30.09.22, 22:00

Puma odświeża model z 1987 roku. Buty Slipstream w lokalnej kampanii

Daniel Walasek i Jan Wieteska, fot.: materiały prasowe

Marka PUMA odnowiła koszykarski model Slipstream, którego początki sięgają 1987 roku. Premierze obuwia towarzyszy kampania z udziałem młodych aktorów, Jana Wieteski i Daniela Walaska, którzy zabierają widzów w podróż do przeszłości.

Video opowiada historię dwóch braci. Miłośników koszykówki i podróżowania w czasie. Bracia zachowują się zgodnie z duchem kampanii PUMA Slipstream „Welcome Unbored’’, nie boją się odkrywać nieznanego. W spocie przenoszą się do meczu z 1964 r., w którym polscy koszykarze zmierzyli się z drużyną gwiazd NBA.

Do udziału w lokalnej odsłonie kampanii marka zaprosiła również osoby związane ze środowiskiem koszykówki w Polsce, między innymi: Rafała „Lipka” Lipińskiego, jednego z najlepszych dunkerów na świecie i Mike’a Hicksa, reprezentanta Polski w koszykówce w formule 3x3.

Za koncepcję kampanii, jej przebieg, a także produkcję video oraz sesji zdjęciowej odpowiedzialna jest agencja high&. Spot wyreżyserował Piotr Kujda, zdjęciami zajął się Igor Połaniewicz, a muzykę skomponował Wojtek Urbański. Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest Paweł Fabjański. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Historia modelu Slipstream 

Początki butów Slipstream sięgają 1987 r., kiedy pojawiły się jako następca modelu koszykarskiego SKY LX. Slipstream był pionierem w zakresie innowacyjnych materiałów z elementami ozdobnymi, takimi jak: sztuczna skóra węża czy sztuczne futro. 35 lat po premierze, PUMA przedstawia odświeżony wygląd Slipstream w różnych odsłonach kolorystycznych. But ma wyprofilowaną podeszwę środkową oraz dodatkowe nakładki na cholewce. 

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
29.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Marka kosmetyków Gisada klientem oLIVE media
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada, dostępnych w sieci Douglas, powierzyła obsługę działań PR na polskim rynku agencji oLIVE media.