30.09.22, 22:00
Puma odświeża model z 1987 roku. Buty Slipstream w lokalnej kampanii
Marka PUMA odnowiła koszykarski model Slipstream, którego początki sięgają 1987 roku. Premierze obuwia towarzyszy kampania z udziałem młodych aktorów, Jana Wieteski i Daniela Walaska, którzy zabierają widzów w podróż do przeszłości.
Video opowiada historię dwóch braci. Miłośników koszykówki i podróżowania w czasie. Bracia zachowują się zgodnie z duchem kampanii PUMA Slipstream „Welcome Unbored’’, nie boją się odkrywać nieznanego. W spocie przenoszą się do meczu z 1964 r., w którym polscy koszykarze zmierzyli się z drużyną gwiazd NBA.
Do udziału w lokalnej odsłonie kampanii marka zaprosiła również osoby związane ze środowiskiem koszykówki w Polsce, między innymi: Rafała „Lipka” Lipińskiego, jednego z najlepszych dunkerów na świecie i Mike’a Hicksa, reprezentanta Polski w koszykówce w formule 3x3.
Za koncepcję kampanii, jej przebieg, a także produkcję video oraz sesji zdjęciowej odpowiedzialna jest agencja high&. Spot wyreżyserował Piotr Kujda, zdjęciami zajął się Igor Połaniewicz, a muzykę skomponował Wojtek Urbański. Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest Paweł Fabjański. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Historia modelu Slipstream
Początki butów Slipstream sięgają 1987 r., kiedy pojawiły się jako następca modelu koszykarskiego SKY LX. Slipstream był pionierem w zakresie innowacyjnych materiałów z elementami ozdobnymi, takimi jak: sztuczna skóra węża czy sztuczne futro. 35 lat po premierze, PUMA przedstawia odświeżony wygląd Slipstream w różnych odsłonach kolorystycznych. But ma wyprofilowaną podeszwę środkową oraz dodatkowe nakładki na cholewce.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze