytku w najniższych cenach, takich jak artykuły gospodarstwa domowego, żywność, napoje oraz wiele innych. Dzięki tym staraniom podczas kampanii 10.10 proponujemy użytkownikom więcej przystępnych opcji na ich niezbędne zakupy. Cieszymy się także, że ponownie wesprze nas na tym polu Sławomir, pierwszy ambasador Shopee w Polsce’’ – mówi Ian Ho, Head of Shopee Polska.
Twarzą kampanii 10.10 Tarcza Antyinflacyjna będzie Sławomir Zapała, piosenkarz rock-polo. Wystąpi w spotach reklamowych, które będzie można obejrzeć w social mediach. Wciela się w nich w postać superbohatera, którego rolą jest wsparcie klientów w znajdowaniu ofert przy pomocy 10.10 Tarczy Antyinflacyjnej. Wyjaśni także, na czym polega ochrona kupujących w postaci Gwarancji Shopee oraz darmowych zwrotów.
Oferta kampanii z Gwarancją Najniższej Ceny
Kampania potrwa do 10 października. Na platformie można znaleźć produkty z Gwarancją Najniższej Ceny, w przypadku których Shopee zwraca do 120 proc. różnicy w Monetach Shopee, jeśli użytkownik w ciągu trzech dni od zakupu znajdzie je w niższej cenie, w innym miejscu.
Finał akcji
10 października, nastąpi kumulacja zniżek i ofert specjalnych dla użytkowników Shopee. Tradycyjnie również podczas kolejnej kampanii, Shopee nawiązało partnerstwa z innymi firmami, tym razem są to InPost oraz platforma Edenred. Nowi użytkownicy, którzy zainstalują aplikację Shopee poprzez linki dystrybuowane przez partnerów, mogą liczyć na dodatkowe bonusy.
Rzut na tarczę
W ramach kampanii zadebiutuje nowa gra w aplikacji Shopee -Rzutem na tarczę, w której można wygrać pakiety Monet Shopee, czy kupony zniżkowe. Uczestnicy będą mogli dołączyć do zabawy dwa razy w ciągu dnia, o dowolnej porze
Komentarze