30.09.22, 19:17

Kolejna odsłona Tarczy Antyinflacyjnej Shopee

Sławomir Zapała, fot.: materiały prasowe

27 września 2022 r. ruszyła Tarcza Antyinflacyjna, czyli kolejna kampania zakupowa Shopee. W akcji wystąpi Sławomir Zapała, który został ambasadorem marki. Do 10 października na kupujących czekają 50 proc. zniżki na produkty codziennego użytku, a także darmowa wysyłka.

„Kampania 9.9 okazała się kolejnym dużym sukcesem Shopee – miała bardzo pozytywne przełożenie zarówno na zaangażowanie kupujących, jak i obroty lokalnych sprzedawców, których oferty promowaliśmy. 10.10 Tarcza Antyinflacyjna jest kontynuacją naszych starań, aby w trudnym czasie pod koniec roku pomagać Polakom oszczędzać. W ostatnich tygodniach, we współpracy z naszymi sprzedawcami, przygotowaliśmy szeroki wybór produktów codziennego użytku w najniższych cenach, takich jak artykuły gospodarstwa domowego, żywność, napoje oraz wiele innych. Dzięki tym staraniom podczas kampanii 10.10 proponujemy użytkownikom więcej przystępnych opcji na ich niezbędne zakupy. Cieszymy się także, że ponownie wesprze nas na tym polu Sławomir, pierwszy ambasador Shopee w Polsce’’ – mówi Ian Ho, Head of Shopee Polska.

Twarzą kampanii 10.10 Tarcza Antyinflacyjna będzie Sławomir Zapała, piosenkarz rock-polo. Wystąpi w spotach reklamowych, które będzie można obejrzeć w social mediach. Wciela się w nich w postać superbohatera, którego rolą jest wsparcie klientów w znajdowaniu ofert przy pomocy 10.10 Tarczy Antyinflacyjnej. Wyjaśni także, na czym polega ochrona kupujących w postaci Gwarancji Shopee oraz darmowych zwrotów.

Oferta kampanii z Gwarancją Najniższej Ceny

Kampania potrwa do 10 października. Na platformie można znaleźć produkty z Gwarancją Najniższej Ceny, w przypadku których Shopee zwraca do 120 proc. różnicy w Monetach Shopee, jeśli użytkownik w ciągu trzech dni od zakupu znajdzie je w niższej cenie, w innym miejscu. 

Finał akcji

10 października, nastąpi kumulacja zniżek i ofert specjalnych dla użytkowników Shopee. Tradycyjnie również podczas kolejnej kampanii, Shopee nawiązało partnerstwa z innymi firmami, tym razem są to InPost oraz platforma Edenred. Nowi użytkownicy, którzy zainstalują aplikację Shopee poprzez linki dystrybuowane przez partnerów, mogą liczyć na dodatkowe bonusy.

Rzut na tarczę

W ramach kampanii zadebiutuje nowa gra w aplikacji Shopee -Rzutem na tarczę, w której można wygrać pakiety Monet Shopee, czy kupony zniżkowe. Uczestnicy będą mogli dołączyć do zabawy dwa razy w ciągu dnia, o dowolnej porze

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.